Безродна В. Історична освіта як чинник формування комунікативної компетентності / В. Безродна // Рідна шк.. - 2010. - № 4/5. - С. 66-68. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Описано власний досвід з формування комунікативної компетентності учнів 10 - 11 класів на уроках історії в ліцеї Донецького національного університету. Розглянуто засоби формування позитивної мотивації у ліцеїстів до засвоєння знань - проблемне навчання і наочність. Охарактеризовано методи формування комунікативної компетентності під час навчальних занять, які базуються на принципі колективного обговорення проблеми. Зазначено, що використання інтерактивних методів в історичній освіті відіграє важливу роль у формуванні комунікативної компетентності ліцеїстів, яка є одним з основних чинників становлення особистості. Описан собственный опыт по формированию коммуникативной компетентности учеников 10 - 11 классов на уроках истории в лицее при Донецком национальном университете. Рассмотрены средства формирования положительной мотивации у лицеистов к усвоению знаний - проблемное обучение и наглядность. Охарактеризованы методы формирования коммуникативной компетентности во время учебных занятий, в основе которых - принцип коллективного обсуждения проблемы. Подчеркнуто, что использование интерактивных методов в историческом образовании играет важную роль в формировании коммуникативной компетентности лицеистов, которая является одним из основных факторов становления личности. Results of author's private experience on formation of the communicative competence of students of 10 - 11 classes at history teaching in a lyceum of Donetsk national university are analyzed. Індекс рубрикатора НБУВ: Т. р(4УКР)2
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ
|