Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Бешун О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Бешун О. А. 
Вплив регулювання потужності дизеля відключенням окремих робочих циклів на його економічні, екологічні та динамічні показники : Автореф. дис... канд. техн. наук / О. А. Бешун; Нац. трансп. ун-т. - К., 2006. - 20 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА346203 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бешун О. А. 
До питання доцільності застосування сигналізаторів завантаження двигунів машинно-тракторних агрегатів / О. А. Бешун // Пр. Тавр. держ. агротехнол. ун-ту. - 2014. - Вип. 14, т. 3. - С. 307-319. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто передумови створення та обгрунтовано доцільність застосування сигналізаторів завантаження дизельних двигунів сільсько- та лісогосподарських машинно-тракторних агрегатів з метою покращання їх експлуатаційної паливної економічності.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072-96 + П343.2-96

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69443 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бешун О. А. 
Деактивація циліндрів у двигунах: історія розвитку, проблеми та перспективи застосування / О. А. Бешун // Пр. Тавр. держ. агротехнол. ун-ту. - 2015. - Вип. 15, т. 3. - С. 310-318. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто історичні аспекти розвитку методу відключення циліндрів і циклів у двигунах внутрішнього згоряння, а також проблеми та перспективи застосування цього методу у багатоциліндрових дизельних двигунах з метою покращання їх економічних та екологічних показників за режимів часткових навантажень і холостого ходу.


Індекс рубрикатора НБУВ: З365-041

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69443 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бешун О. А. 
Аналіз напрямків розвитку рушіїв сільськогосподарської техніки / О. А. Бешун, В. І. Ачкевич, С. В. Чуба // Пр. Тавр. держ. агротехнол. ун-ту. - 2018. - Вип. 18, т. 2. - С. 238-247. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Інтенсивне ведення сільського господарства призводить до підвищення кількості заходів, пов'язаних з роботою машинно-тракторних агрегатів в полі. Під час роботи машинно-тракторних агрегатів відбувається контактна взаємодія рушія з грунтом. При взаємодії спостерігається деформування та ущільнення грунту, що негативно впливає на зміну його структури. Для зменшення негативного впливу на грунт необхідно виконувати правильний вибір ходових систем та їх режимів роботи в залежності від відповідних грунтових умов та компонування машинно-тракторних агрегатів. Проведено огляд сучасних рушіїв машинно-тракторних агрегатів, описані їх переваги та недоліки. Розглянуто основні тенденції розвитку рушіїв та проаналізовано суть конструктивних напрямків розвитку сучасних ходових систем.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072-34 + П032.233

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69443 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бешун О. А. 
Поліпшення економічих і екологічних показників роботи дизелів методом відключення окремих робочих циклів : монографія / О. А. Бешун; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ : Компринт, 2016. - 282 c. - Бібліогр.: с. 205-218 - укp.

Досліджено економічні, екологічні та динамічні показники роботи багатоциліндрового дизеля, регулювання потужності якого здійснюється шляхом відключення окремих робочих циклів. Запропоновано удосконалені математичні моделі робочого процесу та динаміки багатоциліндрового дизеля, регулювання потужності якого здійснюється методом відключення окремих робочих циклів, які дозволили визначити його економічні та динамічні показники. Розроблено та досліджено алгоритм переміщення робочих циклів по циліндрах двигуна. Досліджено процес згоряння та визначено основні термодинамічні параметри циклу, наступного після одного, двох, трьох та чотирьох підряд відключених. Запропоновано оригінальні методики для безмоторних і моторних стендових випробувань. Встановлено, що годинну витрату палива за рахунок застосування запропонованого методу регулювання потужності дизеля на холостому ході можливо зменшити на 21,7 - 45,5 % залежно від швидкісного режиму.


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА807937 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського