Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (26)
Пошуковий запит: (<.>A=Іванієнко В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Отенко І. П. 
Особливості економічного аналізу в галузях народного господарства : Навч. посіб. / І. П. Отенко, Т. О. Колодізєва, В. В. Іванієнко; Харк. держ. екон. ун-т. - Х., 2002. - 196 c. - Бібліогр.: с. 192-193. - укp.

Висвітлено особливості економічного аналізу торговельних організацій, комерційних банків, сільськогосподарських підприємств, бюджетних організацій, будівельних підприємств і фондового ринку. Показано роль аналізу стосовно управління в даних галузях за сучасних умов господарювання. Розкрито суть поняття фондового ринку, запропоновано його класифікацію. Наведено методику оцінки ефективності інвестиційних операцій.

Освещены особенности экономического анализа торговых организаций, коммерческих банков, сельскохозяйственных предприятий, бюджетных организаций, строительных предприятий и фондового рынка. Показана роль анализа в управлении данных отраслей в современных условиях. Раскрыта сущность понятия фондового рынка, предложена его классификация. Приведена методика оценки эффективности инвестиционных операций.


Індекс рубрикатора НБУВ: У053.9(4УКР)я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА632893 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Іванієнко В. В. 
Фінансовий аналіз : Навч. посіб. / В. В. Іванієнко; Харк. держ. екон. ун-т. - 2-е вид. - Х. : ВД "ІНЖЕК", 2003. - 167 c. - (Навч. вид.). - Бібліогр.: 33 назв. - укp.

Наведено опис основних категорій та методів фінансового аналізу за умов ринкової економіки. Висвітлено методи прогнозування ймовірного банкрутства підприємства, основи прийняття рішень за інвестиційними проектами. Розглянуто питання фінансової звітності, розкрито зміст і порядок використання фінансових інструментів.

Приведено описание основных категорий и методов финансового анализа в условиях рыночной экономики. Освещены методы прогнозирования предположительного банкротства предприятия, основы принятия решений по инвестиционным проектам. Рассмотрены вопросы финансовой отчетности, раскрыты содержание и порядок использования финансовых инструментов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У053.9(4УКР)290-93я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА645501 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Іванієнко В. В. 
Ціноутворення : конспект лекцій / В. В. Іванієнко, А. М. Котов; Харк. нац. екон. ун-т. - Х., 2007. - 84 c. - укp.

Висвітлено теоретичні та методичні засади ринкового ціноутворення. Описано види цін і тарифів, проаналізовано особливості ціноутворення на ринках різних типів. Визначено фактори, що впливають на рівень цін. Запропоновано методи визначення попиту на товар, оцінювання витрат підприємницької діяльності, аналізу цін і товарів конкурентів. Розглянуто методики розрахунку оптових і роздрібних цін, наведено рекомендації щодо вибору методів ціноутворення. Описано склад ціни, зокрема, розглянуто класифікацію витрат та особливості формування прибутку в ціні. Висвітлено питання державного регулювання та контролю цін. Розкрито роль ціноутворення у зовнішньоекономічному комплексі. Визначено сутність поняття світової базисної ціни, охарактеризовано основні види світових цін. Виділено домінуючі методи ціноутворення вітчизняних машинобудівних підприємств.

Освещены теоретические и методологические основы рыночного ценообразования. Описаны виды цен и тарифов, проанализированы особенности ценообразования на рынках различных типов. Определены факторы, влияющие на уровень цен. Приведены методы определения спроса на товар, оценивания затрат предпринимательской деятельности, анализа цен и товаров конкурентов. Рассмотрены методики расчета оптовых и розничных цен, обоснованы рекомендации по выбору методов ценообразования. Описан состав цены, в частности, рассмотрена классификация затрат и особенности формирования прибыли в цене. Освещены вопросы государственного регулирования и контроля цен. Раскрыта роль ценообразования во внешнеэкономическом комплексе. Определена сущность понятия мировой базисной цены, охарактеризованы основные виды мировых цен. Выделены доминирующие методы ценообразования отечественных машиностроительных предприятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.8 я73-2 + У9(4УКР)0-861 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА717638 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Іванієнко В. В. 
Моделі і методи прийняття рішень в аналізі та аудиті : навч. посіб. для ВНЗ / В. В. Іванієнко, В. І. Отенко; Харк. нац. екон. ун-т. - Х. : ІНЖЕК, 2012. - 300 c. - Бібліогр.: с. 274-279 - укp.

Розкрито різні аспекти теорії та практики прийняття рішень. Представлено понятійний апарат, викладено економічні закони та закони організації. Розглянуто теоретико-методологічні основи розробки, прийняття та реалізації управлінських рішень. Наведено методи аналізу, прогнозування й економічного обгрунтування управлінських рішень і стратегічного вибору. Викладено наукові підходи та принципи їх моделювання. Висвітлено класифікацію ігор за моделювання стратегічного вибору на основі теорії ігор.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)8 в611.2 я73 + У053.9(4УКР)210.301 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА765948 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Отенко В. І. 
Теорія економічного аналізу : навч. посіб. для ВНЗ / В. І. Отенко, В. В. Іванієнко, Г. Ф. Азаренков; Харк. нац. екон. ун-т ім. С. Кузнеця. - Харків : ІНЖЕК, 2015. - 339 c. - Бібліогр.: с. 319-322 - укp.

Висвітлено теоретичні, методологічні, методичні та прикладні аспекти економічного аналізу. Визначено об'єкт, предмет і завдання економічного аналізу з іншими галузями знань. Охарактеризовано інформаційну базу, принципи, моделі, методи та прийоми економічного аналізу. Увагу приділено питанням формування методів і моделей економічного аналізу фінансового стану підприємств, ресурсів виробництва, виконання виробничої програми, витрат на виробництво та його прибутковості.


Індекс рубрикатора НБУВ: У053 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА794134 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Іванієнко В. В. 
Маркетингові стратегії формування конкурентоспроможного бренду на міжнародних ринках / В. В. Іванієнко, К. В. Ковальчук // Бізнес Інформ. - 2022. - № 1. - С. 444-450. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано сутність і особливості застосування маркетингових стратегій формування конкурентоспроможного бренду. Досліджено індивідуальні та відмінні характеристики бренду. Наведено причини формування актуальності бренду. Установлено, що бренд є важливим активом компанії, а в результативний розвиток стратегії фірми повинно входити визначення розрахунку капіталу торгової марки. Наведено розгорнутий перелік компонентів марочного капіталу підприємства. Визначено, що за умов зростання конкуренції все більше уваги набуває активізація використання методики просування товару на ринок, зростання комунікативного впливу на цільові сегменти, збільшення арсеналу складових комплексу просування за рахунок використання нестандартних методів маркетингових комунікацій. У ході дослідження виокремлено складові елементи бренду. Конкурентоспроможний бренд - це дуже важливий процес маркетингової складової, виведення продукту на ринок, створення обличчя компанії. З огляду на позицію підприємства на ринку та його масштаби, можна фіксувати зростання конкурентоспроможності бренду. Дослідження конкурентоспроможності фокусується на описуванні й оцінюванні параметрів складових і запровадження конкурентної переваги серед інших, уже існуючих брендів. Брендинг - це одна із форм різноманітності практично однакових товарів на ринках, але з протиставленням індивідуальності. Брендингова діяльність спрямована на створення довгострокових споживчих переваг, які включають активні способи просування та позиціонування певного товару. Конкурентоспроможний бренд - це бренд, у якого є переваги над іншими брендами по показниках, що є характеристиками конкурентоспроможності продукції (якість, ціна, інноваційна активність), іміджеві та репутаційні характеристики продукції та підприємства, його позиції на ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У584.30-803.43-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського