Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>A=Ачкан В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Ачкан В. В. 
Формування математичних компетентностей старшокласників у процесі вивчення рівнянь та нерівностей : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В. В. Ачкан; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Запропоновано методику навчання розв'язанню старшокласниками рівнянь та нерівностей, спрямовану на набуття ними математичних компетентностей. Висвітлено математичні компетентності та напрями їх набуття учнями. Доведено, що ознайомлення учнів з основними методами розв'язання рівнянь та нерівностей, орієнтовними основами дій щодо їх використання, сприяє формуванню математичних компетентностей. Обгрунтовано, що для набуття учнями математичних компетентностей у процесі вивчення рівнянь та нерівностей доцільно систематично використовувати інформаційно-комунікаційні технології на уроках. Розроблено методичні рекомендації щодо організації підготовки учнів до розв'язання рівнянь та нерівностей державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання з математики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В15 р21-32 + В161 р21-32

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367790 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ачкан В. В. 
Засоби реалізації компетентнісного підходу в математичній освіті старшокласників (на прикладі змістової лінії рівнянь та нерівностей) / В. В. Ачкан // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 143. - С. 9-10. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто питання щодо загальних підходів та конкретних засобів формування математичної компетентності старшокласників у процесі вивчення рівнянь та нерівностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ачкан В. В. 
Оцінювання завдань державної підсумкової атестації з математики зі змістової лінії рівнянь та нерівностей у контексті впровадження компетентнісного підходу до навчання / В. В. Ачкан // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 31. - С. 116-121. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто питання актуальності та доцільності удосконалення методики навчання учнів розв'язуванню рівнянь і нерівностей у курсі алгебри та початків аналізу й оцінювання результатів цього навчання за умов впровадження компетентнісного підходу. Наведено методичні рекомендації щодо оцінювання розв'язування за допомогою основних методів завдань третьої частини зі змістової лінії рівнянь і нерівностей державної підсумкової атестації з математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-384

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ачкан В. В. 
Критерії сформованості готовності майбутніх учителів математики до інноваційної педагогічної діяльності / В. В. Ачкан // Фіз.-мат. освіта. - 2017. - № 4. - С. 18-22. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто проблему перевірки сформованості готовності майбутніх учителів математики до інноваційної педагогічної діяльності. Для ефективного здійснення такої перевірки запропоновано поняття "критерії сформованості готовності майбутніх учителів математики до інноваційної педагогічної діяльності", виділено та охарактеризовано 5 критеріїв: мотиваційно-ціннісний, емоційно-вольовий, когнітивний, операційно-діяльнісний та оцінювально-рефлексивний. Співвідношення та ступінь прояву критеріїв і показників надали можливість виокремити 4 рівні готовності майбутніх учителів математики до інноваційної педагогічної діяльності: пасивний, репродуктивний, усвідомлено-конструктивний і творчо-дослідницький. На прикладі репродуктивного рівня охарактеризовано сформованість готовності майбутніх учителів математики до інноваційної педагогічної діяльності за мотиваційно-ціннісним, емоційно-вольовим, когнітивним, операційно-діяльнісним та оцінювально-рефлексивним критеріями.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1р21р3

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ачкан В. В. 
Підготовка майбутніх учителів математики до інноваційної педагогічної діяльності : монографія / В. В. Ачкан. - Київ : Освіта України : Маслаков, 2018. - 305, [2] c. - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні питання запровадження інновацій у національній та зарубіжних системах математичної освіти. Наведено дефінітивний аналіз понять та категорій педагогічної інноватики, розкрито сутність інноваційної педагогічної діяльності у сучасній педагогічній науці. Висвітлено теоретичні основи формування готовності майбутніх учителів математики до інноваційної педагогічної діяльності. Викладено методичні основи реалізації концепції формування готовності майбутніх учителів до інноваційної педагогічної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА823832 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Математична освіта: минуле, сьогодення, майбутнє: до 100-річчя від дня народження О. Ф. Семеновича : монографія / М. І. Бурда, І. Акуленко, В. Ачкан, Т. Бохонова, И. Володко, Я. Гаєвець, В. Гроза, І. Егліте, В. Забранський, В. Кірман, Л. Кляцька, О. Коломієць, Т. Коростіянець, Н. Кульчицька, О. Лещинський, І. Матвєєва, А. Нестеренко, К. Нєдялкова, Н. Ротаньова, З. Сердюк, С. Скворцова, В. Таточенко, Н. А. Тарасенкова, В. Тихонова, Д. Тінькова, О. Томащук, А. Тумбрукакі, С. Федосєєв, О. Чернобай, С. Черняєва, Ю. Черняхівська, Т. Шабельник, О. Юхименко; ред.: Н. А. Тарасенкова; Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького. - Черкаси : Новий курс, 2020. - 203 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Здійснено спробу виокремити сучасні проблеми організації навчання математики в різних ланках освіти (початкова й середня школа, заклади професійно-технічної, передпрофесійної та вищої освіти), запропоновано деякі шляхи і засоби нівелювання цих проблем з урахуванням уроків минулого та потреб майбуття.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА849343 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ачкан В. В. 
Формування готовності майбутнього вчителя математики до інноваційної педагогічної діяльності у процесі вивчення дисциплін методичної підготовки : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / В. В. Ачкан; Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького. - Черкаси, 2019. - 40 c. - укp.

Здійснено теоретико-методологічне узагальнення і запропоновано нове вирішення наукової проблеми формування готовності майбутнього вчителя математики до інноваційної педагогічної діяльності. Науково обґрунтовано і побудовано концепцію формування готовності майбутнього вчителя математики до інноваційної педагогічної діяльності під час вивчення дисциплін методичної підготовки та розроблено відповідну методичну систему. На основі визначених концептуальних засад побудовано модель формування готовності майбутнього вчителя математики до інноваційної педагогічної діяльності під час вивчення дисциплін методичної підготовки, яка містить чотири складові. Цільова складова включає тенденції у підготовці вчителя математики в Україні в контексті інноваційних процесів в освіті, на основі яких виокремлено основні завдання вдосконалення процесу підготовки майбутнього вчителя математики та сформульовано мету побудови моделі. Теоретико-методологічна складова визначає закономірності та принципи формування готовності майбутнього вчителя математики до інноваційної педагогічної діяльності, містить провідні ідеї Концепції та відображає компоненти готовності до інноваційної педагогічної діяльності (мотиваційно-ціннісний, емоційно-вольовий, когнітивний, операційно-діяльнісний та оцінювально-рефлексивний). Змістово-технологічна складова відображає три основні етапи, зміст, методи, форми та засоби навчання, форми діяльності студентів під час формування готовності до інноваційної педагогічної діяльності. Оцінювально-результатна складова визначає критерії, показники та рівні сформованості кожного із компонентів готовності майбутнього вчителя математики до інноваційної педагогічної діяльності. Експериментальне впровадження розробленої методичної системи у навчальний процес підтверджує можливість створення за її допомогою сприятливих умов для формування усіх компонентів готовності майбутнього вчителя математики до інноваційної педагогічної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА444589 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського