Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (18)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Артемова Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15

      
Категорія:    
1.

Вісник Київського міжнародного університету / ред.: Л. В. Артемова. - К., 2004. - 282 с. - (Пед. науки; Вип. 5). - укp.

Розглянуто питання психолого-педагогічного діагностування дітей дошкільного віку на основі особистісно-діяльнісного підходу у процесі виховання. Розкрито науково-методичні засади удосконалення змісту професійної підготовки магістрів педагогіки з дошкільного виховання, теоретичні засади застосування практико-орієнтованого підходу під час формування професійно-педагогічної культури майбутніх педагогів. Описано сучасні технології підготовки магістрів за умов ступеневої педагогічної освіти. Проаналізовано формування в учнів ставлення до навчання за допомогою контролю та оцінки їх знань і умінь.

Рассмотрены вопросы психолого-педагогического диагностирования детей дошкольного возраста на основе личностно-деятельностного подхода в процессе воспитания. Освещены научно-методические основы усовершенствования содержания профессионально-педагогической подготовки магистров педагогики по дошкольному воспитанию, теоретические основы применения практико-ориентированного подхода при формировании профессионально-педагогической культуры будущих педагогов. Описаны современные технологии подготовки магистров в условиях ступенчатого педагогического образования. Проанализировано формирование у учеников отношения к обучению с помощью контроля и оценки их знаний и умений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71862/Пед Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Вісник Київського міжнародного університету / ред.: Л. В. Артемова. - К., 2005. - 306 с. - (Пед. науки; Вип. 6). - укp.

Проаналізовано напрямки демократизації сучасної освіти в Україні, наукову організацію самостійної роботи студентів. Описано інтерактивні методи у фаховій підготовці вихователів дітей дошкільного віку. Висвітлено передумови формування професійно-етичної культури спеціалістів-менеджерів, аспекти формування у студентів готовності до педагогічних інновацій у контексті гуманістичної педагогіки. Розглянуто питання готовності керівника загальноосвітнього навчального закладу до управління інноваційною діяльністю, діалектики раціонального і функціонального (комунікативного) в дидактичному змісті комунікативних умінь.

Проанализированы направления демократизации современного образования в Украине, научная организация самостоятельной работы студентов. Представлены интерактивные методы в профессиональной подготовке воспитателей детей дошкольного возраста. Освещены предпосылки формирования профессионально-этической культуры специалистов-менеджеров, аспекты формирования у студентов готовности к педагогическим инновациям в контексте гуманистической педагогики. Рассмотрены вопросы готовности руководителя общеобразовательного учебного заведения к управлению инновационной деятельностью, диалектики рационального и функционального (коммуникативного) в дидактическом содержании коммуникативных умений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71862/Пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Вісник Київського міжнародного університету / ред.: Л. В. Артемова. - К., 2004. - 314 с. - (Пед. науки; Вип. 4). - укp.

Розкрито логіко-психологічні аспекти формування моделей професійної діяльності магістрів. Висвітлено напрями управлінської підготовки майбутніх магістрів військово-соціального управління в Національній академії оборони України. Описано особливості підготовки студентів магістратури спеціальності "Дошкільне виховання" у спецкурсі "Проблеми формування творчої особистості", психолого-педагогічні аспекти дослідження управлінських інтересів майбутніх менеджерів, проаналізовано їх соціальне значення.

Раскрыты логико-психологические аспекты формирования моделей профессиональной деятельности магистров. Освещены направления управленческой подготовки будущих магистров военно-социального управления в Национальной академии обороны Украины. Описаны особенности подготовки студентов магистратуры дошкольного образования в спецкурсе "Проблемы формирования творческой личности", психолого-педагогические аспекты исследования управленческих интересов будущих менеджеров, проанализировано их социальное значение.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж71862/Пед Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Вісник Київського міжнародного університету / ред.: Л. В. Артемова. - К., 2005. - 270 с. - (Пед. науки; Вип. 7). - укp.

Розглянуто питання підвищення ефективності педагогічного процесу в роботі зі студентами магістратури на основі алгоритмів. Викладено функціональні підходи щодо використання комп'ютера в навчанні англійської мови, сучасні підходи до організації методичної роботи у навчальних закладах. Висвітлено психологічні особливості виховання ціннісного ставлення до природи в дітей дошкільного віку.

Рассмотрены вопросы повышения эффективности педагогического процесса в работе со студентами магистратуры на основе алгоритмов. Изложены функциональные подходы использования компьютера в обучении английскому языку, современные подходы к организации методической работы в учебных заведениях. Освещены психологические особенности воспитания ценностного отношения к природе у детей дошкольного возраста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71862/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Вісник Київського міжнародного університету / ред.: Л. В. Артемова. - К., 2006. - 317 с. - (Пед. науки; Вип. 8). - укp.

Розглянуто інтерактивні методи для організації співпраці викладачів і студентів під час лекції. Висвітлено теоретичні засади виховання культури міжнаціонального спілкування у студентської молоді. Проаналізовано інформаційно-комп'ютерні технології вищої освіти на основі дистанційного вивчення англійської мови, її вплив на формування професійної спрямованості студентів ВНЗ. Викладено методику розвитку творчого потенціалу особистості.

Рассмотрены интерактивные методы для организации сотрудничества преподавателей и студентов в период проведения лекции. Освещены теоретические основы воспитания культуры межнационального общения в студенческой молодежи. Проанализированы информационно-компьютерные технологии высшего образования на основе дистанционного изучения английского языка, его влияние на формирование профессиональной направленности студентов ВУЗ. Изложена методика развития творческого потенциала личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж71862/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Вісник Київського міжнародного університету / ред.: Л. В. Артемова. - К., 2007. - 323 с. - (Пед. науки; Вип. 10). - укp.

Проаналізовано взаємовідносини політики та державного управління в Україні у контексті Болонського процесу. Розкрито витоки та висвітлено перспективи розвитку гендерних стосунків, які формуються в сім'ї та школі. Наведено критерії та визначено показники сформованості професійно-етичної культури менеджерів організацій. Розглянуто питання формування духовності у культурологічному вимірі, виховання пріоритетних педагогічних цінностей у вихователів. Описано структуру методичної підготовки вчителів дошкільного виховання іноземної мови за умов кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Висвітлено проблему наступності у фізичному вихованні дітей дошкільного і молодшого шкільного віку. Викладено системний підхід щодо моральної свідомості особистості старшокласника як волонтера. Розкрито гендерний аспект проблеми морального виховання учнів у Галичині в історичному контексті.

Проанализированы взаимоотношения политики и государственного управления в Украине в контексте Болонского процесса. Раскрыты истоки и освещены перспективы развития гендерных отношений, формирующихся в семье и школе. Приведены критерии и определены показатели сформированности профессионально-этической культуры менеджеров организаций. Рассмотрены вопросы формирования духовности в культурологическом измерении, воспитания приоритетных педагогических ценностей у воспитателей. Описана структура методической подготовки учителей дошкольного воспитания иностранного языка в условиях кредитно-модульной системы организации учебного процесса. Освещены проблемы преемственности в физическом воспитании детей дошкольного и младшего школьного возраста. Изложен системный подход относительно морального сознания личности старшеклассника как волонтера. Раскрыт гендерный аспект проблемы морального воспитания учеников в Галиции в историческом контексте.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71862/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Вісник Київського міжнародного університету / ред.: Л. В. Артемова. - К., 2008. - 309 с. - (Пед. науки; Вип. 11). - укp.

Проаналізовано процес євроінтеграції вищої освіти України. Розглянуто питання забезпечення якісної освітньої підготовки менеджерів освіти. Описано інноваційні технології покращення взаємодії викладачів та студентів на основі кредитно-модульної системи. Викладено концептуальні підходи до формування ергономічної культури учителів. Визначено педагогічні умови використання інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці вихователів до навчання дітей іноземної мови, провідні форми інтернаціоналізації вищої освіти в контексті сучасних тенденцій освітнього розвитку.

Проанализирован процесс евроинтеграции высшего образования Украины. Рассмотрены вопросы обеспечения качественной образовательной подготовки менеджеров образования. Описаны инновационные технологии улучшения взаимодействия преподавателей и студентов на основе кредитно-модульной системы. Изложены концептуальные подходы к формированию эргономической культуры учителей. Определены педагогические условия использования информационно-коммуникационных технологий в подготовке воспитателей к обучению детей иностранному языку, ведущие формы интернационализации высшего образования в контексте современных тенденций образовательного развития.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71862/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Артемова Л. В. 
Історія педагогіки України : Підруч. для студ. вищ. пед. навч. закл. / Л. В. Артемова. - К. : Либідь, 2006. - 424 c. - Бібліогр.: с. 419. - укp.

Запропоновано цілісну систему поглядів на історію педагогічної думки (ПД), освіти в Україні як складову історії становлення українського народу, його держави. Висвітлено історію розвитку ПД з найдавніших часів до сьогодення, зокрема, у період монголо-татарської навали (1240 - 1340 рр.), литовсько-польську добу (кінець XII - XV ст.), добу Козаччини (XVI - XVII ст.), радянський період (1920 - 1991 рр.) і період незалежної Української держави (з 1991-го р.). Розкрито тенденції, закономірності та специфіку розвитку загальної та дошкільної педагогіки. Проаналізовано педагогічну спадщину С.Русової, А.Макаренка, В.Сухомлинського.

Предложена целостная система взглядов на историю педагогической мысли (ПМ), образования в Украине как составную часть истории становления украинского народа, государства. Освещена история развития ПМ с древнейших времен до настоящего времени, в частности, в период монголо-татарского нашествия (1240 - 1340 вв.), литовско-польский период (конец ХІІ - XV вв.), эпоху Казачества (XVI - XVII вв.), советский период (1920 - 1991 гг.) и период независимого Украинского государства (с 1991-го г.). Раскрыты тенденции, закономерности и специфика развития общей и дошкольной педагогики. Проанализировано педагогическое наслелие С.Русовой, В.Сухомлинского, А.Макаренко.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР) я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА678980 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Вісник Київського міжнародного університету / ред.: Л. В. Артемова. - К., 2009. - 274 с. - (Пед. науки; Вип. 12). - укp.

Розглянуто питання виховання гуманної поведінки старших дошкільників за умов взаємодії дошкільного навчального закладу та сім'ї, підготовки студентів до формування в дошкільників основних рухових умінь і навичок у процесі проведення лабораторних занять, контролю формування професійно-методичної компетенції вчителів іноземної мови дошкільників. Наведено результати експериментального дослідження формування творчого потенціалу вчителів іноземних мов на перших курсах навчання. Проаналізовано роль ергономічних технологій у забезпеченні професійної працездатності вчителя. Викладено системно-технологічний підхід до організації самостійної роботи студентів у контексті адаптації вищої освіти України до вимог Болонського процесу, інноваційні підходи у навчанні та вихованні духовної культури студентів ВНЗ. Висвітлено проблеми розвивального навчання магістрів.

Рассмотрены вопросы воспитания гуманного поведения старших дошкольников в условиях взаимодействия дошкольного учебного заведения и семьи, подготовки студентов к формированию у дошкольников основных двигательных умений и навыков в процессе проведения лабораторных занятий, контроля формирования профессионально-методической компетенции учителей иностранного языка дошкольников. Приведены результаты экспериментального исследования формирования творческого потенциала учителей иностранных языков на первых курсах обучения. Проанализирована роль эргономических технологий в обеспечении профессиональной трудоспособности учителя. Изложены системно-технологический подход к организации самостоятельной работы студентов в контексте адаптации высшего образования Украины к требованиям Болонского процесса, инновационные подходы в обучении и воспитании духовной культуры студентов ВУЗ. Освещены проблемы развивающего обучения магистров.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71862/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Артемова Л. В. 
Оцінно-емотивна домінанта експресивності сучасних іспанських аналітичних статей (на матеріалі періодичних видань "El Pais", "El Mundo", "АВС") : Автореф. дис... канд. філол. наук / Л. В. Артемова; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2006. - 19 c. - укp.

Висвітлено оцінно-емотивний аспект експресивності сучасних іспанських аналітичних статей. Запропоновано визначення аналітичної статті як прагматично-орієнтованого тексту оцінно-емотивного характеру, метою створення якого є здійснення мовленнєвого впливу на свідомість, почуття та емоції адресата з метою стимулювання змін у його світогляді та соціальній позиції. До групи аналітичних жанрів включено власне статтю, коментар, колонку, критику, листи до редактора та огляд преси. З'ясовано, що адресант є ключовою фігурою у створенні тексту, що знаходить відображення в акцентованому характері експресивності, відкритій оцінності та емотивній насиченості матеріалу. Показано роль оцінної програми як домінанти аналітичної статті, зокрема доведено, що негативна оцінка є частиною комунікативності стратегії адресанта. Показано можливості здійснення за допомогою аналітичної публікації глибокого взаємопроникнення таких лінгвопрагматичних аспектів експресивності, як оцінність та емотивність, що утворюють оцінно-емотивну домінанту. На підставі вивчення композиційно-змістової структури аналітичної статті у контексті прагматики встановлено прагматично навантажені композиційні блоки тексту (інтродуктивну та заключну частини). Розкрито значення різних видів повтору (морфемного, лексичного та синтаксичного) та їх комбінування, риторичних питань та діалогізмів як способів інтенсифікації оцінно-емотивної домінанти змісту висловлювання іспанської статті аналітичного жанру.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш147.21-715

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА344963 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Артемова Л. В. 
Педагогіка і методика вищої школи : навч.-метод. посіб. для студ. ВНЗ: інтерактив. технології в курсах навч. дисциплін / Л. В. Артемова. - К. : Кондор, 2012. - 271 c. - укp.

Висвітлено сучасні аспекти виховання дошкільників, проблему співпраці ДНЗ зі школою. Розглянуто інтерактивні методи роботи зі студентами. Увагу приділено проблемам підготовки магістрів до викладання у ВНЗ, організації самостійної роботи студентів. Розкрито історико-освітянське значення праць І. Огієнка. Досліджено історію та сучасність суспільної опіки дітей в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.2 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА771236 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Артемова Л. 
Лабораторні роботи як навчальне дослідження під час аудиторних занять / Л. Артемова // Вища шк.. - 2012. - № 5. - С. 44-52. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто лабораторну роботу (ЛР) з гуманітарних дисциплін як навчальне наукове дослідження, що активізує пізнавальну діяльність студентів. Викладено етапи, що передують проведенню ЛР, підготовку та проведення ЛР, а також її результати. Вміщено структурно-логічні моделі проведення ЛР.

Рассмотрена лабораторная работа (ЛР) по гуманитарным дисциплинам как учебное научное исследование, которое активизирует познавательную деятельность студентов. Изложены этапы, предшествующие проведению ЛР, подготовка и проведение ЛР, а также её результаты. Помещены структурно-логические модели проведения ЛР.

Еxamined laboratory work (SLR) in the humanities as an educational research study, it activates the cognitive activity of students. The stages prior to the conduct of HR, HR training and conduct, and the results of LR. Placed structural logic model ofthe LR.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Артемова Л. 
Виховання чи лише навчання студентів / Л. Артемова // Вища шк.. - 2011. - № 1. - С. 93-103. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено проблему виховання студентів магістратури у процесі вивчення курсу "Теорія і практика вищої школи" на основі досвіду Київського міжнародного університету. Виявлено суттєве та відмінне у навчальній і виховній меті та завданнях курсу "Теорія і практика вищої школи" засобами навчальної діяльності студентів. З'ясовано напрямки виховної роботи. Подано зразки завдань у вигляді інформаційно-аналітичних блоків. Визначено спільність і відмінність понять "навчання" і "виховання".

Освещено проблему воспитания студентов магистратуры в процессе изучения курса "Теория и практика высшей школы " на основе опыта Киевского международного университета. Выявлено значительное и отличное в учебной и воспитательной цели и задачах курса "Теория и практика высшей школы" средствами учебной деятельности студентов. Выяснено направления воспитательной работы. Представлены образцы заданий в виде информационно-аналитических блоков. Определены общность и различие понятий "обучение" и "воспитание"

There is a problem of education graduate students in the process of completing the course, "Theory and Practice of Higher Education" based on the experience of the Kiev International University. Revealed a significant and excellent in academic and educational goals and objectives of the course "Theory and practice of higher education" means educational activities of students. Clarified the direction of educational work. Presents samples of assignments in the form of information-analytical units. Identified similarities and differences of concepts of "learning" and "education".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Артемова Л. В. 
Відродження освітянських пріоритетів України у працях Івана Огієнка / Л. В. Артемова // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2002. - Вип. 9. - С. 24-26. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Зазначено, що у багатогранній спадщині І. Огієнка є чимало праць, які мають історико-освітянське значення. Зокрема, це книги "Культура України" (1990 р.), "Історія українського друкарства" (1994 р.), де висвітлено імена першодрукарів українських видань Ш.Фіоля, Ф.Скорини, В.Тяпинського, І.Федорова, П.Мстиславця та інших. Вказані праці стали відомі широкому загалу лише після здобуття Україною незалежності. В курсі "Історія педагогіки України" (за програмою Л.В. Артемової) працям І. Огієнка відведено значне місце. Вони допомагають виховувати у студентів гордість за Батьківщину, віру у свої сили, потребу власних зусиль для примноження духовного багатства нації.

Указано, что труды И. Огиенко "Культура Украины" (1990 р.), "История украинского книгопечатания" (1994 р.) способствовали возрождению национальных историко-образовательных приоритетов. В данных трудах освещены имена и деятельность первопечатников украинских изданий Швайпольда Фиоля, Франциска Скорини, Василия Тяпинского, Ивана Федорова, Петра Мстиславца и других. Введение указанной информации в учебный курс способствует формированию у студентов гордости за отчизну, осознанию необходимости собственных усилий для приумножения духовного богатства нации.

I. Ogiyenko's works, such as "Culture of Ukraine" (1990) [3], "History of Ukrainian printing" (1994) [4] favoured the renaissance of national, historical and educational priorities which had been unknown to the broad public or undeservedly wrongly forgotten. Teaching the course "History of pedagogics of Ukraine" according to L. Artemova curriculum much attention should be paid to such first Ukrainian printers as Shveipold (Svyatopolk) Fiol, Francisk Skorina,Vasyl Tyapinsky, Petro Mstyslavets, Ivan Fedorov et al. Their labour extended the range of books, brought the knowledge providing the spiritual and educational life of Ukranian nation. The young generation does them jutice is proud of national priorities of their activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Шевченкове слово в мовах світу : словник-довідник / упоряд.: Л. П. Гнатюк, Л. П. Дядечко, Т. Є. Набережнєва, І. Л. Покровська, Т. Є. Набаражнєва, Т. С. Доценко, А. Г. Саркісян, Т. Арнаут, Н. Каджая, І. Мчеделадзе, Л. Мьольс, Л. В. Артемова, Н. С. Ісаєва, О. С. Стасюк, Н. А. Іванютіна, Н. Б. Дем'яненко, О. М. Вронська, С. М. Лучканин, Д. Балакова, О. В. Мазепова, О. Федосов, Н. А. Іванютіна, О. О. Половинко, Ж. Фінк-Арсовскі, Л. І. Даниленко, С. Л. Міхєєва. - Київ : Київський університет, 2020. - 531 c. - Бібліогр. в знесках - укp.

Уперше представлено повне зібрання крилатих висловів Кобзаря, яким надано різноаспектну лінгвістичну кваліфікацію, в українській, російській та білоруській літературних мовах, а також на прикладі цитат, ремінісценцій, алюзій показано проникнення Шевченкового слова в різні мови світу: азербайджанську, англійську, болгарську, вірменську тощо. Книга є унікальною у світовій лексикографії: це перший багатомовний словник письменника в жанрі словників крилатих слів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)5-4 Шевченко Т. я48 + Ш141.14-433

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС69745 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського