Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Белькова С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Белькова С. В. 
Проблема жанрового інваріанту нарису в теоретичному і практичному дискурсі журналістики / С. В. Белькова // Держава та регіони. Сер. Гуманіт. науки. - 2011. - Вип. 3. - С. 93-97. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Змодельовано жанровий інваріант нарису як основу для сучасних жанрових інновацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.162.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/Гум.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Белькова С. В. 
Генеза нарисових форм: традиція становлення жанрового інваріанту / С. В. Белькова // Держава та регіони. Сер. Гуманіт. науки. - 2012. - Вип. 3. - С. 79-87. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Досліджено генезу жанрового інваріанту нарису та визначено її основні закономірності у контексті становлення його жанрових різновидів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.161.626

Шифр НБУВ: Ж23244/Гум.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Белькова С. В. 
Тенденції розвитку жанру подорожнього нарису в регіональній пресі (на прикладі друкованих ЗМІ м. Запоріжжя) / С. В. Белькова // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2011. - Вип. 1. - С. 37-40. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто основні тенденції розвитку сучасного подорожнього нарису на прикладі друкованих ЗМІ м. Запоріжжя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.162.1 + Ч612.4(4УКР-4ЗАП)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Белькова С. В. 
Жанрова природа нарису як предмет дослідження сучасного журналістикознавства / С. В. Белькова // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2012. - Вип. 4. - С. 40-45. - Бібліогр.: 32 назв. - укp.

Проаналізовано різні підходи до визначення жанрової природи нарису як належного до художньо-публіцистичної групи, так і своєрідного та самобутнього жанру.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.163.4 + Ш401.446

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Белькова С. В. 
Масова культура: еволюція досліджень та форм / С. В. Белькова // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2017. - Вип. 1. - С. 4-8. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто еволюцію підходів до дослідження феномена масової культури, визначено основні її форми, а також розкрито залежність розвитку масової культури від розвитку засобів масової комунікації.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676 + Ч62

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Белькова С. В. 
Причини та наслідки жанрових трансформацій у сучасних друкованих ЗМІ (теоретичний аспект) / С. В. Белькова, С. М. Яцун // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2018. - № 4. - С. 28-37. - Бібліогр.: 33 назв. - укp.

Проаналізовано причини та наслідки жанрових трансформацій у сучасних друкованих ЗМІ, враховуючи досвід і теоретичні розвідки в галузі журналістики та літературознавства. Визначено суб'єктивні й об'єктивні причини утворення жанрових модифікацій та вказано на наслідки їх появи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.162/163

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Белькова С. В. 
Причини та наслідки жанрових трансформацій у сучасних друкованих ЗМІ (теоретичний аспект) / С. В. Белькова, С. М. Яцун // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2018. - № 4. - С. 28-37. - Бібліогр.: 33 назв. - укp.

Проаналізовано причини та наслідки жанрових трансформацій у сучасних друкованих ЗМІ, враховуючи досвід і теоретичні розвідки в галузі журналістики та літературознавства. Визначено суб'єктивні й об'єктивні причини утворення жанрових модифікацій та вказано на наслідки їх появи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.162/163

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Зоська Я. В. 
Реклама у фокусі соціології: методологічні засади дослідження / Я. В. Зоська, А. А. Согорін, С. В. Белькова // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2020. - № 1. - С. 141-150. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Розглянуто проблему феномену сучасної реклами, яка є важливим інституціональним чинником конструювання певних життєвих стилів індивідів та соціальних груп. Мета роботи - визначити основні методологічні засади дослідження реклами як соціального феномену, які може використовувати соціологічна наука для організації моніторингу змісту й суті процесів комунікаційної взаємодії рекламодавців і споживачів у сучасному українському суспільстві. У ході дослідження використано методи аналізу та синтезу, що надали змогу окреслити тему, визначити мету й завдання. Описовий метод застосовано для обгрунтування доцільності використання здобутків теоретиків для формування методологічного базису соціології реклами. Методи групування та типологізації надали змогу сформувати схематичне зображення використання певних груп соціологічних методів та теорій у дослідженні реклами та рекламного впливу на споживача у фокусі соціології. Метод аналізу документальних джерел допоміг виявити методи та теорії, які можуть бути ефективно застосовані в розгортанні наукових розвідок соціологів щодо рекламного простору та його особливостей. Виявлено концептуальні засади вивчення реклами в соціологічній площині, а саме: соціологічні теорії, що належать до інтегративної парадигми соціології, теорії споживання, теорії маркетингу та менеджменту, теорія соціально-етичного маркетингу, класичні та сучасні теорії рекламних технологій, публік рилейшнз і промоушн.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.641.25 + У542.10-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського