Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Івашова Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Івашова Н. В. 
Методика розрахунку комунікативного впливу бренда промислового підприємства на споживачів / Н. В. Івашова // Пробл. науки. - 2009. - № 10. - С. 35-40. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано чинники, пов'язані з рівнем розвитку бренда підприємства, що корегують результати комунікативного його впливу на споживачів продукції підприємства. Запропоновано коефіцієнти, що за інтеграції з методикою Т. О. Примак щодо розрахунку комунікативного впливу дозволяють врахувати вплив рівня розвитку бренда підприємства на дії споживачів продукції підприємства. Запропоновано адаптацію формули розрахунку комунікативного впливу на них виставкових його комунікацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15960 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Івашова Н. В. 
Формування бренд-орієнтованої системи управління комунікаціями промислового підприємства : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Н. В. Івашова; Сум. держ. ун-т. - Суми, 2010. - 21 c. - укp.

Висвітлено науково-методичні та практичні питання формування бренд-орієнтованої системи управління комунікаціями промислового підприємства (ПП). Розкрито значення бренду, особливості формування брендів ПП, проаналізовано практику брендингу українських підприємств. Запропоновано підхід до виділення джерел асоціацій бренду ПП, удосконалено підхід до його формування, визначено місце комунікацій у ньому, класифікацію ребрендингу. Досліджено інструменти комунікацій ПП, тенденції їх розвитку. Розкрито характеристики комунікативного впливу повідомлень на промислових ринках. Розроблено науково-методичний підхід до формування бренд-орієнтованої системи управління комунікаціями підприємства (КП). Запропоновано науково-методичний підхід до оцінки рівня бренд-орієнтованості системи КП, удосконалено методичні підходи до розрахунку результату комунікативного впливу бренду ПП на споживачів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)310-211.1 + У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА372687 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Тєлєтов О. С. 
Інновації в маркетингу промислового підприємства : монографія / О. С. Тєлєтов, Н. В. Івашова, Є. І. Нагорний; ред.: О. С. Тєлєтов; Сум. держ. ун-т. - Суми, 2013. - 281 c. - укp.

Розглянуто проблеми, які виникли за умов світових глобалізаційних процесів на промислових підприємствах країн з трансформаційною економікою, обгрунтовано суть їх сучасної маркетингово-інноваційної діяльності. З метою підвищення конкурентоспроможності й ефективності функціонування суб'єктів економічної діяльності запропоновано кластеризацію територій і деяких галузей. Розроблено науково-методичні засади маркетингового тестування інноваційної продукції у діяльності підприємств, що виробляють продукцію промислового призначення та технічно складних товарів широкого вжитку. Показано зростаюче значення брендів у системі загальної маркетингової політики промислового підприємства та підтверджено, що інновації за умов трансформаційної економіки вимагають ребрендингу та впровадження брендорієнтованого управління на підприємствах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-55-211.1 + У530.1-55-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА773408 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського