Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю984.102.9$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Побірченко Н. А. 
Формування особистісної готовності учнів загальноосвітньої школи до підприємницької діяльності : Автореф. дис... д-ра психол. наук : 19.00.07 / Н. А. Побірченко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2000. - 39 c. - укp.

Досліджено перспективні напрями розвитку індивідуальності особистості школярів різного віку за умов середньої загальноосвітньої школи. Експериментально обгрунтовано структуру особистісної готовності як необхідної психологічної передумови адаптації учнів до динаміки змін у близькому соціальному середовищі. Визначено організаційні процеси, які складають орієнтаційну основу формування особистісної готовності учнів до підприємництва. Обгрунтовано зміст критеріїв сформованості готовності учнів до оволодіння підприємницькою діяльністю, які виражено способами самопізнання, міжособовою діловою комунікацією, культурою партнерської поведінки, економічним мисленням. Розглянуто концептуальні напрями формування особистісної готовності, серед яких визначено вихідні позиції та провідні моделі адаптивно-динамічного навчання. Здійснено проектування програм та експериментально перевірено інтегрований зміст навчально-методичного матеріалу з економічної психології. Розроблено психодіагностичну документацію щодо відстежування наступності розвитку в учнів особистісної готовності. Вперше висвітлено вікову динаміку особистісної готовності школярів до життя та діяльності у швидкозмінному соціальному середовищі. Експериментально доведено, що успішність учнів у навчанні детермінована сформованістю результативної мотивації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.102.9 + Ч421.351.6 + Ч421.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА307750 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мерзлякова О. 
Використання ментальних карт (mind-map) у психологічному супроводі професійного становлення учнівської молоді / О. Мерзлякова // Проф.-техн. освіта. - 2012. - № 1. - С. 41-44. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито поняття "ментальні карти". Запропоновано приклади використання ментальних схем у психологічному супроводі професійного становлення учнівської молоді. Визначено основну мету, яку переслідують графічні організатори у ментальних картах. Подано алгоритм осмислення актуальної життєвої ситуації. Зазначено, що використання в професійному навчанні концептуальних карт, що зображують та імітують ієрархічну структуру, допомагає активізувати індуктивні та дедуктивні способи мислення.

Раскрыто понятие "ментальные карты". Предложены примеры использования ментальных схем в психологическом сопровождении профессионального становления учащейся молодежи. Определена основная цель, которую преследуют графические организаторы в ментальных картах. Представлен алгоритм осмысления актуальной жизненной ситуации. Отмечено, что использование в профессиональном обучении концептуальных карт имитирует иерархическую структуру, помогает активизировать индуктивные и дедуктивные способы мышления.

Discloses the concept of "mental maps". Offered examples of experimental schemes in the Psychological Support of professional development of students. The main objectives pursued by graphic organizers in mental maps. We present an algorithm understanding of the actual situation. It is noted that the use of vocational training concept map depicting and mimics the hierarchical structure, helps to strengthen the inductive and deductive ways of thinking.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.102.9 с2/3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Задорожна О. М. 
Готовність до свідомого професійного вибору як соціально-психологічної проблеми / О. М. Задорожна // Психол. перспективи : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 21. - С. 58-70. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Надано аналіз соціально психологічної проблеми формування у школярів готовності до свідомого професійного вибору. Розглянуто характерні труднощі, з якими стикається молодь під час здійснення життєвого вибору. Розкрито особливості профорієнтаційної роботи за умов тісної співпраці загальноосвітньої та вищої шкіл. Досліджено чинники і мотиви, що впливають на професійний вибір в юнацькому віці. Визначено умови, що забезпечують успішний розвиток гармонійної і різнобічно розвиненої особистості. Розкрито зміст програми експериментального дослідження з формування готовності до свідомого професійного вибору. Виділено низку суперечностей, пов'язаних із професійним самовизначенням учнів. Наведено дані констатувального та формувального етапів експериментального дослідження. Обгрунтовано, що сукупність експериментальних умов, визначених програмою експериментального дослідження, справді сприяє формуванню у старшокласників готовності до свідомого професійного вибору.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.102.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71450 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського