Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (13)
Пошуковий запит: (<.>A=Єрмакова С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17

      
Категорія:    
1.

Єрмакова С. С. 
Аксіологія від А до Я в початковій школі : Навч. посіб. / С. С. Єрмакова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2003. - 195 c. - Бібліогр.: 294 назв. - укp.

Розглянуто сутність професійно-педагогічних цінностей вчителя початкових класів. Проаналізовано професійно-педагогічні цінності як психолого-педагогічну основу процесу становлення майбутнього учителя початкових класів. Висвітлено особливості морального розвитку молодших школярів. Описано функціональну модель формування професійно-педагогічних цінностей у майбутніх учителів початкових класів.

Рассмотрена сущность профессионально-педагогических ценностей учителя начальных классов. Проанализированы профессионально-педагогические ценности как психолого-педагогическая основа процесса становления будущего учителя начальных классов. Освещены особенности морального развития младших школьников. Описана функциональная модель формирования профессионально-педагогических ценностей у будущих учителей начальных классов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221я73 + Ч489.518.3я73

Шифр НБУВ: ВА637976 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Пилпенко І. О. 
Географія Херсонщини : навч. посіб. / І. О. Пилпенко, Д. С. Мальчикова, С. Л. Єрмакова, М. М. Руденко, О. М. Грачова; Херсон. держ. ун-т. Ін-т природозн. - Херсон : ПП Вишемирський В.С., 2007. - 221 c. - Бібліогр.: с. 209-213. - укp.

Наведено загальну фізико-географічну, суспільно-географічну, геодемографічну, соціально-економічну характеристику Херсонщини. Розглянуто історію формування сучасної території, адміністративно-територіальний поділ, природні умови, структуру природно-ресурсного потенціалу, територіально-рекреаційний і ландшафтні комплекси регіону. Висвітлено питання природи та населення у межах адміністративних одиниць краю.

Приведена общая физико-географическая, общественно-географическая, геодемографическая, социально-экономическая характеристика Херсонской области. Рассмотрены история формирования современной территории, административно-территориальное деление, природные условия, структура природно-ресурсного потенциала, территориально-рекреационный и ландшафтный комплексы региона. Освещены вопросы природы и населения в пределах административных единиц края.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д890(45УКР7-4ХЕС)0 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА688649 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Курлянд З. Н. 
Становлення позитивної Я-концепції майбутнього вчителя : Моногр. / З. Н. Курлянд, О. А. Галіцан, С. С. Єрмакова, Є. А. Іванченко, Т. М. Узун; Півд. наук. центр АПН України. - О., 2005. - 143 c. - укp.

Розглянуто нові підходи щодо проблеми становлення позитивної Я-концепції вчителя, механізми зв'язку деяких компонентів цієї концепції та умови їх формування. Зазначено, що тільки свідомо сформований як особистість учитель здатний впливати на формування особистості учня.

Рассмотрены новые подходы к проблеме становления позитивной Я-концепции учителя, механизмы связи некоторых компонентов этой концепции и условия их формирования. Указано, что только сознательно сформированный как личность учитель способен влиять на формирование личности ученика.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА668269 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Єрмакова С. С. 
Формування професійно-педагогічних цінностей у майбутніх учителів початкових класів : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С. С. Єрмакова; Південноукр. держ. пед. ун-т (м. Одеса) ім. К.Д.Ушинського. - О., 2003. - 21 c. - укp.

Визначено критерії та рівневу характеристику сформованості професійно-педагогічних цінностей у майбутніх учителів початкових класів, запропоновано функціональну модель формування даних цінностей, а також методику діагностування рівнів їх сформованості. Розроблено спецкурс "Педагогічний всеобуч з формування професійно-педагогічних цінностей у майбутніх учителів початкових класів", план педагогічного гуртка "Розвиток смислових утворень і ціннісних орієнтацій особистості", тренінг педагогічної рефлексії, а також навчальний посібник "Аксіологія від А до Я в початковій школі".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА324885 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Єрмакова С. С. 
Підвищення якості професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів на основі моніторингових досліджень / С. С. Єрмакова // Наука і освіта. - 2011. - № 6. - С. 89-93. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

На основі аналізу наукових досліджень, присвячених проблемам моніторингу якості професійної підготовки в системі професійної освіти, зазначено актуальність досліджень кваліметричної технології моніторингу якості професійної освіти, проектування критеріальної бази і методики її застосування, ефективність моніторингових досліджень у ВТНЗ. Наведено каркас категорій терміносистеми моніторингу професійної підготовки: "моніторинг - оцінка - норма", особливістю якого є його інноваційна необхідність, сутністю якої є організація навчального процесу з участю викладачів, компетентних і у технічних дисциплінах, і у питаннях педагогіки та психології, прогнозування та управління якістю освіти на випередження, вибір тих педагогічних стратегій, які найбільш пріоритетні вже сьогодні. Підкреслено актуальність кваліметричного підходу до розвитку освітніх систем для принципово нового рівня об'єктивності та надійності в оцінці якості професійної підготовки студентів ВТНЗ.

На основе анализа научных исследований, посвященных проблемам мониторинга качества профессиональной подготовки в системе профессионального образования указана актуальность исследований квалиметрической технологии мониторинга качества профессионального образования, проектирования критериальной базы и методики ее применения, эффективность мониторинговых исследований в ВТУЗ. Представлен каркас категорий терминосистемы мониторинга профессиональной подготовки: "мониторинг -оценка - норма". Отмечено, что его особенностью является инновационная необходимость: организация учебного процесса с участием преподавателей, компетентных и в технических дисциплинах, и в вопросах педагогики и психологии; прогнозирование и управление качеством образования на опережение; выбор тех педагогических стратегий, которые наиболее приоритетны уже сегодня. Подчеркнута актуальность квалиметрического подхода к развитию образовательных систем для принципиально нового уровня объективности и надежности в оценке качества профессиональной подготовки студентов высших технических учебных заведений.

The article raises the problem of upgrading professional preparation of teachers of higher technical educational establishments on the basis of monitoring research.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Єрмакова С. С. 
Види моніторингу професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів / С. С. Єрмакова // Наука і освіта. - 2011. - № 5. - С. 16-20. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблемні питання здійснення моніторингу професійної підготовки майбутніх викладачів технічних ВНЗ. Подано класифікацію видів зазначеного моніторингу (інформаційний, базовий, проблемний, управлінський), охарактеризовано результати авторського дослідження. Освітній моніторинг охарактеризовано як систему збору, обробки, зберігання і розповсюдження інформації про освітню систему або її окремі елементи, що дозволяє мати уяву про стан об'єкта в будь-який момент часу, і може забезпечити прогноз його розвитку. Підкреслено важливість впровадження моніторингових досліджень в освітній процес підготовки конкурентоспроможних фахівців. Це дозволить визначати рівень засвоєння обов'язкового матеріалу, з'ясувати переваги та недоліки професійної підготовки майбутніх викладачів технічних ВНЗ.

Рассмотрены проблемные вопросы осуществления мониторинга профессиональной подготовки будущих преподавателей ВТУЗ. Дана классификация видов такого мониторинга (информационный, базовый, проблемный, управленческий), охарактеризованы результаты авторского исследования. Образовательный мониторинг охарактеризован как система сбора, обработки, хранения и распространения информации об образовательной системе или ее отдельных элементах, что позволяет иметь представление о состоянии объекта в любой момент времени и может обеспечить прогноз его развития. Подчеркнута важность внедрения мониторинговых исследований в образовательный процесс подготовки конкурентоспособных специалистов. Все это позволит определять уровень усвоения обязательного материала, выяснить преимущества и недостатки профессиональной подготовки будущих преподавателей ВТУЗ.

Problem questions of realization of monitoring of professional preparation of future teachers of higher technical educational establishments are considered. Classification of types of the noted monitoring (informative, base, problem, administrative) is given; the results of author research are described. The educational monitoring is described as a system of collection, treatment, storage and distribution of information about the educational system or its separate elements, that allows knowing about the state object at any moment to time and can provide the prognosis of his development. Importance of introduction of monitoring researches is underline in the educational process of preparation of competitive specialists. All of it will allow determining the level of mastering of obligatory material, find out advantages and lacks of professional preparation of future teachers of higher technical educational establishments.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Єрмакова С. С. 
Концептуальні засади розробки моделі продуктивного моніторингу професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів / С. С. Єрмакова // Наука і освіта. - 2011. - № 8. - С. 52-56. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розкрито концептуальні засади розробки моделі продуктивного моніторингу професійної підготовки майбутніх викладачів ВТНЗ та її сутність. Розглянуто теоретичні засади застосування, зокрема: педагогічний кайдзен (неперервний процес розвитку), удосконалення педагогічної системи, управління знаннями, самопрограмування, стратегічне управління. Визначено п'ять етапів моделі моніторингу трирівневої професійної підготовки майбутніх викладачів: аналітико-діагностичний, проміжково-діагностичний, підсумково-діагностичний, на кожному із яких застосовуються наступні стратегії: педагогічний аудит, оцінювання, педагогічний дизайн, акмеологічний супровід, прогноз.

Раскрыты концептуальные основы разработки модели продуктивного мониторинга профессиональной подготовки будущих преподавателей ВТУЗ и ее сущность. Рассмотрены теоретические основы применения, в частности: педагогический кайдзен (непрерывный процесс развития), совершенствование педагогической системы, управление знаниями, самопрограммирование, стратегическое управление. Определены пять этапов модели мониторинга трехуровневой профессиональной подготовки будущих преподавателей, на каждом из которых применяются следующие стратегии: педагогический аудит, оценка, педагогический дизайн, акмеологическое сопровождение, прогноз.

The article analyzes some conceptual principles of developing the model of productive monitoring of professional training of future teachers at higher technical educational establishments. It demonstrates the essence of the model of professional training of future teachers of higher technical educational establishments.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Крупко В. Г. 
Обгрунтування навантажень на гусеничні рушії землерийних машин / В. Г. Крупко, В. О. Койнаш, С. О. Єрмакова // Автомоб. трансп.. - 2012. - Вып. 31. - С. 178-182. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто питання визначення навантажень на гусеничне ходове обладнання екскаваторів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н623.031.1-512.47

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Єрмакова С. С. 
Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів: дефінітивний аналіз / С. С. Єрмакова // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2011. - Вип. 59. - С. 47-51. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто в межах дефінітивного аналізу проблему моніторингу якості професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів (ВТНЗ). З'ясовано, що комплексний моніторинг освітніх послуг щодо професійної підготовки майбутніх викладачів ВТНЗ передбачає врахування думок: студентів, молодих фахівців - випускників навчальних закладів, роботодавців - безпосередніх керівників молодих фахівців. Визначено основні ключові поняття означеної проблеми та окреслено перспективи подальших досліджень.

Рассмотрена в рамках дефинитивного анализа проблема мониторинга качества профессиональной подготовки будущих учителей высших технических учебных заведений (ВТУЗ). Выяснено, что комплексный мониторинг образовательных услуг относительно профессиональной подготовки будущих учителей высших технических учебных заведений предусматривает учет мнений трех сторон: студентов, молодых специалистов - выпускников учебных заведений, работодателей - непосредственных начальников молодых специалистов. Определены основные ключевые понятия данной проблемы и очерчены перспективы дальнейших исследований.

The article considers within the definitive analysis the issue concerning the quality monitoring of future teachers' professional preparation in higher technical educational establishments. It has been found out that the complex monitoring of the educational services regarding the future teachers' professional preparation in higher technical educational establishments stipulates the consideration of views of the three sides: students, young specialists - alumni of the educational establishments, hirers - directly the young specialists' chiefs. The main key notions of the issue are determined and the perspectives of the further investigations are defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.21 + Ж.р(4УКР)3-38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Єрмакова С. О. 
Основні шляхи підвищення безпеки і надійності експлуатації стрілових кранів / С. О. Єрмакова, В. Г. Крупко // Вестн. ХНАДУ. - 2014. - Вып. 65/66. - С. 189-192. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто питання підвищення безпеки і надійності під час експлуатації стріловидних кранів у надзвичайних ситуаціях. Проаналізовано чинники, що впливають на стійкість кранів у процесі їх експлуатації.


Індекс рубрикатора НБУВ: О922.1-082 н6

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Єрмакова С. 
Освітній моніторинг в контексті європейського виміру / С. Єрмакова // Зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. П. Тичини. - 2011. - Ч. 2. - С. 49-52. - укp.

Розглянуто особливості виникнення та впровадження моніторингу професійної підготовки майбутнього фахівця. Розглянуто основні сфери застосування моніторингу як способу наукового дослідження. Подано деякі вимірювання навчального процесу та проведення моніторингу освіти за періодами у контексті європейського виміру. Визначено основні функції освітнього моніторингу.

Рассмотрены особенности возникновения и внедрения мониторинга профессиональной подготовки будущего специалиста. Рассмотрены основные области применения мониторинга как способа научного исследования. Представлены некоторые измерения учебного процесса и проведения мониторинга образования по периодам в контексте европейского измерения. Определены основные функции образовательного мониторинга.

The features of the emergence and implementation of monitoring training of future specialists. The main scope of the monitoring as a means of research. Are some of the educational process measurement and monitoring of education by period in the context of the European dimension. The main function of educational monitoring.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21 к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69898 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Культура якості: інвестиційна привабливість ноосферної освіти : колект. монографія / С. С. Єрмакова, Н. В. Кічук, Є. Р. Борінштейн, С. В. Осауленко, О. Б. Василенко , Л. В. Кримець, І. А. Педько, І. А. Кадієвська, О. С. Іванова, І. О. Бартєнєва, О. Ю. Гілодо, Ю. В. Тодорцева, Н. П. Лещій, Л. С. Соколова, В. В. Сазонов , І. А. Огороднійчук, С. В. Бикова, В. О. Криворучко, О. В. Каранфілова, Є. Ю. Дунаєвський, Ю. В. Шарапановська, А. Д. Танівердієв; ред.: С. С. Єрмакова; Одеська державна академія будівництва та архітектури. - Одеса : ВМВ, 2021. - 239 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Зроблено системний аналіз ноосферного поля освіти в контексті її інвестиційної привабливості. На засадах культури якості визначено принципи і закономірності функціонування складних ноосферних систем у сучасному освітньому просторі. Досліджено технології реалізації ноосферної освіти щодо професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах переходу до ноосферного освітнього простору.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)497.40-56 + Ч311

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА847011 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Єрмакова С. О. 
Обгрунтування навантажень на опорно-ходове обладнання стрілових самохідних кранів : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.05 / С. О. Єрмакова; Харківський національний автомобільно-дорожній університет. - Харків, 2021. - 20, [1] c. - укp.

Розроблено й удосконалено методи визначення навантажено на опорно-ходові елементи стрілових самохідних кранів та пошуку шляхів їх зменшення під час роботи в складних умовах. Для підвищення надійності та безпечності експлуатації стрілових кранів, які працюють на відкритих майданчиках, доцільно вдосконалити метод визначення та розподілу навантажень на опорні елемент екрану, які взаємодіють з різними опорними площинами. Це дозволить врахувати такі питання, як визначення зовнішніх навантажень та їх перерозподіл між опорними елементами крана, особливості взаємодії опорних елементів з грунтом, який в свою чергу має властивість деформуватися під різними режимами роботи крана. Отримано аналітичні залежності зміни величини динамічних навантажень на металоконструкції, поворотну частину і опорно-ходові елементи крана, що виникають під час раптової зміни навантажень на робочий орган (гак або грейфер) і вплив на їх величину системи підвісу стріли крана. Розроблено математичну модель, яка дозволить визначити коефіцієнт динаміки для різних систем підвісу стріли та за рахунок зміни параметрів системи знайти оптимальний варіант, в якому частота коливань під час їх затухання зменшилися відповідно на 1/3 та в 6 разів. Проаналізовано теоретичні та експериментальні навантаження на опорно-руховий елементи у ході якого встановлено вплив конструкції системи підвісу стріли самохідного силового крану на величину динамічних навантажень. Показано основні напрями їх зниження шляхом застосування пружньо-демпферних пристроїв та комбінованої балочно-вантової системи, що дає змогу знизити коефіцієнт динаміки з 1,5 до 1,25 і дозволить враховувати його під час визначення стійкості крану.


Індекс рубрикатора НБУВ: О922.1-04

Шифр НБУВ: РА449040 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Крупко В. Г. 
Моделювання процесу формування навантажень на опорно-ходові елементи стрілових самохідних кранів / В. Г. Крупко, С. О. Єрмакова, О. В. Щукін // Вісн. ХНАДУ : зб. наук. пр. - 2021. - Вип. 95. - С. 114-117. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто фактори, що впливають на навантаженість елементів крана. Розроблено методику, яка дозволяє провести моделювання процесу формування навантажень на опорно-ходові елементи стрілових самохідних кранів з урахуванням механічних характеристик опорних майданчиків, конструктивних параметрів кранів, їх опорно-ходових елементів за різних умов роботи і режимів навантаження кранів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О922.1-04

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Єрмакова С. С. 
Психологія проектної діяльності : навч. метод. посіб. / С. С. Єрмакова; Одеська державна академія будівництва та архітектури. - Одеса : ВМВ, 2009. - 303 c. - Бібліогр. в кінці розд., с. 175-177 - укp.

Представлено основи психологічної теорії та практики управління проектами. Розглянуто сутність та механізм різних психологічних ефектів, що проявляються на індивідуальному, груповому та організаційному рівнях, та спричиняють вплив на організаційні процеси і ефективність управління персоналом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949:У.я73 + У010.354 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА863834 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Вільданова Н. Р. 
Педагогічний коучинг : навч.-метод. посіб. / Н. Р. Вільданова; ред.: С. С. Єрмакова; Одеська державна академія будівництва та архітектури. - Одеса : ВМВ, 2010. - 258 c. - Бібліогр.: с. 137-141 - укp.

Представлено методику професійно-педагогічного коучингу учасників освітньо-виховного процесу вищої школи, яка спирається на теоретичні та практичні досягнення вчених і представляє сучасний погляд на досягнення значної ефективності у спільній роботі викладача і студента.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА863833 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
17.

Єрмакова С. С. 
Інтелектуальна власність з основами інноваційного менеджменту : навч. посіб. для студентів ВНЗ / С. С. Єрмакова, О. С. Бадюл; Одеська державна академія будівництва та архітектури. - Одеса : ВМВ, 2009. - 625 c. - Бібліогр.: с. 441-450 - укp.

Розглянуто актуальні питання інтелектуальної власності та інноваційного менеджменту у різних сферах професійної діяльності фахівців, інтелектуальної власності у сфері управління вищим технічним навчальним закладом. Викладено концепцію організації нововведення і управління нововведенням, що охоплює загальнотеоретичні питання і практичні методики створення і реалізації нововведень.



Шифр НБУВ: ВА863838 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського