Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю983.720.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Кукуруза Г. В. 
Проблеми психологічного здоров'я школярів та підходи щодо його оцінки / Г. В. Кукуруза, Н. М. Колотій // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 107-109. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Рассмотрены основные теоретические аспекты проблемы психологического здоровья детей и подростков в условиях учебного заведения. Предложены подходы к разработке системы мониторинга психологического здоровья в школе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.720.2 + Ч30в2:ю9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Калиниченко І. О. 
Особливості психофізіологічних властивостей та особистісних якостей учнів старших класів загальноосвітніх навчальних закладів різного типу / І. О. Калиниченко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 4. - С. 76-83. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено психофізіологічні властивості та особистісні якості 182-х випускників загальноосвітніх навчальних закладів різного типу. З метою розробки критеріальних показників для оцінки процесів психофізіологічної адаптації до умов навчання та своєчасного виявлення факторів ризику соціальної дезадаптації використано метод інтегральних оцінок. Зазначено, що у керуванні процесом формування соціальної зрілості одне з провідних місць належить первинній психогігієнічній профілактиці, спрямованій на запобігання невротичним станам, підвищення розумової працездатності.

Изучены психофизиологические свойства и личностные качества 182-х выпускников общеобразовательных учебных заведений разного типа. Для оценки процессов психофизиологической адаптации к условиям обучения и своевременного выявления факторов риска социальной дезадаптации использован метод интегральных оценок. Отмечено, что в управлении процессом формирования социальной зрелости одно из ведущих мест принадлежит первичной психогигиенической профилактике, которая направлена на предупреждение невротических состояний и повышение умственной работоспособности.

The question considered are connected with the contribution of A.S. Makarenko in a modern tendency of native professional education and manager education of foreign countries.


Ключ. слова: підлітки, соціальна дієздатність, узагальнений показник рівня психофізіологічного стану, узагальнений показник рівня особистісних якостей
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314 + Ю983.21-214 + Ю983.720.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Колотій Н. М. 
Психологічне здоров'я підлітків та його оцінка в умовах загальноосвітнього навчального закладу : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. М. Колотій; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2003. - 20 c. - укp.

Визначено показники оцінки психологічного здоров'я особистості: індивідуально-психологічні особливості індивіда, соціально-психологічну адаптацію, реалізацію його соціальних потреб та здатність до саморозвитку. Надано їх характеристику та проведено апробацію. На підставі результатів дослідження особливостей формування психологічного здоров'я 363-х школярів віком 11 - 13-ти років визначено психологічні характеристики підлітків з різними ступенями реалізації соціальних потреб, соціально-психологічної адаптації, саморозвитку. Створено математичні моделі взаємовпливу психологічних чинників на формування психологічного здоров'я підлітків. На підставі факторного аналізу визначено три типи психологічного здоров'я підлітків різної статі, а також його рівні, які вказують на якісність індивідуального розвитку: несформованого психологічного здоров'я, розвинутого та абсолютного.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.720.2 + Ю952.2-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА327310 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ткач Т. В. 
Психологічні особливості інтеграції середньої та вищої шкіл в умовах освітнього комплексу : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Т. В. Ткач; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2002. - 20 c. - укp.

Розроблено психолого-педагогічну модель науково-освітнього комплексу (НОК) вищого навчального закладу (ВНЗ). Виявлено індивідуально-психологічні відмінності учнів, що навчались в НОК. Визначено ієрархію життєвих, професійних цінностей, моральних установок. Підтверджено припущення залежності процесу адаптації студентів до умов навчання у ВНЗ від форм та змісту довузівської підготовки. Обгрунтовано доцільність інтеграції навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи з академічним середовищем ВНЗ на партнерських засадах через НОК.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1-734 + Ю983.720.2 + Ч311.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА321603 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського