Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (13)
Пошуковий запит: (<.>A=Антофій Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Наумова Л. М. 
Розвиток сировинної бази вовняної промисловості / Л. М. Наумова, Н. М. Антофій // Пробл. лег. и текстил. пром-сти. - 2003. - № 1. - С. 124. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: М33-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16407 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Антофій Н. І. 
Моделі та методи інформаційної підтримки в комп'ютеризованих системах навчання : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Н. І. Антофій; Херсон. держ. техн. ун-т. - Херсон, 2003. - 20 c. - укp.

Розроблено методи та моделі розв'язання задач впровадження інноваційних технологій у процес навчання з метою їх оптимізації за сучасних умов стану суспільства, а також доопрацьовано елементи конструктивної теорії й об'єктно-орієнтованого інструментарію моделювання систем навчання та усіх складових процесу навчання. Розглянуто особливості комп'ютеризації освіти, наведено класифікацію систем дистанційної освіти. Запропоновано математичну модель комп'ютеризованої системи навчання у вигляді алгебричної системи, а математичну модель особи, що навчається, у вигляді нечіткого не детермінованого автомата. Розроблено структуру комп'ютеризованої системи навчання. Наведено математичну модель процесу контролю знань, запропоновано адаптивну систему тестування. Розглянуто структуру інформаційної, тестової підсистеми, а також підсистеми організації процесу навчання, контролю та корекції знань. Створено бібліотеку алгоритмів і програмних модулів реалізації усіх підсистем. Наведено комп'ютеризовану систему навчання з дисципліни "Бухгалтерський облік".


Індекс рубрикатора НБУВ: з970.826-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА323247 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Антофій Н. М. 
Організаційно-економічне забезпечення розвитку виробничої системи плодоовочевого консервного сектору економіки України : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.03 / Н. М. Антофій; Білоцерк. нац. аграр. ун-т. - Біла Церква, 2010. - 35 c. - укp.

Розглянуто теоретичні, методологічні та прикладні засади формування та впровадження ефективного організаційно-економічного забезпечення розвитку виробництва плодоовочевої консервної (ПОК) продукції. Обгрунтовано стратегію розвитку виробничої системи плодово-овочевої консервації в Україні з урахуванням проблем, особливостей, сучасних тенденцій і передумов розвитку економіки. Розроблено механізм регулювання розвитку виробництва ПОК продукції, який формується у новому стратегічному альянсі виробничої, інвестиційної, інноваційної, фінансової, збутової й інших видів діяльності підприємств, об'єднаних за ланцюгово-мережевим принципом у взаємопов'язану систему функціональних "полів" (виробництва сировини, заготівлі, зберігання, переробки, збуту). Розроблено стратегію розвитку ПОК виробництва на основі інтеграції сільськогосподарських, заготівельних, консервних і збутових підприємств у стратегічному неоальянсі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.752.152

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА384090 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Антофій Н. М. 
Розвиток виробництва плодоовочевої консервної продукції: проблеми і перспективи : [монографія] / Н. М. Антофій. - Херсон : [Айлант], 2009. - 307 c. - укp.

Розглянуто концептуальні та методологічні засади формування й обгрунтовано шляхи удосконалення організаційно-економічного механізму регулювання плодоовочевої консервної промисловості України, розроблено стратегію її розвитку. Охарактеризовано сучасний стан консервного виробництва. Проаналізовано проблеми та перспективи розвитку плодоовочевої консервної промисловості та її сировинної бази. Розкрито вплив інвестиційно-інноваційної політики на механізм регулювання розвитку консервних виробництв. Висвітлено питання стимулювання розвитку експортного потенціалу плодоовочевого консервного виробництва.

Рассмотрены концептуальные и методологические основы формирования и обоснованы пути усовершенствования организационно-экономического механизма регулирования плодоовощной консервной промышленности Украины, разработана стратегия ее развития. Охарактеризовано современное состояние консервного производства. Проанализированы проблемы и перспективы развития плодоовощной консервной промышленности и ее сырьевой базы. Раскрыто влияние инвестиционно-инновационной политики на механизм регулирования развития консервных производств. Освещены вопросы стимулирования развития экспортного потенциала плодоовощного консервного производства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.752.152

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА723649 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Антофій Н. М. 
Міжнародна економіка : навч. посіб. / Н. М. Антофій, О. В. Булюк, С. В. Фомішин; ред.: С. В. Фомішин. - Херсон : Олді-плюс, 2013. - 350 c. - укp.

Викладено основні закони та закономірності міжнародної економіки. Розглянуто міжнародне право як основний нормативний регулятор міжнародної економічної діяльності. Розкрито поняття й особливості сучасної міжнародної торгівлі. Увагу приділено міжнародній фінансовій архітектурі та світосвітовим фінансовим потокам. Охарактеризовано прямі інвестиції в системі міжнародного руху капіталу. Подано інформацію про міжнародні кредитні відносини та кредитні гроші. Визначено сутність та основні риси світового ринку праці. Акцентовано увагу на валютне регулювання та законодавство. Розглянуто міжнародні розрахунки як головний елемент міжнародної валютної системи. Висвітлено нерівномірність економічного розвитку за умов глобалізації. Досліджено особливості інтеграції України у міжнародний ринок праці.


Індекс рубрикатора НБУВ: У58 я73 + У9(4УКР)8 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Антофій Н. М. 
Виробництво і зайнятість у забезпеченні економічного простору людського розвитку / Н. М. Антофій, В. М. Фомішина // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2012. - Вип. 3. - С. 11-15. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Викладено основні теоретичні аспекти концепції людського розвитку, яка сьогодні набуває все ширшого застосування у практиці господарювання країн світу. Показано, що основною передумовою успішної реалізації цієї концепції є динамічне, ефективне національне виробництво, яке забезпечує мотивацію населення до офіційної зайнятості і високопродуктивної праці.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.271.14 + У524.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Антофій Н. М. 
Економічна сутність кінцевого споживання: методологічні аспекти / Н. М. Антофій // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2013. - Вип. 2. - С. 5-8. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

З огляду на зміщення акцентів у сучасних економічних системах із виробничої у споживчу сферу систематизовано наукові погляди стосовно трактування економічної сутності кінцевого споживання у межах прихильників відтворювального підходу та концепції людського капіталу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.451.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Фінансова система регіону: перспективи і загрози розвитку : зб. наук. ст. і тез молодих вчених і студентів / ред.: М. А. Коваленко, Н. М. Антофій, Р. В. Морозов; Херсон. нац. техн. ун-т. - Херсон : Вишемирський В.С., 2014. - 239 c. - укp. - рус.

Висвітлено сучасні перспективи залучення депозитних коштів комерційним банком. Розкрито особливості розвитку банківського інвестиційного кредитування підприємств в Україні. Роглянуто проблеми кредитування малих підприємств і шляхи їх вирішення. Проведено аналіз діяльності фонду гарантування вкладів фізичних осіб. Досліджено фінансовий стан переробних підприємств, роль інвестиційної діяльності у формуванні їх інноваційного потенціалу. Розглянуто особливості проведення санаційного аудиту на підприємствах, які перебувають у кризі. Проаналізовано причини та наслідки банкрутства підприємств, сучасний стан і проблеми інвестування економіки України. Викладено концептуальні основи формування фінансової політики регіону. Висвітлено соціальні та фінансові аспекти життєдіяльності регіонів, сучасний стан страхового ринку України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)682.6 я43 + У9(4УКР)261.1 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА788506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Міжнародні економічні відносини : навч. посіб. / А. І. Боярчук, Р. П. Огородник, І. А. Плющик, Н. М. Антофій, Н. Є. Федорова. - Херсон : СТАР, 2018. - 373 c. - Бібліогр.: с. 354-373 - укp.

Розглянуто передумови, зміст, структуру, специфіку та тенденції розвитку міжнародних економічних відносин. Особливу увагу приділено аналізу форм міжнародних економічних відносин, міжнародній торгівлі, міжнародному руху факторів виробництва, економічній інтеграції та проблемам науково-технічного обміну та міжнародного бізнесу в цілому.


Індекс рубрикатора НБУВ: У58 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА822302 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Маркетинг міжнародного туризму : навч. посіб. / Я. С. Ларіна, О. І. Бабічева, Л. В. Забуранна, С. В. Фомішин, Н. М. Антофій, А. В. Рябчик, Ю. М. Гальчинська; ред.: Я. С. Ларіна. - Херсон : Гельветика, 2018. - 411 c. - укp.

Розглянуто зміст та особливості міжнародного туризму, основні завдання туристичних компаній, що вийшли за межі національних ринків, використовуючи маркетинг як філософію бізнесу. Висвітлено роль маркетингу у міжнародному туризмі, його принципи, функції та сучасні концепції маркетингу в туризмі, складові міжнародного маркетингового середовища в сфері туристичних послуг, методичні підходи щодо проведення маркетингових досліджень у міжнародному туризмі, сегментування та вибору зарубіжних ринків. Представлено різні підходи щодо формування маркетингового комплексу міжнародної туристичної компанії, її маркетингових стратегій, використання можливостей новітніх маркетингових інструментів в освоєнні зарубіжних ринків для споживачів міжнародних туристичних послуг. Розглянуто питання планування, фінансування та організації маркетингу, впровадження сучасних інформаційних технологій як складової маркетингової політики в міжнародному туризмі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У584.243-211.1 я73 + У9(4УКР)844.135.8-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА831555 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Стратегічний маркетинг : навч. посіб. / Я. С. Ларіна, О. І. Бабічева, Л. В. Романова, Н. М. Антофій; ред.: Я. С. Ларіна. - Херсон : ОЛДІ-ПЛЮС, 2019. - 363 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Розглянуто зміст та особливості стратегічного маркетингу, його сучасні концепції, завдання, принципи. Висвітлено роль стратегічного маркетингу в управлінні підприємствами. Розглянуто методи аналізу маркетингового середовища, методичні підходи щодо сегментування та вибору цільових ринків. Представлено підходи до вибору маркетингових стратегій, використання можливостей новітніх маркетингових інструментів щодо диференціації й позиціонування, побудови конкурентних відносин. Розглянуто питання механізмів реалізації маркетингових стратегій. Визначено місце стратегічного маркетингу в системі управління підприємством. Проаналізовано стратегії недиференційованого, диференційованого та концентрованого маркетингу. Досліджено процес визначення готовності підприємства до впровадження маркетингової стратегії.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА838575 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Ларіна Я. С. 
Маркетинговий аудит : навч. посіб. / Я. С. Ларіна, Н. М. Антофій. - Одеса : Олді-плюс, 2021. - 330 c. - Бібліогр.: с. 329-330 - укp.

ІБЕШ 978-966-289-560-5 У навчальному посібнику розглядаються зміст та особливості проведення маркетингового аудиту, завдання та принципи, роль у системі маркетингового менеджменту. Розглянуто основи організації та методики проведення маркетингового аудиту, показники, що використовуються в маркетинговому аудиті, документальне оформлення результатів аудиторської перевірки. Надано детальну характеристику етапів проведення маркетингового аудиту. Описано аудиторське оцінювання маркетингового середовища підприємства. Представлені підходи до аудиторського оцінювання маркетингових стратегій щодо ефективності маркетингової діяльності підприємства. Розглянуто методики проведення аудиту маркетингової діяльності за елементами комплексу маркетингу


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4УКР)829.0-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА860970 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського