![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Барна Х$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
| | | | |
1. |
Барна Х. В. До проблеми використання книги в освітній роботі з дошкільниками / Х. В. Барна // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 1 (44). - С. 13-17. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Розкрито виховний вплив книги на розвиток і виховання дітей дошкільного віку. Встановлено, що найбільш ефективними формами роботи з ознайомлення малюків з літературними та фольклорними творами є розповідання, читання казок та оповідань, виразне читання та обігравання поетичних текстів, ознайомлення з малими фольклорними жанрами. Зроблено висновок про те, що визначення змісту та способів ознайомлення дітей з художньою літературою в різних вікових групах засвідчує їх поступове ускладнення, розширення, яке продиктоване характерними особливостями художньо-естетичного сприйняття текстів та їх відтворення, визначеними в численних дослідженнях та науково-методичних роботах. Раскрыто воспитательное влияние книги на развитие и воспитание детей дошкольного возраста. Установлено, что наиболее эффективными формами работы по ознакомлению малышей с литературными и фольклорными произведениями являются рассказывание, чтение сказок, выразительное чтение и обыгрывание поэтических текстов, ознакомление с малыми фольклорными формами. Сделан вывод о том, что определение содержания и способов ознакомления детей с художественной литературой в разных возрастных группах свидетельствует об их постепенном усложнении, расширении, что продиктовано характерными особенностями художественно-эстетического восприятия текстов и их воспроизведения, исследованными в многочисленных научно-методических работах. In the article the analysis of the scientific going is presented near the method of the use of book in the organized and unorganized forms of educational work with under-fives, maintenance and methods of literary development of children of different age-dependent groups is presented. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.21
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Барна Х. В. Виховання ціннісного ставлення до книги у дітей старшого дошкільного віку : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Х. В. Барна; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". - Луганськ, 2014. - 20 c. - укp.Вивчено проблему виховання ціннісного ставлення до книги в старших дошкільників. На основі аналізу наукових джерел уточнено зміст і компонентну структуру поняття "ціннісне ставлення старших дошкільників до книги". Охарактеризовано стан дослідженості проблеми використання книги в дошкільній освіті (функції, жанрову палітру, форми та методи роботи), особливості ціннісного ставлення до книги батьків, які виховують дітей дошкільного віку, та педагогів. Визначено теоретичні засади (закономірності сприйняття дітьми художнього слова, принципи, форми, методи) виховання ціннісного ставлення до книги за умов родинного виховання та в дошкільних закладах, визначено й обгрунтовано психолого-педагогічні умови реалізації цього завдання. На підгрунті розроблених критеріїв та показників виявлено рівні прояву ціннісного ставлення старших дошкільників до книги. Проведено експериментальну перевірку ефективності визначених психолого-педагогічних умов. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч739.03
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА404813 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Барна Х. Текстоцентричний підхід у перспективному плануванні освітньої роботи дошкільного закладу / Х. Барна // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2015. - № 1. - С. 82-85. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Розкрито сутність текстоцентричного підходу до планування; охарактеризовано різні аспекти використання текстів, наведено типологію занять із використанням текстів. Теоретичні положення проілюстровано прикладом інтеграції видів діяльності на базі тексту, що складає основу перспективного планування. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.441
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Професійна підготовка фахівців у системі дошкільної та початкової освіти в умовах політкультурного середовища: теоретико-практичний аспект : колект. монографія / Т. О. Атрощенко, Х. В. Барна, Т. І. Бондар, С. Г. Гавришко, О. М. Добош, В. В. Іванова, О. М. Кас'яненко, В. І. Кобаль, А. К. Микуліна, К. М. Михайлова, О. М. Пинзеник, Г. І. Рего, Н. М. Русин, М. О. Томашевська, О. М. Фенцик, О. Й. Фізеші, О. І. Чекан, М. Т. Черепаня, Н. І. Черепаня, М. В. Швардак, Т. Д. Щербан, Г. В. Щербан; ред.: В. І. Кобаль; Мукачівський державний університет. - Мукачево : Ред.-видав. центр МДУ, 2021. - 433 c. - Бібліогр.: с. 399-430 - укp.Представлено результати науково-дослідницької діяльності авторського колективу щодо професійної підготовки фахівців у системі дошкільної та початкової освіти. Висвітлено історичні та теоретико-методичні аспекти розвитку освіти, навчання та виховання. Визначено актуальні питання навчання та виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в умовах полікультурного середовища. Презентовано досвід організації процесу підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності в умовах сучасної системи освіти. Висвітлено психолого-педагогічні аспекти готовності вихователів до роботи в умовах інклюзії. Досліджено проблеми культурологічного підходу до підготовки педагога засобами національного мистецтва. Увагу приділено сучасним підходам до організації контролю й оцінки знань, умінь і навичок студентів із дошкільної педагогіки. Подано інформацію щодо реалізації принципу акмеологічного підходу у формуванні професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку засобами проєктування. Висвітлено філологічно-методичний аспект формування професійної компетентності під час підготовки вчителя початкових класів у ЗВО. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч489.518.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА855268 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|