Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Белошапка А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Белошапка А. И. 
Учет и контроль с использованием международных штриховых кодов / А. И. Белошапка, С. В. Пшеничный. - Д., 1999. - 83 c. - рус.

Розглядаються теоретичні та практичні питання, які спрямовані на виконання Постанови уряду України про обов'язкове введення штрихового кодування для всіх суб'єктів підприємницької діяльності України. Докладно наведено рекомендації щодо створення та впровадження на підприємствах автоматизованого обліку та контролю виробництва та збуту товарів з використанням міжнародних штрихових кодів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)400-23 я271 + Ж607.8 я27 + М899.1 я27

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589067 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Белошапка А. И. 
Стратегии достижения целей в бизнесе: теория и практика / А. И. Белошапка. - Д. : Пороги, 2003. - 800 c. - Библиогр.: с. 775-782 - рус.

Приведены методы формирования стратегического видения фирмы, в частности, экспертных оценок, творческого мышления, прогнозирования научно-технического прогресса, видения будущего. Предложена классификация целей и видов стратегии фирмы. Проанализированы особенности конкурентных стратегий дифференциации, оптимальных и низких издержек, а также функциональных стратегий рынка, товара, ценообразования, распределения и продвижения. Рассмотрены основные принципы формирования указанных видов стратегий. Проанализировано влияние инфляции при определении настоящей и будущей стоимости денег. Предложены концепции жизненного цикла продукции, рыночного позиционирования. Определены факторы, формирующие имидж товаров-экспонатов. Проанализированы особенности современной системы коммуникации.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС37261 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського