Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Ільіна Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Ільіна Ю. М. 
Трансформації ментальних моделей в осіб середнього віку у кризових життєвих ситуаціях : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ю. М. Ільіна; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2007. - 19 c. - укp.

Досліджено ментальні моделі особистості дорослих людей і засоби їх трансформації на більш адаптивні під час кризових станів. На підставі проведеного аналізу методологічних і методичних аспектів дослідженої проблеми побудовано адекватну ментальну модель та інструмент для її трансформації. З використанням даної моделі створено програму розвитку для дорослих "Управління змінами - три рамки", яку можуть використовувати педагоги та психологи, які працюють з дорослими особами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.231 + Ю952.2 + Ю937.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353997 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Смульсон М. Л. 
Дистанційне навчання: психологічні засади : монографія / М. Л. Смульсон, Ю. І. Машбиць, М. І. Жалдак, Ю. М. Ільіна, М. М. Назар; ред.: М. Л. Смульсон; НАПН України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка . - К. : Імекс, 2012. - 239 с. - Бібліогр.: с. 220-239 - укp.

Викладено концепцію проектування ефективних розвивальних середовищ дистанційного навчання за умов використання континууму сучасних телекомунікаційних технології. Приділено основну увагу концептуальним засадам та технології проектування дистанційного курсу навчання психологічних компетенцій життєвої успішності. Проведено експериментальні дослідження в дистанційних середовищах. Досліджено критерії психологічної комфортності дистанційного навчання. Аргументовано увагу, що проведене дослідження сприятиме вдосконаленню системи дистанційного навчання в країні, а також процесу оволодіння психологічними компетенціями успішності у дистанційному форматі, оновленню змісту психологічних дисциплін у ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-9 + Ч311.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762255 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського