Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Аронова В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Аронова В. В. 
Адміністрування змін в маркетинговій діяльності підприємств м'ясопереробної галузі : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / В. В. Аронова; Луган. нац. аграр. ун-т. - Луганськ, 2010. - 20 c. - укp.

Розглянуто особливості маркетингової діяльності (МД) підприємств м'ясопереробної галузі. Обгрунтовано елементи змін в МД даних підприємств. Визначено передумови, сутність, характеристики адміністрування змін в МД м'ясопереробних підприємств. Досліджено стан ринку продукції м'ясопереробної галузі. Вивчено проблеми, що перешкоджають їх успішному функціонуванню та визначено напрями покращання їх діяльності. Запропоновано методику щодо визначення стану МД підприємств галузі. Систематизовано комплекси операцій і визначено зміст інформаційно-аналітичного забезпечення адміністрування змін в МД цих підприємств. Побудовано алгоритм формування комплексу інформаційно-аналітичного забезпечення адміністрування змін в МД підприємств м'ясопереробної галузі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.21-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА370547 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гончаров В. М. 
Методи діагностики при адміністративному управлінні стану маркетингової діяльності на підприємстві : монографія / В. М. Гончаров, В. В. Аронова, Г. І. Дібніс, М. М. Шевченко; Луган. нац. аграр. ун-т. - Донецьк : Купріянов В.С., 2011. - 219 c. - Бібліогр.: 194 назв. - укp.

Розглянуто проблеми забезпечення високого рівня маркетингової діяльності (МД) на сучасних підприємствах. Визначено особливості маркетингу як виду управлінської діяльності підприємств м'ясопереробної галузі (МПГ). Проаналізовано стан, тенденції розвитку та особливості МД підприємств МПГ. Увагу приділено питанням здійснення змін у МД в контексті розкриття сутності та змісту об'єкта зміни та управління даним процесом, зокрема інноваційного й адміністративного, на основі методу ситуаційно-процесної діагностики (СПД). Обгрунтовано методи діагностування ситуації, запропоновано формалізований підхід до оцінювання даних методів, алгоритм побудови методики СПД та підбору показників для її здійснення. Висвітлено стан МД на основі СПД підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.21-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА738951 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Аронова В. В. 
Ситуаційно-процесна діагностика стану маркетингової діяльності на підприємстві : монографія / В. В. Аронова, Г. І. Дібніс; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2010. - 223 c. - Бібліогр.: 208 назв. - укp.

Висвітлено проблеми забезпечення високого рівня маркетингової діяльності (МД) на сучасних підприємствах. Розглянуто питання здійснення змін у МД в контексті розкриття сутності та змісту об'єкта зміни та управління даним процесом в аспекті інноваційного та адміністративного управління, а також на основі методу ситуаційно-процесної діагностики (СПД). Обгрунтовано вибір методів діагностування ситуації, викладено формалізований підхід для оцінювання даних методів, описано алгоритм побудови методики СПД та підбору показників для її здійснення. Проаналізовано особливості МД на основі СПД на підприємствах м'ясопереробної галузі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА736058 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Максимова Т. С. 
Промисловий маркетинг : навч. посіб. / Т. С. Максимова, І. В. Харченко, В. В. Аронова; МОНМС України, Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2012. - 228 c. - Бібліогр.: 43 назв - укp.

Викладено сучасні принципи теорії та практики управління підприємством на засадах маркетингу. Висвітлено сутність промислового маркетингу, принципи моделювання поведінки організації-споживача, особливості формування комплексу маркетингу на ринку товарів промислового призначення. Розкрито вплив конкуренції на кон'юнктуру ринку, товарну й асортиментну політику підприємства. Увагу приділено управлінню розподілом і збутом готової продукції, плануванню та регулюванню збутових запасів, комунікаційній політиці промислового підприємства. Розглянуто проблеми контролю й аналізу маркетингової діяльності виробника.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73 + У9(4УКР)300-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА761037 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського