Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Балакірєва В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Балакірєва В. А. 
Модель готовності майбутніх учителів до організації самостійної навчальної роботи молодших школярів у закладах інтернатного типу / В. А. Балакірєва // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 17-20. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розроблено й обгрунтовано компоненти моделі підготовки майбутніх учителів до організації самостійної навчальної роботи молодших школярів у закладах інтернатного типу. Досліджено діяльність з реалізації моделі на основі запровадження в систему професійної підготовки певних педагогічних умов. Виділено етапи реалізації та охарактеризовано зміст моделі підготовки учителів. Зазначено, що уміння організовувати та планувати власну діяльність виступають неодмінними складовими змісту самостійної навчальної роботи студентів у роботі з молодшими школярами.

Разработаны и обоснованы компоненты модели подготовки будущих учителей к организации самостоятельной учебной работы младших школьников в учреждениях интернатного типа. Исследована деятельность по реализации модели на основании внедрения в систему профессиональной подготовки определенных педагогических условий. Выделены этапы реализации и охарактеризировано содержание модели подготовки учителей. Отмечено, что умение организовывать и планировать собственную деятельность является обязательной составляющей содержания самостоятельной учебной работы студентов в работе с младшими школьниками.

Developed and validated component model of training future teachers to organize an independent study of primary school children in residential care. Investigated the activities to implement the model based on the introduction of a system of training teachers of certain conditions. Stages of implementation and characterization of the content model of teacher training. It is noted that the ability to organize and plan their own activities is mandatory detention of independent academic work of students in working with younger students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Балакірєва В. А. 
Підготовка майбутніх учителів до організації самостійної навчальної роботи молодших школярів у закладах інтернатного типу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. А. Балакірєва; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". - О., 2012. - 21 c. - укp.

Обгрунтовано сутність і структуру феномена "готовність майбутнього вчителя до організації самостійної навчальної роботи молодших школярів у закладах інтернатного типу". Виявлено педагогічні умови (орієнтація навчання на професійний саморозвиток майбутніх учителів та індивідуалізацію цілей і змісту їх підготовки до роботи в закладах інтернатного типу, професійну спрямованість самоосвіти майбутніх учителів щодо роботи в закладах інтернатного типу в науково-дослідній та проектній діяльності, занурення студентів у різні види практико зорієнтованої самостійної діяльності з учнями в закладах інтернатного типу). Визначено компоненти (мотиваційний, науково-теоретичний, методичний, практичний, креативний), критерії (особистісно зорієнтований, когнітивний, конструктивний, операційний, творчо-перетворювальний), показники та рівні готовності майбутніх педагогів до організації самостійної навчальної роботи в закладах інтернатного типу (низький, середній, достатній, високий). Розроблено модель поетапної підготовки майбутніх учителів до організації самостійної навчальної роботи молодших школярів у закладах інтернатного типу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.342

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА389529 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Балакірєва В. А. 
Специфічні особливості навчально-виховної роботи з учнями інтернатних закладів / В. А. Балакірєва // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 58. - С. 227-233. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Описано специфічні особливості навчально-виховної роботи з учнями інтернатних закладів.

Описаны специфические особенности учебно-воспитательной работы с учащимися интернатных учреждений.

Describes the specific features of educational work with pupils at boarding schools.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.344 + Ч421.440.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Балакірєва В. А. 
Теорія і практика підготовки майбутніх учителів до організації трудового навчання учнів в освітньому процесі початкової школи : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / В. А. Балакірєва; Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. - Одеса, 2021. - 40, [1] c. - укp.

Вперше обґрунтовано теоретико-методологічні концепти професійної підготовки майбутніх учителів (далі - МУ) до організації трудового навчання (далі - ТН) учнів в освітньому процесі початкової школи як цілісної педагогічної системи, що охоплює методологічні підходи (особистісно-діяльнісний, системний, контекстний та технологічний) та принципи. Розкрито й обґрунтовано сутність і структуру феномена "підготовленість МУ до організації ТН учнів в освітньому процесі початкової школи" (мотиваційно-ціннісний, когнітивно-пізнавальний, діяльнісно-творчий, рефлексійно-оцінний компоненти), розроблено систему критеріїв (настановний, знаннєвий. поведінковий, аналітичний) з відповідними показниками. Схарактеризовано рівні (високий, достатній, задовільний та низький) підготовленості цих студентів до організації ТН учнів в освітньому процесі початкової школи. Визначено педагогічні умови їх підготовки до організації ТН учнів: усвідомлення ними організації ТН молодших школярів у вимірі сучасних концептуальних вимог Нової української школи, забезпечення інтеграції фахових дисциплін у процесі підготовки МУ початкової школи, взаємозв'язок аудиторних занять із позааудиторною трудовою діяльністю. Розроблено модель їх підготовки до організації ТН учнів в освітньому процесі початкової школи (цільовий, змістовий, результативний блоки. Удосконалено змістові характеристики поняттєво-категоріального апарату дослідження, уточнено сутність понять "трудове навчання", "трудове виховання", "праця учнів", "підготовка", "професійно-педагогічна підготовка", "підготовленість", "професійно-педагогічна підготовка МУ до організації ТН учнів в освітньому процесі початкової школи". Набули подальшого розвитку зміст і методика підготовки МУ до організації ТН учнів у вимірі Концепції нової української школи. Розроблено й апробовано діагностувальну та експериментальну методики такої підготовки та інше.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.266

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА452635 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського