Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (11)
Пошуковий запит: (<.>A=Боднарук О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Метрологія. Елементи теорії вимірювань : Конспект лекцій / уклад.: О. О. Боднарук; Чернів. держ. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 2000. - 24 c. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто роль вимірювання в процесі пізнання, основні аспекти вимірювання фізичних величин, зокрема, засоби, похибки, метрологічні характеристики засобів вимірювання, методику оцінки похибки під час технічних і точних вимірювань. Викладено статистичні методи обробки експериментальних даних.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж10-1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р88551 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Боднарук О. А. 
Координатно-чувствительный фотоэлектромагнитный детектор ИК-излучения на основе HgCdTe / О. А. Боднарук, Е. Д. Громко, А. В. Марков, С. Э. Остапов, И. М. Раренко, А. Г. Швец // Технология и конструирование в электрон. аппаратуре. - 2004. - № 6. - С. 13-16. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Представлена конструкция координатно-чувствительного детектора ИК-излучения на основе HgCdTe, работающего в средней ИК-области спектра, использующего фотоэлектромагнитный эффект. Проведен детальный анализ его конструкции и основных параметров.

This paper deals with the design of the IR photoelectromagnetic detector on the base of HgCdTe epitaxial layers. The detail analysis of construction and main parameters is provided.


Ключ. слова: детектор ИК-излучения, фотоэлектромагнитный эффект, координатно-чувствительный фотодетектор, фотоприемник.
Індекс рубрикатора НБУВ: З849-047

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Боднарук О. В. 
Вдосконалення державної регіональної політики в соціально-економічній сфері з урахуванням досвіду зарубіжних країн / О. В. Боднарук // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Регіон. політика: досвід Європ. Союзу та його адапт. до умов України: Зб. наук. пр. - 2003. - Вип. 5, ч. 2. - С. 166-172. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У040.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Боднарук О. В. 
Організація оплати праці в Україні за ринкових умов : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.07 / О. В. Боднарук; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2010. - 20 c. - укp.

Досліджено теоретичні, організаційні та правові основи оплати праці за умов ринкової економіки. Систематизовано існуючі концепції заробітної плати. Вдосконалено теоретичну модель національного механізму регулювання оплати праці. Сформульовано та доповнено принципи заробітної плати. Визначено етапи формування правового механізму оплати праці в Україні. Проведено оцінювання рівня, динаміки, тенденцій і проблем оплати праці. Проаналізовано механізм регулювання оплати праці на підприємствах металургійного комплексу. Проаналізовано європейський досвід організації та регулювання оплати праці та можливості його використання в Україні. Розроблено економіко-математичну модель діючого механізму формування заробітної плати на рівні національної економіки, галузевому та регіональному рівнях. Запропоновано концептуальні засади вдосконалення оплати праці в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.271.14 + У9(4УКР)245

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА369820 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Чернишова Є. 
Міжнародна та проектна діяльність закладів післядипломної педагогічної освіти в умовах Євроінтеграції / Є. Чернишова, О. Боднарук // Післядиплом. освіта в Україні. - 2008. - № 2. - С. 66-70. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено зміст міжнародної співпраці Університету менеджменту освіти АПН України (УМО), спрямованої на розвиток проектної діяльності з модернізації навчального процесу в системі післядипломної освіти. Розглянуто інформаційну та координаційну роботу, що здійснює УМО з метою підвищення ефективності та продуктивності міжнародної та проектної діяльності регіональних інститутів післядипломної педагогічної освіти (РІППО). Наведено кількісні та порівняльні показники проектної діяльності та міжнародної співпраці РІППО. Зроблено висновок, що становлення в Україні Європейського простору післядипломної освіти потребує постійної підтримки, контролю та адаптації до еволюційних потреб суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484.514(4УКР)783 + Ч30е(4УКР)ж

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Боднарук О. 
Соціально-демографічні та індивідуально-психологічні чинники засвоєння системи базових психологічних понять у студентів вищих навчальних закладів / О. Боднарук // Післядиплом. освіта в Україні. - 2011. - № 1. - С. 39-41. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано особливості засвоєння психологічних знань залежно від соціально-демографічних та індивідуально-психологічних чинників. Обгрунтовано залежність рівнів володіння психологічними поняттями від місця розташування ВНЗ. Визначено залежність засвоєння психологічних понять від статті досліджуваних. Підсумовано, що вирішення проблеми психологічної підготовки студентів залежить не лише від соціально-демографічних, а й від індивідуально-психологічних чинників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) + Ю940.3-353.5 + Ю9 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Боднарук О. М. 
Необхідна оборона при посяганні на власність / О. М. Боднарук // Держава і право. Юрид. і політ. науки : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 41. - С. 548-555. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х881.9(4УКР)015.1 + Х881.9(4УКР)116.021.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69395 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Боднарук О. М. 
Необхідна оборона при посяганні на власність : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.08 / О. М. Боднарук; НАН України, Ін-т держави і права ім. В.М. Корецького. - К., 2012. - 20 c. - укp.

Проаналізовано законодавство про необхідну оборону в філософському, порівняльно-правовому та формально-правовому аспектах. Розглянуто врегулювання застосування необхідної оборони в кримінальному законодавстві зарубіжних країн, правові норми яких складають основу сучасних правових систем світу, а також значна увага приділена захисту власності в цих державах. На основі дослідження подано визначення поняття "провокація необхідної оборони", обгрунтовано необхідність його законодавчого закріплення. Досліджено правомірність застосування спеціальних автономних технічних засобів з метою забезпечення недоторканності власності, а також звернено увагу на важливість вогнепальної зброї й електрошокерів для реалізації особами права на необхідну оборону. Запропоновано внести зміни та доповнення до положень про необхідну оборону в чинному Кримінальному кодексі України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х881.9(4УКР)116.016.3 + Х881.9(4УКР)015.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА389850 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Боднарук О. 
Дослідження процесу формування системи базових психологічних понять у студентів вищих навчальних закладів / О. Боднарук // Післядиплом. освіта в Україні. - 2013. - № 2. - С. 91-94. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Доведено потребу оволодіння базовими знаннями з психології для людини будь-якого віку. Досліджено рівень психологічної обізнаності серед студентів та особливості системи формування знань студентів з дисциплін психологічного циклу. Доведено, що рівень успішності засвоєння знань з психології залежить від психологічних особливостей студентів. Визначено категорії системи базових психологічних понять та рівні сформованості понять в свідомості людини. Встановлено кореляції сформованості психологічних понять у студентів столичних і регіональних ВНЗ. Запропоновано технологію формування у студентів базових психологічних понять та проведено експеримент із її впровадження. Проаналізовано результати системного методу підвищення психологічної грамотності студентів і розглянуто перспективи подальшого дослідження впливу індивідуальних особливостей характеру на рівень засвоєння психологічних знань. Подано таблиці результатів проведення експериментів.

Доказана потребность овладения базовыми знаниями по психологии для человека любого возраста. Исследован уровень психологической осведомленности среди студентов и особенности системы формирования знаний студентов по дисциплинам психологического цикла. Доказано, что уровень успешности усвоения знаний по психологии зависит от психологических особенностей студентов. Определены категории системы базовых психологических понятий и уровни сформированности понятий в сознании человека. Установлены корреляции сформированности психологических понятий у студентов столичных и региональных вузов. Предложена технология формирования у студентов базовых психологических понятий и проведен эксперимент по ее внедрению. Проанализированы результаты системного метода повышения психологической грамотности студентов и рассмотрены перспективы дальнейшего исследования влияния индивидуальных особенностей характера на уровень усвоения психологических знаний. Представлены таблицы результатов проведения экспериментов.

Proved is the need for mastery of basic knowledge of psychology to a person of any age. Investigated is the level of psychological awareness among students and features of the formation of students' knowledge of psychological disciplines cycle. It is proved that the level of success of learning depends on the psychology of the psychological characteristics of students. Defined are the categories of basic psychological concepts and levels of concepts in the mind. Established are the correlations of formation of psychological concepts to students of metropolitan and regional universities. Proposed is the technology of the formation of students' basic psychological concepts and experiment with its implementation. Analyzed are the results of a systematic method of increasing psychological literacy students and discussed prospects for further research on the impact of individual characteristics on the level of mastering nature of psychological knowledge. Posted is a table of results of the experiments.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Боднарук О. В. 
Формування системи базових психологічних понять у студентів вищих навчальних закладів : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. В. Боднарук; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка. - Київ, 2015. - 20 c. - укp.

Вивчено проблему формування системи базових психологічних понять у студентів ВНЗ. Розкрито основні характеристики та погляди на сутність проблеми засвоєння психологічного матеріалу студентами, що склалися на сьогоднішній день у вітчизняній та зарубіжній психології. Розглянуто основні підходи до дослідження формування системи базових психологічних понять. Запропоновано теоретичну модель сформованості психологічних понять, яка містить сукупність базових понять та рівні їх засвоєння студентами у процесі професійної підготовки. Виявлено особливості комплектування навчальних підручників з психології, що ускладнюють засвоєння студентами базових психологічних понять. Проведено емпіричне дослідження та проаналізовано взаємозв'язок індивідуально-психологічних особливостей студентів, внутрішньої мотивації студентів до вивчення психології та рівнів сформованості психологічних понять. Розроблено програму підвищення ефективності процесу формування у студентів системи базових психологічних понять, основу якої складають: формування внутрішньої мотивації навчання психології (розкриття її необхідності як для професійної діяльності так і для життєдіяльності в цілому); виклад навчального матеріалу в курсі загальної психології за індуктивною логікою у такій послідовності: пізнавальні процеси; емоційно-вольові процеси; психічні стани; психічні властивості; інтегративні явища; поєднання аудиторних занять із самостійною роботою студентів із засвоєння базових психологічних понять на основі індивідуальних метакогнітивних стратегій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА416443 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського