Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю984.030.226$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Бабій М. Ф. 
Формування природничих понять в учнів п'ятих класів : Дис...канд. психол. наук: 19.00.07 / М. Ф. Бабій; НДІ психології України. - К., 1995. - 185 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.226 + ч421.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС47317 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Бабій М. Ф. 
Формування природничих понять в учнів п'ятих класів : Дис...канд. психол. наук: 19.00.07 / М. Ф. Бабій; НДІ психології України. - К., 1995. - 185 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.226 + ч421.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС47317 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Падалка Р. Г. 
Психологічні особливості розвитку екологічної свідомості молодшого школяра : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Р. Г. Падалка; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2018. - 21 c. - укp.

Висвітлено психологічні особливості розвитку екологічної свідомості молодшого школяра. Визначено теоретичні підходи до емпіричного дослідження цієї проблеми. Розроблено теоретичну модель екологічної свідомості. Досліджено структуру та психологічний зміст її компонентів (когнітивного, емоційного, поведінкового). Виділено критерії та показники рівнів розвитку екологічної свідомості у молодшого школяра. Досліджено динаміку розвитку екологічної свідомості, типи домінуючих установок у ставленні молодших школярів до природи (когнітивний, естетичний, етичний, прагматичний). Проаналізовано провідні компоненти їх суб'єктивного ставлення до природи (когнітивний, перцептивно-афективний, практичний, вчинковий). Виділено й охарактеризовано типи емоційно-ціннісного ставлення дітей до природи (позитивно-активний, позитивно-пасивний, нейтральний). З'ясовано особливості екологічної свідомості залежно від місця проживання досліджуваних, гендерні особливості. Розроблено й апробовано програму психологічного супроводу розвитку екологічної свідомості молодшого школяра.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.226

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА438114 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського