Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Єрмола А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Єрмола А. 
Проектування соціального розвитку особистості учнів (результати всеукраїнського експерименту) / А. Єрмола // Освіта і упр.. - 2007. - 10, № 3/4. - С. 75-84. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто перспективи впровадження педагогічного проектуваня як цілеспрямованого й усвідомленого підходу щодо подолання стереотипів мислення вчителів щодо місії педагога, пошуку шляхів підвищення їх професійної компетентності й орієнтаційної творчості. Наведено результати експериментально-дослідної роботи за інноваційною системою у межах Всеукраїнського експерименту на тему "Психолого-педагогічне проектування соціального розвитку особистості учнів загальноосвітніх і професійно-технічних навчальних закладів", проведеної в усіх ЗНЗ Київського району Харкова. Охарактеризовано попередній та основний етапи експериментального дослідження. Акцентовано увагу на можливостях, які розкриваються перед заступниками директора з навчальної та виховної роботи практичним психологом, класними керівниками в результаті проведення основного експерименту. Проаналізовано результати районного моніторингу соціального розвитку особистості учнів (2002 р., 2007 р.). Обгрунтовано педагогічну доцільність впровадження даної інноваційної системи психолого-педагогічного проектування соціального розвитку учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + С5*5*333.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Єрмола А. М. 
Технологія проектування соціального розвитку особистості вихованців / А. М. Єрмола // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2011. - № 30/31. - С. 275-281. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Наведено результати Всеукраїнського експерименту «Психолого-педагогічне проектування соціального розвитку особистості учнів загальноосвітніх і професійно-технічних навчальних закладів». Сформульовано основні завдання експерименту, етапи його реалізації та результати дослідження. Доведено, що ця інноваційна система психолого-педагогічного проектування соціального розвитку вихованців є педагогічно доцільною.

Приведены результаты Всеукраинского эксперимента «Психолого-педагогическое проектирование социального развития личности учеников общеобразовательных и профессионально-технических учебных заведений». Сформулированы основные задачи эксперимента, этапы его реализации и результаты исследования. Доказано, что данная инновационная система психолого-педагогического проектирования социального развития воспитанников является педагогически целесообразной.

The results of the experiment Ukrainian "Psychological and educational planning social development of individual students of secondary and vocational schools. The basic task of the experiment, the stages of its implementation and results of the study are formulated. It is proved that the innovative system of psychological and pedagogical design of social development of pupils is pedagogically expedient.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + Ч461.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Єрмола А. М. 
Організація науково-методичної роботи вчителів України другої половини ХХ століття / А. М. Єрмола // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 44. - С. 147-156. - Бібліогр.: с. 156 - укp.

Виявлено особливості організації науково-методичної роботи вчителів шкіл України другої половини ХХ ст. Проаналізовано наукову літературу, документацію школознавства, практику методичної роботи з учителями та показано характеристику організації науково-методичної роботи на різних рівнях управління освітою (державний, регіональний, обласний, районний, шкільний) за такими компонентами: мета, завдання, зміст, форми, методи, суб’єкти роботи.

Выявлены особенности организации научно-методической работы учителей школ Украины во второй половине ХХ в. Проанализирована научная литература, школоведческая документация, практика методической работы с учителями и дана характеристика организации научно-методической работы на разных уровнях управления образованием (государственный, региональный, областной, районный, школьный) по таким компонентам: цель, содержание, формы, методы, субъекты работы.

The features of the organization of scientific and methodical work of teachers in schools of Ukraine in the second half of the twentieth century.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського