Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (32)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Акуленко І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20

      
Категорія:    
1.

Кузьмінський А. І. 
Наукові засади методичної підготовки майбутнього вчителя математики : монографія / А. І. Кузьмінський, Н. А. Тарасенкова, І. А. Акуленко. - Черкаси : ЧНУ ім. Б.Хмельницького, 2009. - 320 c. - Бібліогр.: с. 263-318. - укp.

Висвітлено місце та роль методичної підготовки у системі фахової підготовки майбутнього вчителя математики у ВНЗ. Розкрито наукові засади добору змісту, методів, організаційних форм і засобів, спрямованих на формування у студентів методичних компетентностей.

Освещены место и роль методической подготовки в системе профессиональной подготовки будущего учителя математики в ВУЗ. Раскрыты научные основы подбора содержания, методов, организационных форм и средств, направленных на формирование у студентов методических компетентностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1р21р3

Шифр НБУВ: ВА710576 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Акуленко І. А. 
Система диференційованих вправ з логічним навантаженням як засіб розвитку логічного мислення учнів 5 - 6 класів при вивченні математики : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І. А. Акуленко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 19 c. - укp.

Розроблено, теоретично й експериментально обгрунтовано методику розвитку логічного мислення учнів 5 - 6 класів за умов диференціації навчання математики на підставі використання програмного математичного матеріалу. Виділено логічну складову курсу математики 5 - 6 класів, а також визначено систему вимог до побудови і впровадження у процес навчання математики комплексу диференційованих вправ з логічним навантаженням.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1р(4Укр)21-363,022

Шифр НБУВ: РА310474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Акуленко І. А. 
Імітаційні дидактичні ігри як засіб розвитку творчих здібностей учнів у процесі вивчення елементів теорії множин / І. А. Акуленко, Ю. Ю. Лещенко // Вісн. Черкас. ун-ту. Cер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 162. - С. 3-8. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто питання, пов'язані з використанням імітаційних дидактичних ігор у процесі вивчення елементів теорії множин у класах з поглибленим вивченням математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.46 + В1 р21-354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Акуленко І. А. 
Методика проведення контрольно-залікових уроків / І. А. Акуленко // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 143. - С. 3-8. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Розглянуто один із можливих варіантів формування методичних компетентностей майбутніх учителів математики здійснювати контроль навчальних досягнень учнів в процесі проведення контрольно-залікових уроків.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-381 + Ч421.285.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Акуленко І. 
Компетентнісно орієнтована методична підготовка майбутнього вчителя математики профільної школи (теоретичний аспект) : монографія / І. Акуленко; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси : Чабаненко Ю., 2013. - 459 c. - Бібліогр.: с. 429-459 - укp.

Висвітлено методолого-теоретичні й організаційно-педагогічні засади компетентнісно орієнтованої методичної підготовки майбутнього вчителя математики профільної школи, проаналізовано історико-педагогічні аспекти та сучасні вітчизняні й зарубіжні тенденції та проблеми професійно-методичної підготовки таких вчителів. Теоретично обгрунтовано концептуальні засади побудови компетентнісно орієнтованої методичної підготовки майбутнього вчителя математики профільної школи у контексті законів і категорій філософії, загальнонаукових і спеціальних наукових підходів, виділено її інноваційні аспекти, здійснено добір і уточнення базових понять дослідження. На основі вивчення особливостей цілей, змісту, організації, наукового й навчально-методичного забезпечення, а також результатів компетентнісно орієнтованої методичної підготовки майбутнього вчителя математики профільної школи запропоновано праксеологічно виважену систему методів, форм і засобів формування методичної компетентності у майбутніх учителів математики профільної школи протягом їх навчання у ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + В1 р21 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА766648 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Тарасенкова Н. А. 
Організація навчально-виховного процесу в багатопрофільній школі : монографія / Н. А. Тарасенкова, І. А. Акуленко, І. В. Лов'янова, А. Й. Жгир, Б. Й. Окунєв; ред.: Н. А. Тарасенкова; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси : Пономаренко, 2013. - 268 c. - Бібліогр.: с. 263-267 - укp.

Розкрито теоретичний аспект організації навчання в умовах профільної школи, визначено концептуальні основи профілізації. Розглянуто профілізацію як напрям модернізації сучасної шкільної освіти, зокрема математичної, визначено її роль у професійному самовизначенні особистості учнів. Обгрунтовано модель профільної школи як навчально-виховного середовища розвитку особистості учня на рівні психологічного супроводу навчання, виховання та профорієнтаційної роботи, організації методичної, навчальної, виховної роботи. Подано навчально-методичне забезпечення процесу навчання та виховання: програми курсів за вибором, міні-підручники для вивчення окремих тем курсів, розробки уроків і виховних заходів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА772895 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Тарасенкова Н. 
Методичні компетентності у системі фахової підготовки майбутнього вчителя математики / Н. Тарасенкова, І. Акуленко // Вища освіта України. - 2011. - № 3. - С. 53-66. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто місце і роль методичних компетентностей у системі професійної підготовки вчителя математики. Проведено аналіз їх структури, виділено та охарактеризовано гносеологічний, аксіологічний, праксеологічний, професійно-особистісний компоненти, рівні їх сформованості. Особливу увагу звернено на деталізацію підходів та особливості конструювання блоків кейс-методу; наведено приклади набору методичних завдань для побудови кластера. Відзначено, що результатом системи методичної підготовки майбутніх фахівців повинні бути здатність і готовність молодого фахівця до їх ефективного застосування в практиці навчання математики, тобто такий комплекс методичних компетентностей, який визначається фаховими функціями і типовими завданнями професійної діяльності вчителя математики. Доцільним, на думку авторів,у процесі формування методичних компетентностей студентів є використання семіотичної, імітаційної, соціальної моделей організації навчання.

Рассмотрены место и роль методических компетенций в системе профессиональной подготовки учителя математики. Проведен анализ их структуры, выделены и охарактеризованы гносеологический, аксиологический, праксеологический, профессионально-личностный компоненты, уровни их сформированности. Особое внимание обращено на детализацию подходов и особенности конструирования блоков кейс-метода; приведены примеры набора методических задач для построения кластера. Отмечено, что результатом системы методической подготовки будущих специалистов должны быть способность и готовность молодого специалиста к их эффективному применению в практике обучения математике, то есть такой комплекс методических компетенций, который определяется профессиональными функциями и типовыми заданиями профессиональной деятельности учителя математики. Целесообразным, по мнению авторов, в процессе формирования методических компетенций студентов является использование семиотической, имитационной, социальной моделей организации обучения.

The article deals with math teachers' competence in methods of teaching, with role and place of such competence in professional training, with their structure.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кузьмінський А. І. 
Гендерні аспекти підготовки майбутнього вчителя математики / А. І. Кузьмінський, Н. А. Тарасенкова, І. А. Акуленко // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 30. - С. 14-18. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто прояви гендерних відмінностей у формуванні математичних знань учнів, зв'язок цих процесів із домінуванням певної підструктури математичного мислення та вплив гендерних стереотипів студентів на якість методичної підготовки майбутніх учителів математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Акуленко І. А. 
Деякі аспекти діалектичної взаємодії предметної, евристичної та логічної складових математичної підготовки школярів / І. А. Акуленко // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2005. - Вип. 24. - С. 203-208. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Рассмотрена динамика диалектических взаимосвязей между предметной, логической и эвристической составляющей математической подготовки школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Акуленко І. А. 
До проблеми навчання математики учнів-гуманітаріїв на основі врахування їхніх індивідуальних і типових особливостей / І. А. Акуленко // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 34. - С. 93-97. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто типові риси процесів соціалізації та психофізіологічні особливості учнів-гуманітаріїв, які необхідно враховувати у процесі навчання математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Акуленко І. А. 
Формування дослідницьких компетентностей учнів у процесі навчання елементів теорії множин / І. А. Акуленко, Ю. Ю. Лещенко // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 32. - С. 58-63. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто окремі аспекти проблеми формування дослідницьких компетентностей учнів у процесі вивчення теми "Скінченні й нескінченні множини, зліченні й незліченні множини" (8 клас з поглибленим вивченням математики).


Індекс рубрикатора НБУВ: В161.41 р21-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Акуленко І. А. 
Теоретико-методичні засади формування методичної компетентності майбутнього вчителя математики профільної школи : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / І. А. Акуленко; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2013. - 40 c. - укp.

Обгрунтовано теоретико-методичні засади формування методичної компетентності майбутнього вчителя математики профільної школи, створено й упроваджено в реальний навчальний процес методичну систему компетентнісно орієнтованої методичної підготовки такого вчителя. Запропоновано концепцію методичної підготовки студентів математичних спеціальностей як майбутніх учителів математики профільної школи, що грунтується на ідеї формування в них у процесі навчання у ВНЗ рівня методичної компетентності, достатнього для якісного навчання математики старшокласників. Створено модель методичної системи компетентнісно орієнтованої методичної підготовки майбутнього вчителя математики профільної школи. Експериментально доведено ефективність теоретичних і методичних засад та розробленої методичної системи, перевірено ефективність її впровадження в навчальний процес ВНЗ системи педагогічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА401241 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Проблеми математичної освіти (ПМО-2015) : матеріали Міжнар. наук.-метод. конф., 4 - 5 черв. 2015 р., Черкаси / ред.: Н. А. Тарасенкова, М. І. Бурда, І. А. Акуленко; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького, НАПН України, Ін-т педагогіки, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Білорус. держ. ун-т. - Черкаси : ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2015. - 323 c. - укp. - рус.

Висвітлено перспективи реформування шкільної математичної освіти за сучасних умов. Розглянуто проблеми модернізації математичної освіти у ВНЗ, можливості удосконалення професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя математики, фізики та інформатики. Надано відомості про розробку та застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні дисциплін природничо-математичного циклу. Проаналізовано зарубіжний досвід навчання природничо-математичних дисциплін у школі та ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б. р. я431(0)

Шифр НБУВ: ВА793014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Акуленко І. 
Актуальні тенденції та впливи в теорії та практиці професійної підготовки майбутнього вчителя математики / І. Акуленко // Молодь і ринок. - 2014. - № 8. - С. 10-13. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто актуальні тенденції та впливи, що спричинюють сучасний стан підготовки майбутнього вчителя математики. Виявлено такі проблемні моменти у чинній вітчизняній системі підготовки майбутніх учителів математики: недостатня сформованість ціннісного ставлення студентів до професії вчителя; наявність формалізму та “інерційності” у змісті, процесі й оцінюванні результатів підготовки майбутнього фахівця, значного розриву між теоретичною та практичною підготовкою студентів – майбутніх учителів математики; недосконалість системи моніторингу та оцінювання якості підготовки (у тому числі й методичної) майбутніх учителів математики. Окреслено ті з них, що мають негативний вплив. Запропоновано один із можливих шляхів подолання виявлених “проблемних зон” у методичній підготовці майбутнього вчителя математики.

Рассмотрены актуальные тенденции и влияния, которые вызывают современное состояние подготовки будущего учителя математики. Выявлены следующие проблемные моменты в действующей отечественной системе подготовки будущих учителей математики: недостаточная сформированность ценностного отношения студентов к профессии учителя; наличие формализма и "инерционности" в смысле, процессе и оценке результатов подготовки будущего специалиста, значительного разрыва между теоретической и практической подготовкой студентов – будущих учителей математики; несовершенство системы мониторинга и оценки качества подготовки (в том числе и методической) будущих учителей математики. Определены те из них, которые имеют негативное влияние. Предложен один из возможных путей преодоления выявленных "проблемных зон" в методической подготовке будущего учителя математики.

The article discusses some of the current trends that affect the current state of future math teacher’s professional training. Those that have a negative impact were marked. One of the possible ways to overcome identified “problem areas” in the methodical preparation of future mathematics teacher is proposed.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Позур В. В. 
Вплив мультипробіотика "Симбітер ацидофільний" на мікрофлору кишечника та функціональну активність перитонеальних макрофагів щурів із глутаматним ожирінням / В. В. Позур, М. П. Рудик, Т. М. Сергійчук, В. М. Святецька, І. В. Акуленко, Д. С. Янковський, Г. С. Димент, Т. В. Берегова, Л. І. Остапченко // Біол. студії. - 2016. - 10, № 1. - С. 61-74. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Розвиток глутаматного ожиріння спричиняв достовірне зниження кількості представників роду Lactobacillus на 2 порядки, як у фекальному, так і в пристінковому біоптаті щурів і збільшення кількості аеробних мікроорганізмів видів E. coli та S. aureus. Використання препарату "Симбітер ацидофільний" повністю запобігало кількісним змінам мікрофлори як у пристінковому, так і у фекальному біоптаті. Характер імуномодуляторної дії препарату в умовах розвитку ожиріння залежав від статі тварин. У щурів жіночої статі застосування "Симбітеру ацидофільного" спричиняло відновлення пригніченої розвитком ожиріння функціональної активності перитонеальних макрофагів із рекрутингом мононуклеарних фагоцитів у перитонеальну порожнину. Позитивні зміни у мікробіоті й імунній реактивності перитонеальної порожнини у самиць, котрі отримували пробіотичний препарат, супроводжувалося зниженням вагових показників жирової тканини різної локалізації. У тварин чоловічої статі застосування пробіотичного препарату також супроводжувалося рекрутингом мононуклеарів у перитонеальну порожнину. Метаболічний профіль цих клітин мав прозапальну спрямованість. Незважаючи на позитивні зміни у мікробіоті, спричинені вживанням пробіотика, вірогідних змін у вагових індексах жирової тканини у цих тварин не було.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р264.863 + Р415.202.1-29 + Р413.3-52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100193 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Акуленко І. А. 
Моделювання студентами елементів технології інтегрованих уроків в умовах компетентнісно орієнтованої методичної підготовки / І. А. Акуленко // Дидактика математики: проблеми і дослідж. : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 40. - С. 170-177. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто методичні аспекти моделювання студентами - майбутніми вчителями математики профільної школи - елементів технології інтегрованих уроків у процесі компетентнісно орієнтованої методичної підготовки. Наведено приклади конструювання допоміжних матеріалів для проведення інтегрованого уроку з математики та іноземної мови у класі з поглибленим вивченням математики з теми "Елементи математичної логіки".


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 р3 + В1 р21-361

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Акуленко І. В. 
Вплив антибіотикотерапії на загальну кількість оксалатдеградувальної мікробіоти у кишковому тракті щурів / І. В. Акуленко, М. Ю. Корбуш, В. О. Стецька, Т. М. Сергійчук, Г. М. Толстанова, Н. М. Степанова // Мікробіологія і біотехнологія. - 2019. - № 2. - С. 27-37. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р281.81 + Р264.863

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25976 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
18.

Математична освіта: минуле, сьогодення, майбутнє: до 100-річчя від дня народження О. Ф. Семеновича : монографія / М. І. Бурда, І. Акуленко, В. Ачкан, Т. Бохонова, И. Володко, Я. Гаєвець, В. Гроза, І. Егліте, В. Забранський, В. Кірман, Л. Кляцька, О. Коломієць, Т. Коростіянець, Н. Кульчицька, О. Лещинський, І. Матвєєва, А. Нестеренко, К. Нєдялкова, Н. Ротаньова, З. Сердюк, С. Скворцова, В. Таточенко, Н. А. Тарасенкова, В. Тихонова, Д. Тінькова, О. Томащук, А. Тумбрукакі, С. Федосєєв, О. Чернобай, С. Черняєва, Ю. Черняхівська, Т. Шабельник, О. Юхименко; ред.: Н. А. Тарасенкова; Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького. - Черкаси : Новий курс, 2020. - 203 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Здійснено спробу виокремити сучасні проблеми організації навчання математики в різних ланках освіти (початкова й середня школа, заклади професійно-технічної, передпрофесійної та вищої освіти), запропоновано деякі шляхи і засоби нівелювання цих проблем з урахуванням уроків минулого та потреб майбуття.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА849343 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

V Всеукраїнська науково-практична конференція "Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи" : матеріали конф., 19-20 листоп. 2019 р. / ред.: М. І. Бурда, І. А. Акуленко, В. Г. Бевз, О. І. Матяш, В. Г. Моторіна, М. В. Працьовитий, Л. А. Семеновська, Н. А. Тарасенкова, О. С. Чашечникова, С. П. Яланська, Є. П. Нелін, В. О. Швець, Т. М. Барболіна, Г. І. Білянін, В. О. Марченко, О. Ю. Москаленко, Ю. Д. Москаленко; Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. - Полтава : Астрая, 2019. - 145 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ З Москаленко Ю. Д., Булава Л. М. Історичні етапи фізико-математичної освіти у Полтавському національному педагогічному університеті імені В. Г. Короленка З Бурда М. І. Реалізація особистісно орієнтованого підходу в підручниках з математики для старшої школи 7 Акири Ион. Личностно-ориентированное обучение в школьном образовательном процессе по .математике 9 Бевз В. Г. Мобільне освітнє середовище і навчання математики 11 Матяш О. І. Актуальність проблеми розвитку критичного мислення майбутніх учителів математики 13 Моторіна В. Г. Формування науково-дослідницької компетентності магістрів математики 15 Нелін Є. П., Долгова О. Є. Науково-методичні особливості оновлених підручників математики старшої профільної школи 17 Срмрнпягька Л. А. Пр.дагпрімна спадщина М Огтппрпадеккпрп в кпнтркгті ~ " - - - -- - - - - - j - JT -JT " " модепнізаиії освіти Укпаїни 19 it і Тарасенкова Н. А. Формування «Soft Skills» у навчанні математики: до постановки проблеми 22 Триус Ю. В. Актуальні проблеми, здобутки та перспективи навчання методів оптимізації та дослідження операцій у вищій школі 24 Швець В. О. До питання про формування поняття алгебраїчного виразу в курсі алгебри і початків аналізу 26 СЕКЦІЯ І. МЕТОДОЛОГІЧНІ ТА НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ТВОРЕННЯ І ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМ НАВЧАННЯ МА ТЕМА ТИКИ І ОСОБИСТІСТЬ 28 СЕКЦІЯ 2, АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ТА ЗДОБУТКИ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ Босовський М. В., Коломієць О. М. Проблеми перехресного вступу до магістратури Гібалова Н. В. Математична підготовка майбутніх вчителів початкової школи Годованюк Т. Л., Мещеряков Р. О. Використання навчальних подкастів у методичній підготовці майбутніх учителів математики Кононоеич Т. О. Особливості процесу прийняття рішення при опануванні математичних знань Лутфуллін М. В., Лутфуллін В. С. Внесок Д. Пойа в розвиток методики викладання математики Москаленко О. А. Деякі шляхи організації навчального контенту з методики навчання математики Muyun Xiang, Shkolnyi Oleksandr Students’ motivation to study matrix theory during mastering a course of higher mathematics Працьовитий M. В., Требенко О. О., Школьнии О. В., Гончаренко Я. В. Про введення інституту менторства при підготовці майбутніх вчителів математики за дуальною формою здобуття освіти СЕКЦІЯ3. ТЕХНОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ У ПРОЦЕСІ НА В ЧАННЯ МА ТЕМА ТИКИ Ачкан В. В., Ілісеа А. С. Математичні конкурси та олімпіади як засоби розвитку творчої особистості учнів Білянін Г. І. Освітні проекти як техніка формування математичної компетентності в умовах НУШ Вінніченко О. О. Особливості формування добірок задач «живоїматематики» для учнів 5-6 класів Возносименко Д. А., Шумигай С. М. Підготовка майбутніх учителів математики до використання технології «перевернутого навчання» на уроках математики здоров ’язберігаючого змістуХоврак С. М. Творчість учителя — це сучасний підхід до навчально-пізнавальної діяльності учнів Черкаська JI. П., Матяш Л. О. Особливості формування позитивної мотивації навчально-пізнавальної діяльності учнів СЕКЦІЯ 4. ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦТНО-КОМУНТКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ УМА ТЕМА ТИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ ОСОБИСТОСТІ. Барболіна Т. М. Використання комп ’ютерних тренажерів при вивченні теорії ігор Бобилсв Д. Є., Гудим Т. Ю. Розв 'язування задач оптимізації, орієнтованих на розвиток особистості, засобами хмарного середовища СоСаїс Васильєва К. С. Проектування електронного навчального курсу «Олімпіада з математики» Дмитрієнко О. О. Застосування хмарних технологій у процесі навчання математики Дубовик В. В., Іщенко Г. В. Використання платформи bigbluebutton у навчанні лінійної алгебри студентів педагогічних університетів Коваленко О. В., Соломка С. О. Використання мобільних додатків у процесі підготовки сучасного вчителя математики Козакова К. В. ІКТ як засіб перевірки теоретичних знань учнів із теми «Чотирикутники» в курсі геометрії основіюї школи Кравченко В. Г. Використання систем дистанційного та змішаного навчання під час вивчення алгебри та початків аналізу Крамаренко Т. Г. Компетентнісно-орієнтоване навчання математики з використанням оновленого навчального посібника «Інноваційні ІКТ навчання математики» Красницький М. П. Інтенсифікація формування обов’язкових результатів навчання з математики Криворучко 1.1., Ковтанюк М. С. Використання мобільних додатків для оптимізації самостійної діяльності студентів Кривцова О. П. Аспекти підготовки майбутніх фахівців у галузі комп’ютерних наук Мамон О. В. Можливості сучасних мобільних додатків для навчання математики Махомета 1. М., Іягай І. М., Шумигай С. М. Використання інформаціино- комунікаційних технологій у процесі навчання дисципліни «Методи обчислень» Медведєва М. G., PvuHuubKuu С. Сі. Сінянал■слидіг Ідмшяі»ипдиїм «и ***•’ СЕКЦІЯ 5. ВИКОРИСТАННЯ НАВЧА. ОСОБИСТОСТІ З МАТЕМАТИКИ У ВИВЧЕННІ 85 Зайцева О. І. "Гра в коробці. Математика" я формування математичних компетентностей учн 87 Кузьменко Г. М. Дидактичні аспекти застосуванн у курсі електротехніки 89 Макаренко К. С., Макаренко В. /., Макар орієнтований підхід до реалізації міжпредмеї 92 і біофізики Овчаров С. М., Овчарова К. В. Міжпредметні зв’я 93 Піт ель I. М., Бондаренко Ю. О., Левіна I. В. Мі формування у здобувачів освіти природничо-наукоі 95 Саенко О. В. Екстремальні задачі оптики у підготовки учнів 97 Шило I. М., Хорольсъкий О. В. Формування мап учнів під час виконання лабораторних робіт з фіз 99 вимірювального комплексу УЧА СНИШ КОНФЕРЕНЦІЇ


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО38746 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Економіка підприємництва: організаційні, управлінські та фінансові пріоритети розвитку : [колект.] монографія / А. Новаківська, А. Паламарчук, В. Коліщак, В. Вольська, В. Бугайчук, В. Рудницький, В. Божко, В. Данилюк, В. Ходаківський, Д. Савенко, І. Аврамець, І. Акуленко, І. Грабчук, І. Саган, К. Сич, К. Коваль, К. Сидорчук, М. Шевчук, М. Коценко, М. Плотнікова, М. Маслюківська, М. Мартинюк, Н. Валінкевич, Н. Євдоченко, О. Опалов, О. Франчук, О. Булуй, О. Кільницька, Р. Єрьоменко, М. Рибак, Р. Смагін, Т. Швець, Ю. Курінна, Ю. Мартинчук, Ю. Циганець, Я. Хом'як; ред.: Н. В. Валінкевич; Поліський національний університет. - Житомир : Поліс. нац. ун-т, 2023. - 623 c. - укp.

Розглянуто теоретико-прикладні засади функціонування та розвитку суб'єктів підприємницької діяльності. Значну увагу приділено формуванню та використанню потенціалу підприємства в цілому й окремих його складових; інвестиційно-інноваційній складовій підприємницької діяльності; аналізу тенденцій розвитку та проблем функціонування підприємств окремих галузей національної економіки. Викладено питання формування ринкової позиції підприємств сфери агробізнесу. Висвітлено теоретико-методичні основи розробки кадрової стратегії підприємства. Розкрито проблеми обгрунтування місії та вибору цілей функціонування підприємства. Розглянуто питання діагностики конкурентоспроможності продукції підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-131.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА864580 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського