Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Ільчук П$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Ільчук П. Г. 
Дивідендна політика та її роль і місце в організаційно-економічному забезпеченні діяльності корпорацій / П. Г. Ільчук, І. Я. Цигиль // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2006. - № 552. - С. 379-387. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано дивідендну політику корпорацій, визначено цілі, які переслідує акціонерне товариство під час формування та реалізації дивідендної політики. Досліджено виплати дивідендів акціонерними товариствами України державної та недержавної форм власності за останні кілька років. Визначено роль та місце дивідендної політики в організаційно-економічному забезпеченні діяльності корпорацій, її суб'єкти.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Горбаль Н. І. 
Оцінювання конкурентоспроможності на мікро-, мезо- та макрорівнях / Н. І. Горбаль, П. Г. Ільчук // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2006. - № 567. - С. 213-221. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Систематизовано підходи до аналізу конкурентоспроможності на трьох рівнях: мікро- (вимірювання КСП товарів, підприємств), мезо- (КСП галузей) та макро- (КСП регіонів та країн). Наведено одиничні, комплексні та узагальнюючі показники, проаналізовано такі методики, як: "1111-5555", багатокутник конкурентоспроможності, SWOT-аналіз, "ланцюжок створення цінності", оцінювання КСП країни за рівнем життя населення та за методикою Всесвітнього економічного форуму тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ільчук П. Г. 
Особливості формування функціональних стратегій конкурентоспроможності машинобудівних корпорацій західного регіону України / П. Г. Ільчук, М. М. Галелюк // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 599. - С. 210-222. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Досліджено формування функціональних стратегій конкурентоспроможності найбільших машинобудівних корпорацій західного регіону України. Проаналізовано підходи до розгляду конкурентного середовища, організаційних аспектів формування стратегій цих корпорацій. Економетрично проаналізовано вплив найважливіших функціональних стратегій на фінансові результати та вартість підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР3)305.851-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Горбаль Н. І. 
Управління якістю у контексті виробничої стратегії та загального стратегічного управління підприємством / Н. І. Горбаль, П. Г. Ільчук, О. Є. Шандрівська // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 594. - С. 41-47. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Визначено економічну сутність виробничої стратегії підприємства за сучасних умов. Проаналізовано різні підходи до формування виробничої стратегії (за критеріями: ступенем впливу на корпоративну стратегію; за рівнем формалізації виробничої стратегії по вертикалі; рівнем впливу на ефективність діяльності підприємства; ступенем узгодженості стратегій різних рівнів) та управління якістю з метою висвітлення їх ролі у реалізації стратегій вищих рівнів та досягненні конкурентоспроможності підприємства. Визначено чинники впливу на формування виробничої стратегії підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-823.2-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ільчук П. Г. 
Інвестиційно-економічна стратегія конкурентоспроможності машинобудівної корпорації : автореф. дис... канд. екон. наук / П. Г. Ільчук; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2008. - 24 c. - укp.

Досліджено формування інвестиційно-економічної стратегії конкурентоспроможності корпорацій. За результатами узагальнення літературних джерел уточнено понятійний апарат за цією тематикою. Проаналізовано основні етапи еволюції стратегічного управління. Досліджено практику такого управління підприємствами в інших країнах. Узагальнено основні сучасні підходи до процесу формування стратегій підприємства. Сформовано циклічний процес формування та впровадження загальних стратегій корпорацій з метою досягнення головної цілі компанії за допомогою реалізації її корпоративної стратегії. Доведено, що інвестиційно-економічна стратегія є однією з основних функціональних стратегій для підприємств корпоративної форми на відміну від інших форм організування бізнесу. Сформовано систему цілей, завдань і необхідних умов реалізації інвестиційно-економічної стратегії корпорації. За цього її основною ціллю визначено максимізацію вартості корпорації і, як наслідок, зростання курсової вартості корпоративних прав. Виділено основні конкурентні переваги, яких корпорація може досягти шляхом реалізації інвестиційно-економічної стратегії. Розроблено процес її формування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851-56-21 + У9(4УКР)305.851-13-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356514 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ільчук П. Г. 
До питання вибору постачальників промислового підприємства / П. Г. Ільчук, Л. Ю. Шевців, Р. Л. Сопільник // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 669. - С. 69-74. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Досліджено результативність методів вибору постачальників підприємства, які об'єднані загальною назвою DEA (Data Envelopment Analysіs) і базуються на оцінюванні відносної ефективності діяльності постачальників.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-591

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Смірнова Т. О. 
Оцінювання економічної ефективності страхування інвестиційних ризиків / Т. О. Смірнова, П. А. Гориславець, П. Г. Ільчук, П. І. Віблий // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 668. - С. 177-182. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Доопрацьовано метод Хаустона щодо оцінювання економічної ефективності страхування інвестиційних ризиків введенням узагальнювального коефіцієнта дохідності активів, який дозволяє чіткого виділення зон ефективності страхування, само- та співстрахування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-56-99

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Алєксєєв І. В. 
Пріоритети інноваційного розвитку машинобудівних підприємств : монографія / І. В. Алєксєєв, П. Г. Ільчук, Л. П. Бондаренко, О. О. Коць, І. І. Топій, Л. С. Тревого; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Сорока Т.Б., 2013. - 291 c. - укp.

Досліджено основні пріоритети розвитку машинобудівних підприємств України. Детальну увагу зосереджено на стратегічних пріоритетах забезпечення машинобудівних підприємств через стимулювання залучення інвестицій та управлінні стратегічним розвитком машинобудівних підприємств за умов інтернаціоналізації. Розкрито перспективні інтеграції капіталу у машинобудуванні та обгрунтовано необхідність стратегічного планування структури капіталу для забезпечення інноваційного розвитку інтеграційних об'єднань у машинобудуванні. Проаналізовано засади збільшення кількості інновацій на машинобудівних підприємствах в контексті здійснення науково-технічної підготовки виробництва за умов невизначеності, а також розроблено модель антикризового управління підприємством, що набуває актуальності за умов нестабільного розвитку економіки та непрогнозованих фінансових результатів діяльності машинобудівних підприємств. Зроблено огляд нормативно-правового забезпечення інноваційної діяльності в машинобудуванні України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА774522 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Ільчук П. Г. 
Управління золотовалютними резервами НБУ як інструмент реалізації грошово-кредитної політики та його вплив на економічний розвиток України / П. Г. Ільчук, О. О. Коць, Ю. І. Посін // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 767. - С. 140-153. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Наведено результати дослідження доцільності та ефективності проведення окремих заходів грошово-кредитної політики Національного банку України, а саме, використання золотовалютних резервів для підтримки стабільності обмінного курсу гривні стосовно долара США та визначення впливу обмінного курсу гривні до долара США на зміну основних макроекономічних показників.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.100 + У9(4УКР)262.62

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Ільчук П. Г. 
Основні етапи інтернаціоналізації та показники, що їх характеризують, відповідно до інноваційних теорій інтернаціоналізації підприємств / П. Г. Ільчук // Бізнес Інформ. - 2013. - № 12. - С. 259-264. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Досліджено інноваційні теорії інтернаціоналізації та перспектив їх використання під час формування маркетингових стратегій інтернаціоналізації підприємств. Аналізуючи, систематизуючи і узагальнюючи наукові праці багатьох вітчизняних і зарубіжних учених, було досліджено етапи інтернаціоналізації підприємств відповідно до різних інноваційних теорій інтернаціоналізації, на основі чого запропоновано виокремлювати три етапи інтернаціоналізації діяльності підприємств: вітчизняний етап, етап низького та етап високого рівня інтернаціоналізації. Систематизовано переваги та недоліки інноваційних теорій інтернаціоналізації. Запропоновано перелік показників, що характеризують основні етапи інтернаціоналізації діяльності підприємств. Обгрунтовано, що формування маркетингових стратегій інтернаціоналізації доцільно здійснювати з урахуванням результатів виконаного дослідження інноваційних теорій інтернаціоналізації. Перспективою подальших досліджень є побудова моделей діяльності підприємств на закордонних ринках, оскільки інтернаціоналізація діяльності підприємств і актуальний спосіб удосконалення та підвищення ефективності їх діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-55 + У9(4УКР)290-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ільчук П. Г. 
Узагальнення та класифікація теорій інтернаціоналізації підприємств / П. Г. Ільчук // Економіка. Менеджмент. Підприємництво : зб. наук. пр. - 2013. - 25 (II). - С. 56-69. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

Актуальність дослідження теорій інтернаціоналізації підприємств зумовлюється як необхідністю удосконалення теоретичних та прикладних засад управління підприємствами у зв'язку із сталим підвищенням рівня інтернаціоналізації їх діяльності, так і необхідністю врахування нових чинників, вплив яких проявляється під час інтернаціоналізації діяльності підприємств. Мета роботи - уточнення сутності категорії "інтернаціоналізація підприємств", узагальнення та класифікація теорій інтернаціоналізації підприємств. Використано методи логічного і порівняльного аналізу, метод групування, метод дедукції. Систематизовано визначення економічної категорії "інтернаціоналізація підприємств" та на їх основі запропоновано власне трактування сутності інтернаціоналізації підприємств. Досліджено, узагальнено та класифіковано основні теорії інтернаціоналізації на п'ять груп за ознакою основного чинника інтернаціоналізації. Висновок: під час ухвалення управлінських рішень щодо інтернаціоналізації підприємств необхідно керуватися положеннями основних теорій інтернаціоналізації з метою досягнення конкурентних переваг на зарубіжних ринках.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70482 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Благун І. С. 
Маркетингова стратегія інтернаціоналізації та чинники її формування / І. С. Благун, П. Г. Ільчук // Актуал. проблеми економіки. - 2014. - № 5. - С. 152-160. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Досліджено взаємозв'язок маркетингової стратегії інтернаціоналізації з рівнями стратегічного управління. Наведено класифікацію заходів, що реалізуються в межах маркетингової стратегії інтернаціоналізації. Визначено та класифіковано зовнішні та внутрішні чинники, деталізовано їх вплив на окремі стратегічні заходи маркетингової стратегії інтернаціоналізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Ільчук П. Г. 
Сутнісна характеристика інтернаціоналізації економіки України / П. Г. Ільчук // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2014. - № 794. - С. 11-19. - Бібліогр.: 27 назв. - укp.

Мета роботи - систематизування підходів зарубіжних і вітчизняних вчених щодо сутності категорії "інтернаціоналізація", розроблення авторського трактування поняття "інтернаціоналізація" та дослідження сучасного стану та динаміки інтернаціоналізації економіки України. Проаналізовано сучасний стан і напрями співпраці України з іншими державами. Розглянуто географічну структуру та динаміку зовнішньої торгівлі України товарами та послугами, кількість і географічне розташування представництв українських підприємств за кордоном, обсяги прямих інвестицій з України в економіку зарубіжних країн. Виявлено, що економіка України готова до ведення підприємницької діяльності на закордонних ринках, яка може мати такі прояви: експорт продукції; створення представництва (філії, відділення) та території іноземної держави; прямі інвестиції (акціонерний капітал) як джерело фінансування підприємств на цих ринках. Дослідження географічної структури зовнішньої торгівлі України доводить, що українські підприємства зосередили діяльність із торгівлі товарами, крім ринку країни-походження, ще на трьох географічних ринках - Європи, Азії та країн СНД, що зумовлено їх географічною близькістю, а щодо експорту послуг лідерами є країни СНД та Європа, а третє місце розділяють два регіони - Азія та Америка. Підприємства, зайняті у сфері послуг, активніше освоюють закордонні ринки. На підставі систематизації інформації про представництва українських компаній, що діють за кордоном, виявлено, що вони є у п'яти географічних регіонах: 1 - у Африці, 4 - в Америці, 13 - в Азії, 15 - у Європі, 134 - у країнах СНД. Причому більшість представництв і країни, в які Україна експортує основну частку товарів і послуг, розміщені в однакових географічних регіонах. Це пояснюється ментальною та культурною спорідненістю України та країн СНД, адже до них спрямовується 34,85 % експорту товарів і 41,25 % експорту послуг. На підставі зведеної інформації про величину прямих інвестицій з України виявлено, що 88,49 % усіх прямих інвестицій з України спрямовані на Кіпр, що підтверджує намагання українських підприємств приховати реальні доходи, скерувавши їх у офшорні компанії на Кіпрі. Результатом дослідження є визначення сутності категорії "інтернаціоналізація" у працях зарубіжних та українських вчених. З урахуванням підходів зарубіжних науковців і необхідності пристосування до умов ведення бізнесу на закордонних ринках запропоновано авторське визначення поняття "інтернаціоналізація" як "розширення та/або перенесення діяльності підприємства за межі ринку країни базування (національного) на закордонні ринки з урахуванням та адаптацією діяльності до умов господарювання на цих ринках".


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)80

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Благун І. С. 
Функціональний взаємозв'язок рівня інтернаціоналізації та її фінансових результатів: теоретичне узагальнення та практична інтерпретація (за даними підприємств Львівської області) / І. С. Благун, П. Г. Ільчук // Актуал. проблеми економіки. - 2015. - № 1. - С. 457-466. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Систематизовано теоретичні підходи до визначення взаємозв'язку між рівнем інтернаціоналізацій та її фінансовими результатами. Обгрунтовано допустимість існування кожного з типів взаємозв'язку. Базуючись на даних фінансової звітності підприємств Львівської області, що здійснюють діяльність на закордонних ринках, підтверджено існування різних типів функціонального взаємозв'язку між рівнем інтернаціоналізації та її фінансовими результатами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР-4ЛЬВ)229.0-149.32-15

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Благун І. С. 
Методи оцінювання рівня інтернаціоналізації підприємств / І. С. Благун, П. Г. Ільчук // Економіка і прогнозування. - 2014. - № 4. - С. 97-109. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Здійснено комплексне дослідження підходів щодо визначення рівня інтернаціоналізації суб'єктів економічної діяльності та класифіковано окремі групи показників, що використовуються для оцінювання рівня їхньої інтернаціоналізації. Висвітлено методики розрахунку окремих груп показників оцінювання рівня інтернаціоналізації підприємств, визначено переваги та недоліки їхнього використання. Здійснено апробацію застосування окремих груп показників для оцінювання рівня інтернаціоналізації суб'єктів економічної діяльності як для країн з економіками, що розвиваються, так і для країн з перехідними економіками, а також найбільших корпорацій світу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23373 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Ільчук П. Г. 
Типологія форм проникнення та присутності підприємства на закордонних ринках у межах формування та реалізації маркетингової стратегії інтернаціоналізації / П. Г. Ільчук // Проблеми економіки. - 2014. - № 4. - С. 275-281. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження та розвиток підходів до визначення типології форм проникнення та присутності підприємства на закордонних ринках, конкретизації окремих їх видів. На основі аналізу, систематизації та узагальнення наукових праць вітчизняних та зарубіжних учених сформовано класифікацію форм проникнення та присутності підприємства на закордонних ринках у розрізі чотирьох груп за критеріями рівня участі підприємства і рівня конфігурації видів діяльності у ланцюгу вартості, що забезпечить поглиблену деталізацію та дослідження сутності форм проникнення та присутності підприємства на закордонних ринках. Систематизовано переваги та недоліки форм проникнення та присутності підприємства на закордонних ринках за критеріями рівня інтернаціоналізації та набуття знання (навичок), що дозволить оптимізувати прийняття управлінських рішень у межах формування та реалізації маркетингової стратегії інтернаціоналізації підприємства. Обгрунтовано, що окремі типи форм проникнення та присутності підприємства на закордонних ринках можуть бути наступними етапами розвитку найпростіших форм проникнення та присутності підприємства на закордонних ринках. Перспективами подальших досліджень є розроблення методико-прикладних рекомендацій щодо проникнення та присутності підприємства на закордонних ринках в межах маркетингової стратегії інтернаціоналізації підприємств з урахуванням отриманих результатів дослідження.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)829.0-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100602 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Благун І. С. 
Моделі взаємозв'язку рівня інтернаціоналізації та фінансових результатів діяльності українських підприємств / І. С. Благун, П. Г. Ільчук // Проблеми економіки. - 2015. - № 1. - С. 326-339. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Мета роботи - перевірка гіпотези, що між рівнем інтернаціоналізації підприємств та їх фінансовими результатами діяльності існує тісний взаємозв'язок, а підвищення рівня інтернаціоналізації забезпечує підвищення фінансових результатів. Окремим завданням є побудова моделей регресії, які б з високою достовірністю описували такий взаємозв'язок для підприємств усіх секцій (розділів) економічної діяльності, які здійснюють експортні операції. На основі кореляційно-регресійного аналізу досліджено існування взаємозв'язку між рівнем інтернаціоналізації та фінансовими результатами діяльності підприємств. За даними усіх публічних акціонерних товариств-експортерів, акції яких котируються на фондових біржах, на основі побудови багатофакторних моделей регресії підтверджено існування усіх типів такого взаємозв'язку. Для підприємств різних секцій (розділів) економічної діяльності побудовано достовірні моделі множинної регресії, які описують вплив рівня інтернаціоналізації на фінансові результати діяльності підприємств. Підтверджено гіпотезу в частині існування взаємозв'язку рівня інтернаціоналізації та фінансових результатів діяльності підприємств та заперечено у частині прямо пропорційної залежності фінансових результатів від рівня інтернаціоналізації підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-93

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100602 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Мрихіна О. Б. 
Зарубіжні наукові та освітні програми для молодих учених економічних спеціальностей / О. Б. Мрихіна, В. М. Чубай, М. Б. Найчук-Хрущ, П. Г. Ільчук; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів, 2014. - 227 c. - (Б-ка молодого вченого; вип. 1). - Бібліогр.: с. 224-227 - укp.

Розглянуто можливості вітчизняних молодих учених економічних спеціальностей реалізувати освітні, наукові та дослідницькі ініціативи у зарубіжних закладах науки й освіти. Увагу приділено окремим програмам підтримки молодих науковців у розрізі країн світу. Розроблено рекомендації щодо дотримання вимог і врахування особливостей установ, які приймають українських молодих науковців. Систематизовано інформацію про світові організації, що надають підтримку молодим ученим економічних спеціальностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р4(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА789271 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Ільчук П. Г. 
Проблеми формування та оцінювання маркетингових стратегій інтернаціоналізації українських підприємств : монографія / П. Г. Ільчук. - Львів : Новий Світ-2000, 2015. - 463 c. - Бібліогр.: с. 378-425 - укp.

Висвітлено актуальні положення, які стосуються формування та оцінювання маркетингових стратегій інтернаціоналізації підприємств як чинника використання конкурентних переваг на закордонних ринках. Зазначено, що обгрунтовані пропозиції щодо формування та оцінювання маркетингових стратегій інтернаціоналізації сприятимуть розвитку українських підприємств, удосконаленню їх діяльності поза межами країни базування (України) та покращанню фінансових результатів діяльності. Увагу приділено дослідженю впливу інтернаціоналізації українських підприємств на результати їх діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА798922 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Коць О. О. 
Фінансово-економічна діяльність : навч. посіб. / О. О. Коць, П. Г. Ільчук; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів : Сорока Т.Б., 2016. - 131, [1] c. - Бібліогр.: с. 116-119 - укp.

Висвітлено теоретичні та практичні засади організування фінансово-економічної діяльності. Розглянуто суть та наведено характеристику таких категорій як фінансово-економічна діяльність, господарська діяльність та господарські відносини, суб'єкти господарювання, підприємництво та некомерційна діяльність, фінансова діяльність, страхування, посередництво, участь держави у сфері господарювання тощо. Розкрито засади утворення, державної реєстрації та припинення діяльності суб'єктів господарювання. Викладено принципи підприємницької діяльності, основи здійснення некомерційної діяльності, особливості діяльності громадянина як суб'єкта господарювання, поняття фінансової діяльності та її види, особливості здійснення, напрями та форми участі держави і місцевого самоврядування у фінансово-економічній діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)26 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА805095 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського