Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (11)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Бараш Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Бараш Ю. Н. 
Європейський нейтралітет і невизначеність України / Ю. Н. Бараш, О. І. Їжак, Г. І. Мерніков; Нац. ін-т стратег. дослідж. Дніпропетр. філ. - Д., 2002. - 164 c. - Бібліогр.: 77 назв. - укp.

Наведено результати досліджень юридичних та воєнно-політичних аспектів європейського нейтралітету. Висвітлено невідповідність політики позаблоковості, яку Україна проводила протягом більше ніж 10-ти років, щодо сучасних європейських норм. Проаналізовано основні тенденції та спільні риси в оборонному будівництві нейтральних країн.

Приведены результаты исследований юридических и военно-политических аспектов европейского нейтралитета. Освещено несоответствие политики внеблочности, которую Украина проводила на протяжении более 10 лет, к современным европейским нормам. Проанализированы основные тенденции и общие черты в оборонном строительстве нейтральных стран.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф024 + Т3(4УКР)64-6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА631358 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бараш Ю. С. 
Управління залізничним транспортом країни : Моногр. / Ю. С. Бараш; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В.Лазаряна. - Д., 2006. - 252 c. - Бібліогр.: с. 227-243. - укp.

Висвітлено проблему підвищення конкурентоспроможності залізничного транспорту України за рахунок проведення структурної реформи та зниження збитковості пасажирських перевезень. Розглянуто досвід країн Європи щодо реформування управління даним видом транспорту, запропоновано дві моделі, які можна впровадити в Україні. Розроблено методику визначення раціонального варіанта структурної реформи, економічний критерій для вибору найкращої моделі, а також запропоновано нову структуру управління залізничним транспортом України. Наведено принципи побудови організаційних структур компанії інфраструктури та компаній-операторів.

Освещена проблема повышения конкурентоспособности железнодорожного транспорта Украины за счет проведения структурной реформы и снижения убыточности пассажирских перевозок. Рассмотрен опыт стран Европы по реформированию управления данным видом транспорта, предложены две модели, которые можна внедрить в Украине. Разработаны методика рационального варианта структурной реформы, економический критерий для выбора лучшей модели, а также предложена новая структура управления железнодорожным транспортом Украины. Приведены принципы построения организационных структур компании инфраструктуры и компаний-операторов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У537.2-21 + У9(4УКР)372-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА675844 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бараш Ю. С. 
Управління залізничним транспортом країни : моногр. / Ю. С. Бараш; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В.Лазаряна. - 2-е вид., переробл. і доповн. - Д., 2006. - 263 c. - Бібліогр.: с. 236-252. - укp.

Проаналізовано досвід реформування структури управління залізничним траспортом країн Європи й Азії. Розглянуто можливості підвищення конкурентоспроможності залізничного транспорту України на засадах проведення структурної реформи та зниження збитковості пасажирських перевезень. Визначено нові приципи розподілу функцій між державою та новоутвореними структурами, раціональні схеми оподаткування суб'єктів господарювання галузі. Запропоновано аналогову та математичну моделі фінансових потоків та економічної діяльності нових структур управління залізничним транспортом, алгоритм порівняння варіантів структурної реформи залізниць країни, оптимальні організаційні форми пасажирських компаній. Охарактеризовано організаційну структуру Дорожнього центру.

Проанализирован опыт реформирования структуры управления железнодорожным траспортом стран Европы и Азии. Рассмотрены возможности повышения конкурентоспособности железнодорожного транспорта Украины на основе проведения структурной реформы и снижения убыточности пассажирских перевозок. Определены новые принципы распределения функций между государством и новообразованными структурами, рациональные схемы налогообложения субъектов хозяйствования отрасли. Предложены аналоговая и математическая модели финансовых потоков и экономической деятельности новых структур управления железнодорожным траспортом, алгоритмы сравнения вариантов структурной реформы железных дорог страны, оптимальные формы пассажирских компаний. Охарактеризована организационная структура Дорожного центра.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.3 + У537.21 + У9(4УКР)372-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА690671 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бараш Ю. С. 
Вплив зовнішнього середовища на залізничний транспорт / Ю. С. Бараш // Залізн. трансп. України. - 2004. - № 5. - С. 19-21. - укp.

Визначено сукупність чинників зовнішнього середовища, що впливають на залізничний транспорт України. Розглянуто дві групи чинників - прямої та опосередкованої дії. Показано дію кожного чинника. Зроблено висновок, що головні менеджери повинні вміти передбачати та послабляти негативний вплив чинників зовнішнього середовища, або змушувати їх працювати на свою користь.


Ключ. слова: монопольні утворення, залізничний транспорт, чинники зовнішнього середовища, середовище прямої дії, середовище непрямої дії, постачальники, конкуренти, професійні спілки
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Босов А. А. 
Рациональная последовательность инвестирования / А. А. Босов, Ю. С. Бараш // Залізн. трансп. України. - 2005. - № 3. - С. 76-82. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Предложена методика определения рациональной последовательности нвестирования с учетом дисконтирования. Выполнен расчет рациональной последовательности создания сети линий железных дорог высокоскоростного движения пассажирских поездов в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)372.0-56

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Бараш Ю. С. 
Принципи побудови структури управління залізничним транспортом / Ю. С. Бараш // Залізн. трансп. України. - 2004. - № 3. - С. 66-68. - укp.

Запропоновано нову систему принципів побудови структури управління залізничним транспортом, яка спрямована на оптимізацію розподілу функцій між державою та єдиним суб'єктом господарювання цієї галузі в особі акціонерної компанії.


Ключ. слова: залізничний транспорт, організаційна структура, реформування, моделі управління, етапи структурної реформи, державні акціонерні компанії, функції, майно
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бараш Ю. С. 
Основні напрямки структурної реформи залізничного транспорту / Ю. С. Бараш // Залізн. трансп. України. - 2004. - № 2. - С. 3-5. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Сформульовано принципи проведення структурної реформи залізничного транспорту, основні її напрямки. Запропоновано проводити реформування поетапно, залежно від стану й організаційно-правової форми створюваної державної залізничної компанії та статусу її дочірніх підприємств.


Ключ. слова: пасажирський залізничний транспорт, організаційні структури, моделі управління, етапи структурного реформування, коригування діяльності, корпоратизація господарств, організаційно-правові форми, кризові явища, інтегоаційні процеси
Індекс рубрикатора НБУВ: О2,0 + У9(4УКР)372.0-31-183

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Бараш Ю. С. 
Монополії на транспорті та можливі шляхи їх реформування / Ю. С. Бараш // Залізн. трансп. України. - 2005. - № 2. - С. 76-78. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто види монополій, умови їх реформування, напрямки посилення ролі залізничної монополії на ринку транспортних послуг, схему напрямків досліджень стосовно вибору найкращої моделі управління залізничним транспортом, можливі зміни пріоритетів функціонування залізничного транспорту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)372.0-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Бараш Ю. С. 
Критерій вибору раціональної моделі управління залізничним транспортом / Ю. С. Бараш // Залізн. трансп. України. - 2004. - № 6. - С. 19-21. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Розглянуто принципи визначення критерію вибору раціональної моделі управління залізничним транспортом, аналогову модель фінансових потоків Державної акціонерної компанії "Українські залізниці", математичний критерій для трьох етапів структурної реформи.


Ключ. слова: залізничний транспорт України, організаційна структура, структурна реформа, моделі управління, фінансові потоки, аналогова модель економічної діяльності, економічні критерії
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-210.301

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Бараш Ю. С. 
Види нових організаційних структур з управління залізничним транспортом в Україні / Ю. С. Бараш // Залізн. трансп. України. - 2006. - № 5. - С. 49-53. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто шляхи структурного реформування галузі залізничного транспорту в Україні. Запропоновано нову організаційну структуру управління галуззю, яка відноситься до дивізійних структур бюрократичного типу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.3 + У9(4УКР)372.0-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Бараш Ю. С. 
Визначення умов збереження державної монополії на залізничні перевезення / Ю. С. Бараш // Залізн. трансп. України. - 2006. - № 3. - С. 70-72. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто два підходи до реформування структури управління залізничним транспортом. Перший передбачає збереження існуючої державної монополії за достатнього державного інвестування, другий - упровадження структурної реформи з утворенням монополії на інфраструктуру залізниць і конкурентного середовища на перевезення вантажів і пасажирів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-813-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Босов А. А. 
Методика попередньої оцінки варіантів структурної реформи залізничного транспорту України / А. А. Босов, Ю. С. Бараш, Н. А. Мухіна // Залізн. трансп. України. - 2006. - № 1. - С. 14-19. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто методику попередньої оцінки структурної реформи залізничного транспорту (ЗТ) України за різними моделями управління. Надано алгоритм побудови критерію вибору раціональної моделі управління ЗТ та попередній прогноз роботи ЗТ за цими моделями на найближчі 16 років. Визначено рейтинг кожної з цих моделей.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-183

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Легенький Г. М. 
Джерела фінансування діяльності залізничного транспорту України / Г. М. Легенький, О. М. Пшінько, Ю. С. Бараш // Залізн. трансп. України. - 2007. - № 4. - С. 28-29. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто джерела фінансування діяльності Укрзалізниці та дефіцит інвестицій для нормального розвитку галузі. Запропоновано додаткове джерело фінансування - випуск цінних паперів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-93 + У9(4УКР)372.0-56

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Корнієнко В. В. 
Особливості структурної реформи залізничного транспорту України / В. В. Корнієнко, В. В. Козак, Г. М. Легенький, А. Д. Лашко, О. М. Пшінько, Ю. С. Бараш // Залізн. трансп. України. - 2007. - № 5. - С. 3-9. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито сутність реформування залізничної галузі, очікувану результативність ринкової трансформації у форматах "держава - залізниця", "залізниця - внутрішня ефективність", "залізниця - споживачі транспортних послуг".


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-183

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Бараш Ю. С. 
Реструктуризація залізничного транспорту України в умовах ринку : автореф. дис... д-ра екон. наук / Ю. С. Бараш; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2008. - 37 c. - укp.

Досліджено актуальні проблеми реформування залізничного транспорту України за умов ринку, дефіциту інвестицій та інтегрування у європейський транспортний простір з метою підвищення ефективності його функціонування та конкурентоспроможності. Розкрито діалектичну сутність проблеми реформування залізничного транспорту країни, розглянуто існуючі моделі реалізації даного процесу. Розроблено алгоритм проведення дослідження та методику оптимізації вибору моделі реформування залізничного транспорту. Розглянуто альтернативні варіанти розвитку транспортного ринку та відповідні їм моделі реформування галузі. Визначено раціональне співвідношення між впливом держави на діяльність транспортних структур і ступенем їх самостійності. Запропоновано дві нові моделі реформування транспортної галузі. Розглянуто можливість використання запропонованих варіантів і трьох європейських моделей реформування залізничного транспорту в Україні. Визначено основні напрями проведення структурної реформи. Доведено доцільність використання нового економічного критерію для вибору найкращої моделі реформування залізничного транспорту. Обгрунтовано нові принципи побудови бюрократичних організаційних структур залізничного транспорту дивізійного типу за продуктовою схемою. Розроблено антикризові заходи для зниження збитковості пасажирських перевезень, які передують або виконують на першому етапі структурної реформи, розраховано їх економічну ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-183

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356484 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Бараш Ю. С. 
Удосконалена методика визначення економічної ефективності будівництва та експлуатації високошвидкісної магістралі в Україні / Ю. С. Бараш, А. В. Момот // Проблеми економіки трансп. : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 6. - С. 7-24. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Мета роботи - розробити методику та сформувати заходи щодо визначення економічної доцільності впровадження високошвидкісного руху в Україні. Економічне обгрунтування доцільності організації швидкісного та високошвидкісного руху в Україні є інвестиційним проектом, який передбачає поетапне вкладання коштів у будівництво. Для розв'язання задач такого типу використовують чистий дисконтний дохід, який може одержати Укрзалізниця або новоутворені компанії під час реалізації проекту та після його закінчення. Розроблено методику комплексного визначення ефективності будівництва високошвидкісної магістралі та експлуатації швидкісних і високошвидкісних поїздів з урахуванням вартості інфраструктури, рухомого складу, впливу факторів зовнішнього середовища та ін. Запропоновано науковий підхід щодо визначення економічної ефективності будівництва й експлуатації високошвидкісних магістралей, який, на відміну від існуючого, включає удосконалені принципи розрахунку кількості перевезених пасажирів, вартості будівництва ВШМ, кількості одиниць рухомого складу, оптимізує розрахунки доходів та витрат у контексті конкурентних переваг і впливу зовнішніх факторів на діяльність компанії. Удосконалено методичний підхід щодо розрахунку перспективних обсягів перевезень по високошвидкісній магістралі, який суттєво відрізняється від європейського, запропонованого французькою компанією "SYSTRA", оскільки надає змогу додатково врахувати транзитний потік пасажирів через Україну, розподілити пасажирів по окремих ділянках пропорційно кількості населення міст, що входять у високошвидкісну магістраль, при цьому взявши до уваги середню рухливість населення, термін поїздки та коефіцієнт, що враховує додатково частоту поїздки пасажирів на заданій ділянці залежно від призначення (відрядження, пересадка на літак, відпочинок та ін.) Врахування наведених ознак підвищує обгрунтованість управлінських рішень щодо забезпечення ефективності функціонування високошвидкісних перевезень.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)315.372-07

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Бараш Ю. С. 
Концептуальный подход к реформированию ремонтной базы для грузовых вагонов в современных рыночных условиях / Ю. С. Бараш, Ю. В. Булгакова // Наук. вісн. Нац. гірн. ун-ту. - 2013. - № 3. - С. 126-133. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Цель работы - повышение экономической эффективности функционирования ремонтной базы для грузовых вагонов за счет ее реформирования. Для достижения целей исследования использован системный подход, а также общенаучные и специальные методы: принятия решений, стратегического планирования. На основании исследования деятельности "Укрзализныци" по ремонту грузовых вагонов сделан вывод о необходимости проведения реформирования ремонтной базы и рекомендованы осуществление специализации ремонта, внедрение потоковых ремонтных линий, проведение реконструкции грузовых вагонных депо и оптимизацииих мощности. Разработана рациональная модель реформирования вагоноремонтной базы Украины, которая предполагает одновременное функционирование на рынке ремонтных услуг вагонных депо в составе Публичного акционерного общества "Укрзализныця" (ПАО "УЗ") и частных компаний-операторов по ремонту собственного подвижного состава, а также вагонов ПАО "УЗ".


Індекс рубрикатора НБУВ: О244-083

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16377 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Бараш Ю. С. 
Удосконалена методика визначення економічної ефективності будівництва та експлуатації високошвидкісної магістралі в Україні / Ю. С. Бараш, А. В. Момот // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2014. - № 1. - С. 33-50. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Запропоновано послідовність визначення доцільності організації високошвидкісного руху в Україні, адаптовану до ринкових умов. Дана методика враховує розрахунки вартості ВШМ, станцій, ремонтних підрозділів і рухомого складу. Досліджено витрати на перевезення пасажирів за допомогою маржинального доходу, проаналізовано динаміку зміни чистого дисконтного доходу та терміну окупності високошвидкісної магістралі. Розроблено методику комплексного визначення ефективності будівництва й експлуатації високошвидкісних поїздів з урахуванням вартості інфраструктури, рухомого складу, впливу факторів зовнішнього середовища та ін. Запропоновано науковий підхід щодо визначення економічної ефективності будівництва й експлуатації високошвидкісних магістралей. Він, на відміну від існуючого, включає вдосконалені принципи визначення кількості перевезених пасажирів, вартості будівництва високошвидкісної магістралі, закупівель рухомого складу, оптимізує розрахунки доходів та витрат у контексті конкурентних переваг та впливу зовнішніх факторів на діяльність компанії. У розрахунках уперше враховано транзитний потік пасажирів, які подорожують із країн СНД на відпочинок у Крим, регіони Одеси, Львова та Карпат. Урахування вищенаведених ознак підвищує обгрунтованість управлінських рішень щодо забезпечення ефективності функціонування високошвидкісних перевезень. Запропоновані методика та результати досліджень надали змогу визначити доцільність будівництва в Україні високошвидкісної магістралі для швидкості руху пасажирських поїздів не менше, ніж 250 км/год. Це надасть змогу пасажирському високошвидкісному руху зайняти на транспортному ринку України свою нішу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О285.02 + У9(4УКР)372.0-81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Бараш Ю. С. 
Управління конкурентоспроможністю залізничних пасажирських перевезень : монографія / Ю. С. Бараш, Т. Ю. Чаркіна; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В. Лазаряна. - Дніпропетровськ : Акцент, 2015. - 184 c. - Бібліогр.: с. 169-184 - укp.

Розглянуто сутність конкуренції та її роль у ринковій економіці, принципи реформування залізничної галузі. Висвітлено проблеми підвищення ефективності роботи залізничного транспорту в наукових працях. Обгрунтовано необхідність виконання досліджень стосовно підвищення конкурентоспроможності залізничних пасажирських перевезень. Запропоновано методику виконання досліджень щодо підвищення конкурентоспроможності пасажирських перевезень. Проаналізовано показники роботи залізниць. Встановлено причини неефективної організації пасажирських залізничних перевезень. Досліджено структуру парку пасажирських вагонів і поїздів та організаційну структуру управління пасажирським та приміським господарствами, розраховано обсяги пасажирських перевезень до 2015 р. Розроблено узагальнювальний показник оцінювання конкуренції пасажирських перевезень на ринку транспортних послуг, принципи оцінювання витрат на боротьбу зі шкідливим впливом на суспільство та довкілля різних видів транспорту в Україні. З'ясовано вплив деяких факторів конкуренції на рентабельність пасажирських перевезень та визначення показників інтенсивності конкуренції цих перевезень на ринку транспортних послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-814-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА789042 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Бараш Ю. С. 
Економічна ефективність курсування високошвидкісних поїздів в Україні / Ю. С. Бараш, Т. В. Полішко, А. В. Момот // Проблеми економіки трансп. : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 7. - С. 12-22. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Розроблено методику щодо визначення економічної ефективності високошвидкісного руху в Україні. Економічне обгрунтування доцільності організації високошвидкісного руху в Україні є інвестиційним проектом, який передбачає поетапне вкладання коштів у будівництво, що дозволить надалі одержувати щорічно прибутки від перевезення пасажирів. Для вирішення задач такого типу використовують чистий дисконтний дохід, який може отримати Укрзалізниця або новоутворені компанії під час реалізації проекту та після його закінчення. На основі виконаного аналізу можна констатувати, що в роботі розроблено комплексну методику визначення ефективності будівництва та експлуатації високошвидкісних поїздів з урахуванням вартості інфраструктури, рухомого складу та ін. Запропоновано науковий підхід щодо визначення економічної ефективності будівництва та експлуатації високошвидкісних магістралей, що на відміну від існуючого уточнює принципи визначення вартості їх будівництва, розрахунок кількості одиниць рухомого складу, оптимізує розрахунки доходів та витрат в контексті конкурентних переваг та впливу зовнішніх факторів на діяльність компанії, що дозволить підвищити обгрунтованість управлінських рішень та економічну ефективність функціонування високошвидкісних перевезень. Врахування вищенаведених ознак підвищує обгрунтованість управлінських рішень щодо забезпечення ефективності функціонування високошвидкісних перевезень.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.0-814

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74014 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського