Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Безбабічева О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Безбабічева О. І. 
Удосконалення гідроізоляції проїзної частини залізобетонних мостів на автомобільних дорогах : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.11 / О. І. Безбабічева; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. - Х., 2005. - 20 c. - укp.

Встановлено, що причинами передчасної відмови гідроізоляції та зниження довговічності несучих елементів мосту є відсутність науково обгрунтованого системного підходу щодо вибору гідроізоляційного матеріалу, засобів для влаштування дорожнього покриття та захисного шару гідроізоляції, а також технологічні порушення. Розроблено методику вибору гідроізоляційного матеріалу за критеріями його теплостійкості та відносного подовження, що припускає можливість застосування різних матеріалів для улаштування захисного шару гідроізоляції та шарів дорожнього одягу з урахуванням кліматичних умов експлуатації. Розроблено математичну модель теплового впливу на шар гідроізоляції гарячих або литих асфальтобетонних сумішей під час улаштування з їх застосуванням захисних шарів гідроізоляції та шарів покриття. Результати наукового дослідження реалізовано під час створення прикладного програмного забезпечення для здійснення розрахунків необхідної теплостійкості гідроізоляційного матеріалу з урахуванням конструктивно-матеріалознавчо-технологічних факторів, а також для розробки галузевих нормативних документів та рекомендацій. На підставі результатів чисельного аналізу запропоновано здійснювати проектування конструкції гідроізоляційного захисту мостової споруди з урахуванням матеріалознавчих факторів і технологічних особливостей використання матеріалів для улаштування шару гідроізоляції та шарів проїзної частини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.233-060.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА339487 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Безбабічева О. І. 
Безпечна експлуатація та надійність мостових споруд на дорогах України як необхідні елементи транспортної логістики / О. І. Безбабічева, М. М. Кірієнко, І. А. Черепньов, В. Л. Топчій // Інженерія природокористування. - 2016. - № 1. - С. 29-39. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто питання надійності та безпечної експлуатації мостових споруд. Мостові споруди є складними інженерними системами 4 - 5 категорії небезпеки. При цьому стан цих споруд може суттєво впливати та транспортно - логістични схеми будь-яких перевезень в сфері агропромислового комплексу. Закриття руху через незадовільний стан споруди або ії руйнування, організація нових шляхів доставки вантажів та пассажирів є затратними. Запропоновано приділяти професійну увагу всім етапам життевого циклу споруд для подовження іх ресурсу. Розглянуто основні причини переходу автодорожніх мостів до незадовільного стану. Наведено дані про вплив стану окремих елементів на зниження строку служби споруд. Одним з основних факторів, що значно знижують надійність та термін служби мостів, є несвоєчасна заміна гідроізоляції та застосування неякісних матеріалів для ії улаштування. "Слабкими ланками" для споруд є відсутність сучасного комплексного водовідводу, недосконалість деформаційних швів та зон сполучень з підходами. Виявлено, що найбільш розповсюдженими причинами незадовільного стану мостів є дефекти та помилки етапу будівництва, зокрема, зневага до норм та правил виконання робіт. Показано, шо етап експлуатації повинен супроводжуватися своєчасними обстеженнями та виконанням поточних ремонтів, що потребує державної підтримки та спеціально підготовлених професійних кадрів. Окремою категорією зруйнованих споруд стають мости та шляхопроводи зони АТО, відновлення яких є дуже проблематичним. Переміщення по мостам важкої техніки та понаднормативних вантажів може призвести до аварій та до руйнувань прогонів та опор існуючих мостів. Відмічено, що результат функціонування мосту як системи має не тільки технічні, але й економічні, соціальні, екологічні та інші аспекты. Запропоновано проводити оцінку технічного стану споруд, їх надійності та довговічності при широкому застосуванні можливостей комп'ютерної техніки. Відмічено, що нові технології ремонту та проектування споруд, а також своєчасна діагностика дають можливість покращити стан споруд під час їх експлуатації, а також знизити ризик передчасних відмов у майбутньому.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.233-021.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101173 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Безбабічева О. І. 
Дослідження впливу деяких дефектів мостового полотна на технічний стан мостових споруд / О. І. Безбабічева, О. О. Лозова // Вестн. ХНАДУ : сб. науч. тр. - 2019. - Вып. 84. - С. 31-36. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто вплив окремих дефектів мостового полотна на технічний стан автодорожніх мостів. Запропоновано комплексний підхід до вибору конструктивних рішень, матеріалів і технологій для мостового полотна та удосконалення деяких положень чинних норм із визначення технічного стану мостів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.233-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Безбабічева О. І. 
Особливості природно-кліматичних умов Туркменістану, які впливають на конструктивні рішення мостів / О. І. Безбабічева, Р. У. Ібрагімов // Вісн. ХНАДУ : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 86, т. 1. - С. 154-161. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Розглянуто особливості природно-кліматичних умов Туркменістану, що впливають на конструктивні та технологічні рішення під час будівництва мостів. Урахування розглянутих особливостей необхідно для прийняття обгрунтованих рішень щодо конструктивів, матеріалів та технологій, що використовують під час проведення робіт збудівництва.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.2-022.82

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Безбабічева О. І. 
Особливості природно-кліматичних умов Туркменістану, які впливають на конструктивні рішення мостів / О. І. Безбабічева, Р. У. Ібрагімов // Вісн. ХНАДУ : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 86, т. 1. - С. 154-161. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Розглянуто особливості природно-кліматичних умов Туркменістану, що впливають на конструктивні та технологічні рішення під час будівництва мостів. Урахування розглянутих особливостей необхідно для прийняття обгрунтованих рішень щодо конструктивів, матеріалів та технологій, що використовують під час проведення робіт збудівництва.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.2-022.82

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Безбабічева О. І. 
Пошук ефективних технологій гідроізоляційного захисту тунелів / О. І. Безбабічева, А. В. Більченко, І. А. Черепньов // Інженерія природокористування. - 2021. - № 1. - С. 102-110. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Розглянуто питання виявлення сучасних ефективних технологій та матеріалів для гідроізоляційного захисту несучих конструкцій тунелів та метрополітенів. Ступінь довговічності основних конструктивних елементів і заходів з їх захисту від фізичних, біологічних, хімічних та інших пошкоджень, забезпечення можливості їх заміни повинні бути ув'язані з встановленим терміном служби об'єкту. Для тунелів він складає 120 років. Одним з основних факторів, що забезпечують нормальні умови експлуатації та безпечну роботу підземних споруд, є надійна гідроізоляція у складі комплексного гідроізоляційного захисту. За даними фахівців збитки від корозії бетону і залізобетону підземних споруд є значними і сягають іноді до 40 % загальних інвестицій в будівництво таких об'єктів. Ці збитки складаються з вартості матеріалів, витрат на ремонтно-відновлювальні роботи, вартості порушення режиму експлуатації споруди в період ремонту у зв'язку із припиненням руху та з-за обмеженого функціонування. Тому при проектуванні підземного об'єкту транспортного будівництва одним з важливіших етапів, що забезпечують в подальшому надійну експлуатацію та довговічність споруди, є правильне призначення матеріалу та конструктивних рішень гідроізоляції, як при проектуванні нових споруд так і при при відновленні споруд, що експлуатуються. Системний підхід до вибору матеріалів для гідроізоляції окремих вузлів, конструкцій і споруди в цілому з урахуванням наявного досвіду застосування різних технологій гідроізоляційного захисту тунелів та метрополітенів, при проектуванні, будівництві та ремонтно-відновлювальних роботах, дозволить підвищити безпеку експлуатації цих споруд та суттєво зменшити витрати на передчасні ремонти.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.5-060.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101173 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського