Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ю984.030.221.5$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Андріяшина Н. В. Властивості уваги як фактори засвоєння української мови учнями четвертих-п'ятих класів : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. В. Андріяшина; Нац. пед. ун-т ім. М.Драгоманова. - К., 1999. - 20 c. - укp. - рус.Дисертація присвячена дослідженню різних властивостей уваги та їх впливу на засвоєння української мови учнями четвертих-п'ятих класів. Виявлені рівні розвитку властивостей уваги та досліджено вплив визначених властивостей на шкільну успішність взагалі і на вивчення української мови учнями четвертих-п'ятих класів. Розкрито внутрішньофункціональні структури уваги як фактору, що впливає на навчальну успішність учнів четвертих-п'ятих класів з української мови. Висвітлені теоретичні підходи до проблеми встигаючих і невстигаючих учнів у навчанні з різних навчальних предметів, що є основою здійснення поділу учнів четвертих-п'ятих класів на дві групи (встигаючі і невстигаючі) і вісім підгруп. На базі здійсненого поділу дисертація містить ряд психологічних характеристик учнів для кожної з підгруп. Описані дані експериментального дослідження щодо впровадження елементів диференційованого навчання, яке здійснюється з урахуванням рівнів розвитку властивостей уваги учнів четвертих-п'ятих класів, наведені приклади роботи учнів в умовах диференціації, зроблене порівняння результатів успішності учнів з української мови до впровадження елементів диференційованого навчання і після його організації. Сформульовано методичні рекомендації щодо врахування властивостей уваги у навчально-виховному процесі школи. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-912.0 + Ю984.030.221.5-515
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА304481 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Костенко А. А. Когнітивні та психічні особливості розвитку молодших школярів у процесі оволодіння іноземною мовою / А. А. Костенко // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 11. - С. 236-239. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Розглянуто проблему розвитку психічних і когнітивних особливостей молодших школярів у процесі оволодіння іноземною мовою. Висвітлено такі важливі фактори розвитку школярів, як підвищена сенситивність, мислення, увага, уява та пам'ять. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-911.0 + Ю984.030.221.5
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|