Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Баранник М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Баранник М. О. 
Використання мобільних додатків для виявлення фахових здібностей абітурієнтів з урахуванням їх емоційного стану / М. О. Баранник, Н. В. Шейкіна, О. О. Баздирєв, І. М. Жовтоніжко // Фіз.-мат. освіта. - 2021. - № 1. - С. 30-35. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Мобільні додатки як невід'ємна частина мобільних технологій займає одне з передових місць по частоті використання людиною у повсякденному житті інформаційних технологій. Розробка та впровадження такого програмного забезпечення у процес освіти, та особливо, профорієнтації майбутніх абітурієнтів, набуває все більше актуальності в нинішньому світі цифрових та інтерактивних технологій навчання. Більшість додатків, які існують на сьогоднішній день і використовуються для виявлення фахових здібностей абітурієнтів, представлені у вигляді опитувальника і не враховують емоційну складову людини, що у даний час проходить тестування. Запропоновано мобільний додаток, що враховує емоційний стан абітурієнта під час проходження професійно-орієнтованого тестування, що сприяє вибору та досягнення успіхів у майбутній професії. В процесі дослідження використано теоретичні методи, зокрема, системний аналіз наукових джерел і нормативних документів, аналіз методів і технологій розробки мобільних додатків. У результаті дослідження на прикладі розробленої платформи Toolhoo запропоновано використання мобільних додатків як ефективного інструменту для тестування на предмет схильності до тієї або іншої спеціальності для майбутніх абітурієнтів ЗВО. Проаналізовано та структуровано основні методики діагностики професійної спрямованості; проаналізовано ринок профорієнтаційних мобільних додатків; розроблено та запропоновано нову платформу, яка має можливість враховувати емоційну складову абітурієнтів під час проходження професійно-орієнтованого тестування (ПОТ), що суттєво впливає на результати тестування. Встановлено, що мобільні додатки знаходять своє застосування у всіх сферах людського життя, і, як наслідок, ринок мобільних додатків розвивається з неймовірною швидкістю. В процесі дослідження показано, що мобільний додаток є швидким і зручним способом пройти ПОТ для абітурієнтів. Запропоновано використання нової мобільної платформи, що враховує емоційний стан абітурієнтів під час опитування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Баранник М. В. 
Лекції з філософії : навч. посіб. / М. В. Баранник; Державний університет інфрастуктури та технологій. - Київ : Ліра-К, 2022. - 165 c. - Бібліогр. на поч. тем - укp.

Відображено зміст основних тематичних розділів курсу філософії для студентів закладів вищої освіти - предмету та історії філософії, онтології, філософської антропології, гносеології, соціальної філософії. Із величезного обсягу філософської спадщини вибрано найбільш цікаві та важливі аспекти, необхідні для формування світоглядної і понятійної культури майбутніх спеціалістів. Використання дидактичних схем призначено для більшої чіткості та економності викладу навчального матеріалу. Філософії належить провідна роль у соціально-гуманітарному циклі підготовки майбутніх фахівців з вищою освітою, що зумовлено як особливостями предмету і функцій філософії, так і соціокультурною ситуацією, що склалась в сучасному суспільстві. Зазначено, що завдяки дослідженням найбільш загальних сутнісних закономірностей буття природи, суспільства, мислення і людського існування філософія слугує дороговказом для молодої людини у формуванні особистісних громадянських і соціально-культурних компетентностей, системного критичного мислення, засвоєнні морально-етичних цінностей, розвитку здатності адекватної орієнтації та адаптації до суспільної і професійної життєдіяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю0/8 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА859449 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського