Іваньо Ю. Ю. Визначення рівнів готовності школярів до вибору професії типу «людина – художній образ» як проблема педагогічної діагностики / Ю. Ю. Іваньо // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2012. - № 3. - С. 183-188. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Охарактеризовано показники, критерії та окремі методики визначення рівнів готовності учнів до вибору майбутньої професії типу «людина – художній образ» в контексті завдань професійної діагностики. Визначено, що оцінка сформованості готовності до вибору майбутньої професії ґрунтується на окремих критеріях основних компонентів цієї готовності та методиках її оцінювання як цілісного явища. Охарактеризованы показатели, критерии и отдельные методики определения уровней готовности учащихся к выбору будущей профессии типа «человек – художественный образ» в контексте задач профессиональной диагностики. Определено, что оценка сформированности готовности к выбору будущей профессии основывается на отдельных критериях основных компонентов этой готовности и методиках ее оценивания как целостного явления. The indicators, criteria and the separate methodics of the definition of the levels of the pupils’ readiness to choose the future profession of the type «human being – artistic image» are characterized in the context of the professional diagnostics tasks. It is defined that grading of the formed readiness to choose the future profession is based on the separate criteria of the main components of this readiness and the methodics its evaluation as a wholesome phenomenon. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ
|