Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (1)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Бобровський В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Бобровський В. І. 
Теоретичні основи удосконалення конструкції та технології роботи залізничних станцій : Автореф. дис... д-ра техн. наук : 05.22.20 / В. І. Бобровський; Дніпропетр. нац. ун-т залізнич. трансп. ім. В.Лазаряна. - Д., 2002. - 33 c. - укp.

Досліджено проблему удосконалення конструкції та технології роботи залізничних стацій на базі математичного моделювання. Розроблено інтегровану систему геометричних і функціональних моделей для аналізу та синтезу станцій. Геометричні моделі визначають конструкцію колійного розвитку станцій та використовуються для його синтезу. Функціональні моделі використовуються для аналізу станцій та дозволяють одержати оцінку їх ефективності, необхідну для пошуку шляхів покращання конструкції та технології станції. Розроблено теоретичні засади та створено функціональні моделі основних станційних підсистем: парків станцій та підходів до них, сортувальних гірок і районів формування. Функціональні моделі, які здійснюють імітаційне моделювання підсистем, побудовано з використанням системного підходу та мають ієрархічну структуру. Розроблену сукупність моделей можна використовувати як базову в автоматизованій системі прийняття рішень для оцінки та вибору раціонального комплексу заходів щодо підвищення ефективності експлуатації станцій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА323167 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ануфрієнко К. П. 
Категоризація методик фаззінгу / К. П. Ануфрієнко, В. В. Бобровський, Д. В. Луценко, О. В. Григоренко // Захист інформації. - 2010. - № 4. - С. 17-22. - Бібліогр.: 35 назв. - укp.

Запропоновано категоризацію відомих методик фаззінгу, яку здійснено за результатами аналізу досліджень у сфері фаззінгу. Розглянуто можливості та недоліки методик фаззінгу відповідних категорій. З'ясовано суть специфічних ключових понять, які розкривають концепцію та зміст цих категорій методик.


Індекс рубрикатора НБУВ: З973-018.025

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22801 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бобровський В. І. 
Моделювання роботи вагонних уповільнювачів в задачах дослідження сортувального процесу / В. І. Бобровський, Д. М. Козаченко, Р. Г. Коробйова // Залізн. трансп. України. - 2010. - № 1. - С. 5-8. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Представлено принципи побудови системи імітаційних моделей гальмівних уповільнювачів, що дозволяють адекватно моделювати процес гальмування відчепів на сортувальних гірках з урахуванням параметрів та принципів дії уповільнювачів, ступеня гальмування, характеристик вагонів відчепа.


Індекс рубрикатора НБУВ: О275.352.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бобровський В. І. 
Дослідження впливу параметрів керування уповільнювачами на точність гальмування відчепів / В. І. Бобровський, А. С. Дорош // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 6. - С. 14-20. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено вплив режимів керування вагонними уповільнювачами на точність гальмування відчепів на спускній частині гірки. Встановлено залежність точності реалізації заданої швидкості виходу відчепів з гальмівних позицій від параметрів керування уповільнювачами.


Індекс рубрикатора НБУВ: О275.352.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бобровський В. І. 
Дослідження ефективності конструкції сортувальної гірки з горбами різної висоти / В. І. Бобровський, Є. Б. Демченко // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 8. - С. 20-26. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

В теперішній час експлуатація сортувальних комплексів залізничних станцій характеризується значною нерівномірністю вхідного потоку поїздів. В цьому зв'язку виникає необхідність оперативно змінювати режим роботи комплексу у відповідності до інтенсивності надходження поїздів в розформування. Для вирішення вказаної задачі запропоновано конструкцію сортувальної гірки з горбами різної висоти. Даний сортувальний пристрій складається з основної та пониженої гірки. Використання основної гірки під час згущеного прибуття поїздів забезпечить високу інтенсивність розформування составів, а виконання розпуску на пониженій гірці в періоди зменшення обсягів переробки дозволить скоротити витрати енергоресурсів на сортувальний процес. Оцінка ефективності розробленої конструкції гірки виконана на основі імітаційного моделювання процесу розформування потоку составів. В результаті моделювання для основної та пониженої гірок встановлені залежності величин витрат палива гірковим локомотивом, інтервалу між відчепами на розділових стрілках, довжини вікон та швидкості співударяння вагонів на сортувальних коліях від швидкості розпуску. Як показали дослідження, використання пониженої гірки для розформування составів не призводить до істотного погіршення показників сортувального процесу та дозволяє скоротити витрати палива в середньому на 10 %; при цьому для забезпечення сприятливих умов розділення відчепів розпуск на цій гірці доцільно виконувати зі зменшеною швидкістю.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.254.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Бобровський В. І. 
Підвищення ефективності функціонування сортувальних комплексів станцій в умовах нерівномірності вхідного потоку поїздів / В. І. Бобровський, Є. Б. Демченко, А. С. Дорош // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 10. - С. 16-22. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

За сучасних умов актуальними є питання підвищення ефективності сортувальних комплексів станцій, що забезпечують процес переробки вагонопотоків. Експлуатація сортувальних комплексів станцій характеризується значною нерівномірністю вхідного потоку поїздів. За цих умов доцільною є адаптація інтенсивності сортувального процесу до коливань вхідного потоку, що дозволить скоротити експлуатаційні витрати станції. З метою вирішення вказаної проблеми сортувальний комплекс розглядається як керована система масового обслуговування; при цьому як керований параметр системи обрано швидкість розпуску составів. Крім того, для забезпечення вибору раціонального режиму розформування составів, що дозволяє скоротити витрати енергетичних ресурсів, запропоновано використання спеціалізованої конструкції сортувальної гірки з двома горбами різної висоти. Виконано постановку задачі та сформульовано основні принципи керування роботою сортувального комплексу за умов нерівномірності вхідного потоку поїздів. При цьому раціональний вибір сортувального пристрою та швидкості розпуску необхідно виконувати залежно від довжини черги составів в парку прийому. Для вирішення цього завдання запропоновано використовувати методику оптимізації Бокса-Уілсона, що базується на плануванні багатофакторних експериментів. З цією метою розроблено комплексну імітаційну модель сортувального комплексу, що дозволяє визначати показники сортувального процесу та відповідні експлуатаційні витрати.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.025

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Козаченко Д. М. 
Удосконалення технічного забезпечення під'їзних колій елеваторів для навантаження відправницьких маршрутів / Д. М. Козаченко, В. І. Бобровський, О. Б. Очкасов, А. П. Шепотенко // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2017. - Вип. 14. - С. 50-60. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Мета роботи - удосконалення підходів до проектування та експлуатації під'їзних колій зернових елеваторів для можливості навантаження на них прямих відправницьких маршрутів. Дослідження виконані на основі методів організації експлуатаційної роботи залізниць. Одним із основних методів зниження витрат у логістичному ланцюзі, що забезпечує експорт зернових вантажів є маршрутизація перевезень. Використання цієї технології в умовах України обмежується низькою навантажувальною спроможністю елеваторів. Розроблені принципові схеми колійного розвитку під'їзних колій елеваторів та проаналізовано використання різних технічних засобів для виконання маневрової роботи на них. Наукова новизна роботи полягає у тому, що в ній розроблено методику та отримано техніко-експлуатаційну оцінку технічного оснащення та технології роботи під'їзних колій зернових елеваторів для навантаження відправницьких маршрутів. Результати виконаних досліджень можуть бути використані при проектуванні, реконструкції існуючих та будівництві нових елеваторів, а також для оцінки витрат, пов'язаних з різними логістичними схемами доставки зерна у морські порти.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211.1-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського