Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Басюк Д$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Басюк Д. І. 
Основи туризмології : Навч.-метод. посіб. / Д. І. Басюк. - Кам'янець-Поділ. : Аксіома, 2005. - 203 c. - укp.

Наведено класифікацію і описано функції туризму, висвітлено специфіку діяльності туристичної індустрії в Україні. Розглянуто основні етапи розвитку світового туризму, визначено перспективи розвитку туризму в Україні. Представлено перелік нормативних документів з питань туристичної діяльності в країні.

Приведена классификация и описаны функции туризма, освещена специфика деятельности туристической индустрии в Украине. Рассмотрены основные этапы развития мирового туризма, определены перспективы развития туризма в Украине. Представлен перечень нормативных документов по вопросам туристической деятельности в стране.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.1р/я7-1

Шифр НБУВ: ВА659562 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Басюк Д. І. 
Особливості формування брендів туристичних центрів України / Д. І. Басюк // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2010. - № 32. - С. 151-154. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні основи та практичні аспекти створення бренду міста як фактора регіональної та національної політики, основні принципи та підходи до формування туристичного іміджу міста/регіону, досвід брендінг-стратегії туристичних центрів України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358 + Ч518.14(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Іванов С. В. 
Винний туризм : підруч. для студ. ВНЗ / С. В. Іванов, В. О. Домарецький, Д. І. Басюк, М. В. Білько, І. М. Бабич, Ю. І. Сологуб; Нац. ун-т харч. технологій. - Кам'янець-Подільський : Сисин О. В. : Абетка, 2012. - 471 c. - укp.

Висвітлено особливості винного туризму як інноваційного виду туристичної діяльності. Викладено основи технології вина та міцних алкогольних напоїв. Подано інформацію про розвиток винного туризму в Європейському рекреаційно-туристичному макрорайоні. Досліджено виноробство та винний туризм у контексті сталого розвитку. Проаналізовано особливості проектування й організації винних турів. Наведено державне регулювання розвитку винного туризму в Україні. Визначено перспективи підготовки фахівців для винного туризму.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л874 я73 + Ч518.113.9 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764927 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Басюк Д. І. 
Інноваційний розвиток гастрономічного туризму в Україні / Д. І. Басюк // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2012. - № 45. - С. 128-132. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Здійснено аналіз сучасного стану та перспектив розвитку гастрономічного та винного туризму в Україні, розкрито його основні принципи та види, запропоновано інноваційні шляхи удосконалення спеціалізованого туристичного продукту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Іванов С. 
Підготовка фахівців для винного туризму в Національному університеті харчових технологій: традиції та перспективи / С. Іванов, Д. Басюк // Вища шк.. - 2012. - № 6. - С. 7-15. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблеми винного туризму, який сформувався на межі туризму та традиційного виноградарства і виноробства. Окреслено заходи, які включає винний туризм, його цілі та методи. Зауважено, що, за даними світових інформаційних агентств популярність винного туризму зростає. Відзначено винні шляхи України: Закарпаття, Крим, Одеська, Херсонська та Миколаївська області. Вказано, що підготовка фахівців для винного туризму, які б забезпечили якісне розроблення та організацію українських винних турів з метою підвищення культури споживання вина, ознайомлення з якісною натуральною продукцією місцевих виробників, вивчення історико-культурної спадщини нашої держави, не проводиться системно, на належному рівні. Вміщено модель підготовки фахівця винного туризму. Окреслено перспективи становлення фахової компетентності професійних фахівців винного туризму.

Рассмотрены проблемы винного туризма, который сформировался на рубеже туризма и традиционного виноградарства и виноделия. Определены мероприятия, которые включает винный туризм, его цели и методы. Замечено, что, по данным мировых информационных агентств популярность винного туризма возрастает. Отмечены винные пути Украины: Закарпатье, Крым, Одесская, Херсонская и Николаевская области. Указано, что подготовка специалистов для винного туризма, которые бы обеспечили качественную разработку и организацию украинских винных туров с целью повышения культуры потребления вина, знакомства с качественной натуральной продукцией местных производителей, изучение историко-культурного наследия нашего государства не проводится системно, на должном уровне. Помещена модель подготовки специалиста винного туризма. Намечены перспективы становления профессиональной компетентности специалистов винного туризма.

The problems of wine tourism (WT), which was formed at the turn of tourism and traditional viticulture and winemaking. Identified activities that include WT, its aims and methods. It is noticed that according to international news agencies, the popularity increases Tues. Pointed the way to Ukraine: Carpathians, Crimea, Odessa, Kherson and Nikolayev regions. Indicated that the training of specialists for the Armed Forces, which would ensure high quality design and organization of Ukrainian wine tours in order to improve the culture of wine consumption, familiarity with high-quality natural products of local manufacturers, the study of historical and cultural heritage of our state is not carried out systematically, at the proper level. Placed the model of specialist training Tues. The prospects of becoming competence of professionals Tues.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч518.113.9 + Л874 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Басюк Д. І. 
Теоретико-методологічні основи управління розвитком винного туризму в Україні : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.03 / Д. І. Басюк; Нац. ун-т харч. технологій. - Київ, 2015. - 40 c. - укp.

Досліджено теоретико-методологічні засади розвитку винного туризму та науково-методичні підходи до стратегічного управління дестинаціями винного туризму в Україні. Узагальнено наукові погляди на винний туризм як окремий вид туристичної діяльності, розроблено понятійний апарат винного туризму, його цілі, завдання, принципи та функції в контексті сучасної теорії туризмології. Структуровано конструкцію та типологію туристичних дестинацій, запропоновано теоретико-методологічні підходи щодо оцінювання компонентів і факторів формування дестинацій винного туризму. Проаналізовано досвід організації винного туризму у провідних виноробних країнах Європи, Азії, Америки, Африки та Австралії, особливості регіонального туристичного продукту, зумовлені національною культурою виробництва і споживання вина, нормативно-правової та інституційної підтримки, та можливості його адаптації для застосування в Україні. Запропоновано методологію інтегрального оцінювання регіонів з урахуванням потенціалу формування дестинацій винного туризму як сукупності методик, які поєднують методи кореляційно-регресійного аналізу, експертного оцінювання, ранжування, попарних порівнянь, економіко-статистичного аналізу, що забезпечують побудову збалансованої системи критеріїв оцінювання дестинацій винного туризму, а також створюють підгрунття для визначення стратегій їх розвитку на основі матриці ADL. Розроблено пропозиції щодо визначення стратегії розвитку дестинацій винного туризму в регіонах України. Розроблено концепцію національної програми підтримки винного та гастрономічного туризму з урахуванням принципів сталого розвитку та інструментарію регіонального управління, що спрямовані на гармонійне поєднання інтересів держави та її окремих адміністративно-територіальних одиниць для раціонального використання місцевих ресурсів і наявного виробничого, кадрового та туристичного потенціалу. Систематизовано інноваційні механізми управління розвитком винного туризму в Україні, що грунтуються на використанні інструментів державно-приватного партнерства, запровадженні кластерних об'єднань, ефективної маркетингової політики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У544.135.85 + У9(4УКР)441.358.5 + Ч518.113.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА416649 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Руднєва М. Г. 
Винний туризм Молдови / М. Г. Руднєва, В. І. Ємцев, Д. І. Басюк // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2015. - 21, № 2. - С. 176-182. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Здійснено аналіз сучасного стану винного туризму Молдови, розкрито його основні напрями та види, виявлено низку закономірностей і взаємозалежностей між виноробним виробництвом та туризмом. Розглянуто територіальну структуру галузі, зокрема визначено провідні центри та туристичні дестинації у 4-х виноробних регіонах - Бельц, Кодру, Штефан Воде і Троянів Вал. Наведено приклади типових винних турів, а також тих, що спеціалізуються лише на конкретному виді напоїв або лікувальних властивостях вина. Проаналізовано проблеми галузі, включаючи недостатнє просування туристичного продукту як на рівні окремих фірм, так і на загальнонаціональному. Виявлено перспективи розвитку та можливості їх реалізації шляхом участі в різноманітних міжнародних програмах, в тому числі і з залучення інвестицій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л874(4МОЛ) + У9(4МОЛ)441.358.5 + Ч518.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Басюк Д. І. 
Особливості розвитку гастрономічного туризму Польщі / Д. І. Басюк, А. В. Гембець // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2016. - 22, № 2. - С. 60-67. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено основні тенденції розвитку туристичної галузі у Польській Республіці, розкрито особливості формування спеціалізованого туристичного продукту - гастрономічного туризму як одного з пріоритетів туристичного попиту на основі національних кулінарних традицій. Проаналізовано досвід створення різних туристичних атракцій - гастрономічних фестивалів (гастрономічних шляхів, майстер-класів національної кухні, продукт-спеціалізованих турів тощо). Визначено, що польський досвід організації гастрономічних турів може бути використаний в Україні за умови ефективної співпраці виробників продуктів харчування та напоїв з туристичними підприємствами.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4ПОЛ)441.358.5 + Ч518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Басюк Д. І. 
Інноваційні принципи розвитку винного туризму в Україні / Д. І. Басюк // Економіка і регіон. - 2014. - № 5. - С. 80-84. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто науково-теоретичні основи створення винних шляхів як комплексних туристичних продуктів, описано досвід їх функціонування в Україні та за кордоном. Запропоновано компонентну структуру для організації спеціалізованих винних турів і критерії для оцінювання їх ефективності. Висвітлено особливості маркетингових комунікацій інноваційного туристичного продукту й основні проблеми у створенні винних шляхів, такі як вибір оптимального маршруту, підготовка кваліфікованих кадрів, пом'якшення конкуренції та налагоджування горизонтальних економічних зв'язків.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Басюк Д. І. 
Стан і перспективи розвитку ринку винного туризму в Україні / Д. І. Басюк // Економіка і регіон. - 2014. - № 6. - С. 87-92. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано основні тенденції розвитку ринку винного туризму в Україні. Виявлено й описано сегменти споживачів, зацікавлених у розвитку та поширенні винного туризму. Досліджено ключові характеристики винних турів, які цікавлять респондентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.358.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Басюк Д. І. 
Тенденції розвитку виноградарсько-виноробної галузі України / Д. І. Басюк, І. М. Бабич, М. В. Білько // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2016. - 22, № 3. - С. 103-112. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Скорочення площ виноградників призвело до заповнення ринку за рахунок імпорту виноматеріалів, підвищення цін на вітчизняну сировину, а недосконале державне регулювання у виноробній галузі унеможливлює належний розвиток галузі та створення здорового конкурентного середовища серед вітчизняних виробників. Укpaїнa має достатній потенціал для розвитку галузі й виробництва широкого асортименту продукції. До складу виноградарсько-виноробного комплексу України входить виноградарство, промислова переробка винограду, а також виробництва, що обслуговують ці галузі. Кінцевою продукцією комплексу є свіжий і сушений виноград, виноградний сік і вина різних типів, коньяки та продукти з відходів переробки винограду - енобарвники, виноградна олія, поліфенольні концентрати, органічні кислоти, фуражні корми, харчовий порошок, абразивні матеріали, вітамін D тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л874 + У9(4УКР)306.752.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Басюк Д. І. 
Оцінка впливу макроекономічних факторів на розвиток готельного господарства в Україні / Д. І. Басюк, Л. О. Івченко, Н. А. Ткачук, К. О. Верес // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2019. - 25, № 1. - С. 33-46. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Туристично-готельна галузь України протягом останніх років поступово відновлює виробничі потужності в контексті входження до європейського простору, нарощування обсягів реалізації туристичних послуг, покращання іміджу національного туристичного продукту на міжнародному ринку. Водночас спостерігаються негативні тенденції у сфері готельного господарства (ГГ), зокрема застарілість матеріально-технічної бази, невідповідність співвідношення цінаіякість послуг, недостатня диференціація закладів розміщення, невисокий рівень завантаження номерного фонду. Проаналізовано основні макроекономічні фактори впливу на розвиток ГГ України за допомогою методу кореляційно-регресійного аналізу. Встановлено, що найбільш суттєвий вплив на динаміку показників кількості закладів розміщення та кількості місць у них мають такі чинники зовнішнього середовища, як прямі іноземні інвестиції в Україну та обсяг ВВП на душу населення, а також кількість осіб, обслугованих туристичними операторами й агентами та обсяги пасажирських перевезень. Розраховано, що збільшення ВВП на душу населення на 2 дол. США створює умови для появи одного нового готелю чи 16 місць для тимчасового проживання. А додаткове залучення 1 млрд дол. США прямих іноземних інвестицій зумовлює появу 54 нових готелів. Усі фактори, вплив яких проаналізовано на досліджувані показники розвитку ГГ, демонструють суттєвий кореляційний зв'язок між собою (мультиколінеарність), що надало змогу побудувати багатофакторну модель і визначити якісні суттєві важелі макроекономічного впливу на розвиток індустрії гостинності. Результати дослідження можуть бути враховані під час розроблення комплексних програм розвитку туризму в регіонах та в Україні загалом.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського