Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Александрович Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Александрович Н. О. 
Формування екоетичної позиції майбутнього вчителя у процесі вивчення валеологічних дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. О. Александрович; Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2014. - 20 c. - укp.

Вперше визначено зміст екоетичної позиції майбутнього вчителя як професійно-особистісної характеристики, що відображає суб'єктивно-позитивне ставлення вчителя до природи та природних об'єктів, визнання їх самоцінності як фундаментальної основи задоволення його екологічних потреб і реалізації професійних функцій в екологічній діяльності. Визначено основні функції екоетичної позиції (гуманістично-аксіологічна, навчально-виховна, продуктивно-процесуальна, діагностично-корекційна) та зміст структурних компонентів екоетичної позиції майбутнього вчителя (мотиваційно-особистісного, когнітивного, операційно-діяльнісного, рефлексивно-оцінного), їх цільові характеристики та взаємозв'язки між ними. Теоретично обгрунтовано, розроблено й експериментально перевірено особистісно орієнтовану технологію, яка передбачає стимулювання позитивної мотивації набуття екоетичної позиції майбутніми вчителями, розвиток структурних компонентів екоетичної позиції; виявлення змін у рівнях сформованості екоетичної позиції майбутнього вчителя та забезпечення внесення відповідних коректив у даний процес, що забезпечується на підготовчому, практичному й аналітичному етапах. Уточнено систему критеріїв з показниками: сформованості мотивації до розвитку екоетичної позиції; сформованості екоетичних знань і вмінь; сформованості здатності до рефлексії; рівні сформованості екоетичної позиції. Набув подальшого розвитку комплекс засобів, форм і методів формування екоетичної позиції майбутнього вчителя, які дозволяють активізувати творчий пошук способів адекватного особистісно-професійного самовираження, створення власної активної педагогічної та життєвої позиції в межах становлення етичного ставлення до навколишнього природного середовища.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА409650 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського