Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Бартєнєва Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Бартєнєва Л. І. Підготовка дітей із загальним недорозвитком мовлення старшого дошкільного віку до оволодіння орфографією : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03 / Л. І. Бартєнєва; Ін-т дефектології АПН України. - К., 2000. - 18 c. - укp.Дисертацію присвячено вивченню проблем діагностики та корекції вад мовленнєвого розвитку дітей з нерізко вираженим загальним недорозвитком мовлення (НЗНМ) віком 7 років життя у зв'язку з підготовкою їх до оволодіння нормами орфографії. Аналіз науково-теоретичної літератури свідчить, що засвоєння дитиною морфологічного принципу письма забезпечується сформованістю так званої орфографічної навички - складного психологічного утворення, що є сукупністю автоматизованих компонентів орфографічних дій. Формування складових орфографічної навички передбачає певний рівень володіння дітьми усіма системами, а також діями та операціями з мовними знаками на мимовільному та довільному рівнях. Аналіз відповідної літератури дозволив встановити, що окремі передумови, які визначають формування орфографічної навички, можуть бути сформованими вже в дошкільному віці. На основі спеціально розробленої методики дослідження мовленнєвого розвитку дитини старшого дошкільного віку було проведено порівняльне експериментальне дослідження дітей з нормою розвитку та НЗНМ, визначено стан їх готовності до засвоєння норм орфографії. З урахуванням виявлених вад розроблено адекватний структурі дефекту зміст корекційно-розвивального та попереджувального навчання дітей з НЗНМ. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.91 + Ш12-910.32
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА310960 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Бабяк О. О. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови : зб. наук. пр., 2013 р., Київ. Вип. 4, ч. 1 / О. О. Бабяк, Л. І. Бартєнєва, І. О. Білозерська, Г. О. Блеч, І. В. Бобренко. - К. : Імекс, 2013. - 263 c. - укp.Висвітлено теоретико-методичні та прикладні аспекти технологій навчання дітей із сенсорними порушеннями. Розглянуто особливості застосування двомовних програм як інструмент збереження мови лінгвістичної меншини. Наведено теоретичні та методичні засади психокорекційної роботи з дошкільниками, які мають порушення психофізичного розвитку. Проведено дослідження особливостей мотиваційного компоненту саморегуляції у молодших підлітків із затримкою психічного розладу. Розкрито роль міжнародної стандартної класифікації освіти у вирішенні проблеми диференціації освіти дітей з особливими потребами. Розглянуто стратегію формування компетентного батьківства в контексті викликів сьогодення. Встановлено роль асистента вчителя в організації навчально-виховного процесу у класі з інклюзивним навчанням. Визначено нормативно-правові засади діяльності асистента вчителя в ЗНЗ з інклюзивною формою навчання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430 я43
Рубрики:
Шифр НБУВ: В354417/4, ч. 1 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|