Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю984.030.229$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Творческая лаборатория учителя (опыт освоения инновационной технологии "Экология и развитие" образовательными учреждениями г. Севастополя) : учеб.- метод. пособие / ред.: Е. В. Макагон; Севастоп. гор. гуманит. ун-т. - Суми : Унив. кн., 2008. - 188 c. - рус.

Рассмотрены актуальные вопросы организационного, научно-методического и психологического сопровождения инновационной образовательной технологии "Экология и развитие". Проанализирован опыт педагогов-практиков по освоению интегрированных курсов, апробации форм и методов работы по новым учебникам в контексте реализации данной педагогической технологии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01р + Ч421.215.1 + Ч421.466р + Ю984.030.229р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА704994 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Якимчук Б. А. 
Образне мислення в процесі розв'язання творчих задач з креслення : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Б. А. Якимчук; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 1998. - 18 c. - укp. - рус.

Міститься дослідження формальних та динамічних характеристик образного мислення в процесі розв'язання творчих задач з креслення. Практична реалізація результатів дослідження полягає в обгрунтуванні продуктивності використання ускладнених умов та спеціальних підказок як складових модифікованої системи "КАРУС" та творчих ігор студентів для стимуляції образного мислення в процесі розв'язання творчих задач з креслення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.229.1 + Ю935.131.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА301272 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Рославець Р. М. 
Природничі поняття в учнів початкових класів, їх формування та психологічні особливості / Р. М. Рославець, С. І. Орлова // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2012. - № 14. - С. 66-69. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Надано розгорнуту характеристику формування природничих понять у дітей молодшого шкільного віку на основі матеріалів власних експериментальних досліджень, узагальнення результатів досліджень інших авторів і вивчення передового досвіду вчителів. Висвітлено психологічні умови формування понять, а також науково обгрунтовано методи, засоби й методичні прийоми керівництва формуванням природничих понять учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б. р(4УКР)2 + Ю984.030.229:Б

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Костишин Е. 
Психолого-педагогічні умови засвоєння економічних понять як складових економічної культури в навчальному процесі / Е. Костишин // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 4. - С. 102-112. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Наведено загальні положення методики формування системи економічних понять як складових економічної культури старшокласників. Визначено психологічні та педагогічні умови їх результативного формування під час навчального процесу: психологічна підготовка учнів до сприймання економічних понять і їх засвоєння, доступність змісту економічних понять.

Приведены общие положения методики формирования системы экономических понятий как составляющих экономической культуры старшеклассников. Определены психологические и педагогические условия их результативного формирования во время учебного процесса: психологическая подготовка учеников к восприятию экономических понятий и их усвоению, доступность содержания экономических понятий.

The main psychological and pedagogical conditions of learning economic notions by secondary school senior students in the process of their economical culture formation are analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.229 + У. р2(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ятвецька Л. І. 
Психолого-педагогічні засади сучасної фізичної освіти / Л. І. Ятвецька // Наша шк.. - 2010. - № 4. - С. 125-130. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Проаналізовано та конкретизовано сутність понять "діяльність", "дія", "операція" як основи психологічної структури навчальної діяльності, без розуміння якої неможлива ефективна організація навчального процесу. Виокремлено навчальні дії за функціональними ознаками: практичні; інтелектуальні, які, в свою чергу, розподіляються: на розумові, перцептивні, мнемічні, метакогнітивні дії; за результативністю: репродуктивні і продуктивні. Визначено цілі навчання, що досягаються через відповідні навчальні дії в трьох сферах: когнітивній, емоційній та психомоторній. Розглянуто тріаду "потреба" - "стимул" - "мотив" - основу навчальної діяльності вчителя, основне його завдання, пов'язане з тим, щоб виникали умови трансформації потреб і стимулів на мотиви.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.229 + Ч511.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Котлярова Л. Т. 
Руководство процессом решения познавательных задач изобразительного характера : Дис...канд. психол. наук: 19.00.07 / Л. Т. Котлярова; Харьковский педагогический университет имени Г. С. Сковороды. - Х., 1995. - 217 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.229.1 + Ч421.223.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС48227 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Котлярова Л. Т. 
Руководство процессом решения познавательных задач изобразительного характера : Дис...канд. психол. наук: 19.00.07 / Л. Т. Котлярова; Харьковский педагогический университет имени Г. С. Сковороды. - Х., 1995. - 217 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.229.1 + Ч421.223.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС48227 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського