Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Адамчук І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Адамчук І.  
Боротьба за державно-територіальний статус Північної Буковини, Акерманського, Ізмаїльського і Хотинського повітів Бессарабії, острова Зміїного та Закарпатської України у 1917 - 1947 рр. Історико-правове дослідження : монографія / І. Адамчук; Львів. держ. ун-т внутр. справ. - К. : Атіка, 2007. - 160 c. - Бібліогр.: с. 142-157. - укp.

Розглянуто методологічні проблеми визначення правового статусу Закарпатської України, Північної Буковини, Акерманського, Хотинського та Ізмаїльського повітів Бессарабії, острова Зміїного у 1938 - 1947 рр. Досліджено вплив закарпатсько-українського питання на формування міжнародних відносин міжвоєнного періоду (1918 - 1939 рр.). Проаналізовано процес правового врегулювання входження Північної Буковини, Акерманського, Хотинського та Ізмаїльського повітів, острова Зміїного до складу Української РСР. Розглянуто мирний договір 1947 р. з Румунією та остаточне врегулювання питання про міждержавний кордон.

Рассмотрены методологические проблемы определения правового статуса Закарпатской Украины, Северной Буковины, Акерманского, Хотинского и Измаильского уездов Бессарабии, острова Змеиного в 1938 - 1947 гг. Исследовано влияние закарпатоукраинского вопроса на формирование международных отношений межвоенного периода (1918 - 1939 гг.). Проанализирован процесс правового урегулирования вхождения Северной Буковины, Акерманского, Хотинского и Измаильского уездов, острова Змеиного в состав Украинской ССР. Рассмотрен мирный договор 1947 г. с Румынией и окончательное урегулирование вопроса о межгосударственной границе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)61-5 + Х912.2(4УКР) + Х809(4УКР)79-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА703032 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Адамчук І. Г. 
Міжнародно-правове визнання державного кордону України з Румунією та Чехословаччиною (1939 - 1947 рр.) : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.01 / І. Г. Адамчук; Львів. держ. ун-т внутр. справ. - Л., 2010. - 20 c. - укp.

Уперше в комплексі розглянуто вітчизнану та зарубіжну історіографію питання, визначено основні її концептуальні напрями. Надано об'єктивну правову оцінку - з позицій старого і нового міжнародного права - міжнародно-правовому значенню рішень Скрентонського конгресу, Чернівецького віча, Хустського віча, рішень Центральної ради в Ужгороді. Надано правову оцінку співробітництву Союзу РСР і нацистської Німеччини з територіальних питань у 1939 - 1940 рр., визначено дійсний вплив цього чинника на врегулювання радянсько-румунського територіального спору. Проведено оцінювання міжнародно-правового значення рішень Першого Віденського арбітражу (листопад 1938 р.) та Сойму Карпатської України (березень 1939 р.). Запропоновано власну історико-правову концепцію політичного та міжнародно-правового співробітництва ООН, зокрема в питанні встановлення післявоєнних кордонів в Європі та світі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х912.3(4УКР) + Х809(4УКР)797-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА380529 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Адамчук І. П. 
Форми та методи організації інклюзивного навчання дітей з вадами інтелекту / І. П. Адамчук // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2014. - Вип. 5. - С. 256-262. - Бібліогр.: 6 назв - укp.

Розглянуто форми та методи інклюзивного навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку. Рекомендовано вчителю враховувати індивідуальну структуру дефекту кожної дитини та збережені можливості. Проаналізовано важливість інклюзивної освіти, як нової та ефективної моделі навчання дітей з вадами інтелекту.

Рассмотрены формы и методы инклюзивного обучения детей с особенностями психофизического развития. Рекомендовано учителю учитывать индивидуальную структуру дефекта каждого ребенка и сохраненные возможности. Проанализирована важность инклюзивного образования, как новой и эффективной модели обучения детей с нарушениями интеллекта.

There are considered the form and methods of inclusive education of children with special needs. It is recommended to the teacher to take into account the individual structure of defect of each child and saved opportunities. It is analyzed the importance of inclusive education, as a new and effective model of education of children with intellectual disabilities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73535 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського