Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Алілуйко С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Алілуйко С. М. 
Концептуальні засади формування системного мислення в майбутніх інженерів-педагогів у процесі навчання основ теорії технічних систем / С. М. Алілуйко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2011. - № 32/33. - С. 7-11. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Встановлено, що формування системного мислення в майбутніх інженерів-педагогів найбільш ефективно можна реалізувати у процесі навчання основ теорії технічних систем. Визначено концептуальні засади формування системного мислення в майбутніх інженерів-педагогів у процесі навчання основ теорії технічних систем. Концептуальні засади ґрунтуються на використанні принципу предметної діяльності студента та управління її формуванням, принципу системної орієнтації навчально-пізнавальної діяльності і мислення, що нею формується, принципу розвивального навчання. Використання цих принципів дозволить формувати у студентів системне мислення.

Установлено, что формирование системного мышления будущих инженеров-педагогов наиболее эффективно можно реализовать в процессе изучения основ теории технических систем. Определены концептуальные основы формирования системного мышления будущих инженеров-педагогов при изучении основ теории технических систем. Концептуальные основы базируются на использовании принципа предметной деятельности студента и управления ее формированием, принципа системной ориентации учебно-познавательной деятельности и мышления, принципа развивающего обучения. Использование этих принципов позволит формировать у студентов системное мышление.

The article revealed that the formation of systems thinking in future teachers-engineers can be implemented in learning basic theory of technical systems. Defines the conceptual foundations of systematic thinking in the formation of future engineers-teachers. The conceptual frame work based on the use of the principle subject of student activities, the principle of system orientation training and cognitive activity and thought, the principle of developmental education. Using these principles will form the students' systems thinking.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Лазарєв М. І. 
Модель засобів навчання основ теорії технічних систем майбутніх інженерів-педагогів / М. І. Лазарєв, С. М. Алілуйко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2013. - № 38/39. - С. 272-280. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Обгрунтовано й розроблено модель засобів навчання основ теорії технічних систем майбутніх інженерів-педагогів. Розроблена модель базується на моделях змісту та методу навчання основ теорії технічних систем майбутніх інженерів-педагогів на основі формування їхнього системного мислення. Модель засобів навчання містить опис основних видів професійної діяльності, базових форм мислення (поняття, судження, умовиводи) та базових операцій мислення (порівняння, виділення істотного, абстрагування, узагальнення, конкретизація, класифікація, аналіз, синтез).

Обоснована и разработана модель средств обучения основам теории технических систем будущих инженеров-педагогов. Разработанная модель базируется на моделях содержания и метода обучения основам теории технических систем будущих инженеров-педагогов на основе формирования их системного мышления. Модель средств обучения содержит описание основных видов профессиональной деятельности, базовых форм мышления (понятия, суждения, умозаключения) и базовых операций мышления (сравнение, выделение существенного, абстрагирование, обобщение, конкретизация, классификация, анализ, синтез).

In the article the model of learning the basics of the theory of technical systems of the future engineers-teachers are substantiated and developed. The model is based on models of the content and method of teaching basic theory of technical systems of the future engineers-teachers on the basis of the formation of systems thinking. A model of learning describes the main types of professional activities, basic forms of thinking (concepts, judgments, inferences) and basic operations of thinking (comparison, a significant selection, abstraction, generalization, specification, classification, analysis, synthesis).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Лазарєв М. І. 
Цілі і зміст навчання основ теорії технічних систем майбутніх інженерів-педагогів на засадах формування системного мислення / М. І. Лазарєв, С. М. Алілуйко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2012. - № 34/35. - С. 62-69. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Обгрунтовано і розроблено цілі і зміст навчання основ теорії технічних систем майбутніх інженерів-педагогів. Цілі такого навчання - формування знань, умінь, навичок студентів, системного мислення. Теоретично обгрунтовано і розроблено структурно-функціональну модель змісту навчання, яка дозволяє формувати у студентів системне мислення.

Обоснованы и разработаны цели и содержание обучения основам теории технических систем будущих инженеров-педагогов. Цели такого обучения - формирование знаний, умений и навыков студентов, системного мышления. Теоретически обоснована и разработана структурно-функциональная модель содержания обучения, которая позволяет формировать у студентов системное мышление.

The paper based and developed objectives and content of learning the basics of the theory of technical systems of the future engineer-educators. Author identifies that learning objectives is the formation of knowledge, skills and systems thinking students. Theoretically proved and developed structural-functional model of learning content, which allows students to form a system thinking.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Лазарєв М. І. 
Метод навчання основ теорії технічних систем майбутніх інженерів-педагогів на основі формування системного мислення / М. І. Лазарєв, С. М. Алілуйко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2012. - № 37. - С. 240-246. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Обгрунтовано та розроблено метод навчання основ теорії технічних систем майбутніх інженерів-педагогів. Розроблено структурну та функціональну моделі методу навчання основ теорії технічних систем майбутніх інженерів-педагогів на основі діяльнісного підходу та використання базових форм мислення (поняття, судження, умовиводи) та базових операцій мислення (порівняння, виділення істотного, абстрагування, узагальнення, конкретизація, класифікація, аналіз, синтез).

Обоснован и разработан метод обучения основам теории технических систем будущих инженеров-педагогов. Разработаны структурная и функциональная модели метода обучения основам теории технических систем будущих инженеров-педагогов на основе деятельностного подхода и использования базовых форм мышления (понятия, суждения, умозаключения) и базовых операций мышления (сравнения, выделение существенного, абстрагирование, обобщение, конкретизация, классификация, анализ, синтез).

In article a method of learning the basics of the theory of technical systems for the future engineers and educators are substantiated. The author developed a structural and functional model of the method of learning the basics of the theory of technical systems of the future engineers and educators based on activity approach and the use of basic forms of thinking (concepts, judgments, conclusions) and basic thinking operations (comparisons, highlighting the essential, abstraction, generalization, specification, classification, analysis , synthesis).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Лазарєв М. І. 
Теоретичні та методичні засади основ теорії технічних систем : монографія / М. І. Лазарєв, С. М. Алілуйко; Укр. інж.-пед. акад. - Тернопіль : Крок, 2014. - 152 c. - Бібліогр.: с. 134-151 - укp.

Теоретично узагальнено та запропоновано нове вирішення наукової проблеми підвищення якості навчання основ теорії технічних систем майбутніх інженерів-педагогів. Розроблено структурну та функціональну моделі формування у зазначених спеціалістів системного мислення у процесі навчання основ теорії технічних систем. Запропоновано моделі формування системного мислення, які реалізують концепцію навчання основ теорії технічних систем та передбачають одночасне засвоєння змісту навчання та формування (розвиток) у студентів системного мислення. Обгрунтовано моделі цілей, змісту, методу та засобів навчання, які дозволяють одночасно формувати професійні знання, уміння, системне мислення та професійно важливі якості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж1 р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА788498 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Алілуйко С. М. 
Методика навчання основ теорії технічних систем майбутніх інженерів-педагогів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. М. Алілуйко; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2013. - 20 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж1 р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА403093 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського