Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Боделан О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Боделан О. Р. Психологічне забезпечення адаптації дітей шестирічного віку до навчальної діяльності : Моногр. / О. Р. Боделан; Півд. наук. центр АПН України. - О. : ПНЦ АПН України, 2004. - 170 c. - Бібліогр.: 256 назв. - укp.Розглянуто проблему психологічного забезпечення адаптації дітей до організованої навчальної діяльності. Визначено й охарактеризовано різні рівні дослідження феномена адаптації: фізіологічний, функціонально-психологічний і соціально-психологічний. Обгрунтовано методику та психолого-педагогічні умови успішної адаптації дитини до навчальної діяльності та розроблено заходи щодо запобігання формуванню та розвитку негативних явищ у психіці дітей - порушень психічної рівноваги, виникнення емоційної нестійкості, втрати інтересу до навчання. Рассмотрена проблема психологического обеспечения адаптации детей к организованной учебной деятельности. Определены и охарактеризованы различные уровни исследования феномена адаптации: физиологический, функционально-психологический и социально-психологический. Обоснованы методика и психолого-педагогические условия успешной адаптации ребенка к учебной деятельности и средства предупреждения формирования и развития негативных явлений детской психики - нарушений психического равновесия, возникновения эмоциональной неустойчивости и потери интереса к обучению. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.387 + Ю983.502-213 с2/3 + Ю952.14-734 с2/3
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА658708 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Боделан О. Р. Психологічне забезпечення адаптації дітей шестирічного віку до навчальної діяльності : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. Р. Боделан; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - 19 c. - укp.Висвітлено питання психологічної адаптації дітей до школи. Здійснено аналіз експериментальних даних, який засвідчив, що особливості адаптації дітей до навчальної діяльності тісно пов'язані з розвитком пізнавальних процесів, комунікативних, мотиваційних та емоційно-вольових якостей учнів. Встановлено, що незадовільний рівень психологічної адаптації дітей до навчальної діяльності обумовлений низьким рівнем розвитку у них пізнавальних процесів. Визначено, що процес адаптації детермінується зовнішніми та внутрішніми факторами. До перших належать психолого-педагогічні умови організації навчально-виховного процесу, до других - особливості психічного розвитку дітей. Запропоновано систему психологічної адаптації дітей до організованої навчальної діяльності, яка враховує індивідуальні особливості їх психічного розвитку та гуманістичні умови організації навчально-виховного процесу з залученням основних положень теорії емоційної регуляції навчальної діяльності. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.38 + Ч421.221 + Ю983.701
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА311675 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|