Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Аносова Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Аносова Ю. П. 
Когнітивно-комунікативний підхід до навчання читання англійською мовою здобувачів освіти політехнічних закладів фахової передвищої освіти / Ю. П. Аносова, О. В. Наумкіна, О. П. Сіліщенко // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр. - 2021. - № 1. - С. 3-12. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Охарактеризовано та систематизовано методики навчання читання під час вивчення англійської мови у закладах фахової передвищої освіти. Розглянуто різні типи читання. Проаналізовано доцільність використання когнітивно-комунікативного підходу, спрямованого на розвиток компетенції вираження комунікативного наміру, під час навчання здобувачів освіти читання, який є підгрунтям успішного оволодіння іноземною мовою. Висвітлено питання щодо інклюзивного навчання як важливого аспекту здобуття освіти у нинішніх реаліях. Розкрито особливості у підході до навчання читання здобувачів освіти з особливими освітніми потребами (ООП). Описано певні групи здобувачів освіти з ООП, для яких необхідно індивідуалізувати навчальні завдання, враховуючи їх потреби з огляду на особливості навчання читання іноземною мовою. А саме: групу здобувачів освіти з порушенням мовлення, зору, слуху; групу здобувачів освіти з розладами спектру аутизму; групу здобувачів освіти з синдромом дефіциту уваги з гіперактивністю; групу здобувачів освіти із дитячим церебральним паралічем. Сформульовано поради щодо методики навчання читання іноземною мовою здобувачів освіти з особливими освітніми потребами кожної з груп. Автори наводять приклади вправ на розвиток компетенцій читання: виразне читання вголос з різною швидкістю, читання по черзі розрізаного тексту, драматичне читання, текст як відповідь на запитання, аналітичне читання, переробка тексту, виділення головного у тексті, категоризація тексту, виведення закономірності за текстом, розширення тексту та інші. Заропоновано принципи опрацювання навчального матеріалу, які сприяють розвитку мовних компетенцій здобувачів освіти політехнічних закладів фахової передвищої освіти України.



Шифр НБУВ: Ж74206 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Аносова Ю. В. 
Юрисдикція міжнародних судових органів щодо злочину геноциду : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.11 / Ю. В. Аносова; Національний університет "Києво-Могилянська академія". - Київ, 2018. - 20 c. - укp.

Досліджено юрисдикцію міжнародних кримінальних судів та Міжнародного Суду ООН щодо злочину геноциду з позицій інтегративного підходу до відповідальності індивідів та держав згідно з міжнародним правом. Розглянуто концептуальні підходи щодо розуміння юрисдикції міжнародних судових органів. Висвітлено комплексна природа Конвенції про геноцид. Досліджено особливості тлумачення міжнародними кримінальними судами складу та окремих елементів злочину геноциду. Здійснено історичний огляд процесу прийняття та характеризується змістовне наповнення юрисдикційних положень статей 6 та 9 Конвенції про геноцид. Запропоновано шляхи застосування статті 6 Конвенції для ''підсилення'' юрисдикції МКС щодо злочину геноциду. Досліджено юрисдикція міжнародних кримінальних судів за параметрами ratione personae, ratione loci, ratione temporis, в контексті юрисдикції ratione personae детально охарактеризовано форми відповідальності за злочин геноциду. Констатовано, що Міжнародний Суд ООН, юрисдикція якого базується на ''компромісній умові'' статті 9 Конвенції про геноцид, є дієвим механізмом забезпечення відповідальності держав за геноцид. Детально охарактеризовано юрисдикцію Міжнародного Суду ООН за параметрами ratione personae, ratione mater iae, ratione loci, ratione temporis.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х917.122.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА439209 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського