1. |
Оносов М. Роль ціни у комплексі маркетингу рибних товарів / М. Оносов, Айяд Рйяд Абдулла Антар // Торгівля і ринок України. - 1999. - Вип. 9, Т. 2. - С. 79-85. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Розглядаються актуальні питання економічної ролі ціни у комплексі маркетингу, цінова еластичність і можливості її ефективного практичного використання, взаємозв'язок ціни та якості, стратегічні варіанти якісно-цінового позиціонування рибних товарів та особливості їх оцінки з точки зору споживачів. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.511.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69878 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
2. |
Айяд Рйяд Абдулла Антар Формування стратегії маркетингу рибних товарів : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02 / Айяд Рйяд Абдулла Антар; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі. - Донецьк, 2000. - 18 c. - укp.Проаналізовано споживчу цінність рибних товарів, їх упакування, ціну, попит, пропозиції. Визначено тенденції, можливі варіанти, прогностичні моделі та розрахункові показники прибутків населення, рівня споживання й цін, місткості внутрішнього ринку та ймовірного експорту рибних товарів, вилову й переробки риби і морепродуктів, а також інвестицій у розвиток рибної промисловості Республіки Йємен на тривалу перспективу. Розроблено концепцію пріоритетного розвитку виробництва та збуту рибних товарів Йємену на довгостроковий період і маркетингову стратегію розвитку підприємства з метою їх переробки та реалізації, а також рекомендації щодо їх практичного здійснення. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(5ЙЕМ)421.511.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА309334 Пошук видання у каталогах НБУВ
|