Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Болгаріна В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Свистун В. І. 
Взаємодія суб'єктів управління професійно-технічною освітою: теорія і практика : монографія / В. І. Свистун, В. С. Болгаріна, В. А. Григор'єва, Г. В. Єльникова, П. Б. Семенов, Т. Ю. Чернова; НАПН України, Ін-т проф.-техн. освіти. - К. : Пед. думка, 2012. - 303 c. - укp.

Обгрунтовано теоретико-методологічні аспекти взаємодії суб'єктів управління освітніми системами, висвітлено сучасні проблеми взаємоадаптації суб'єктів управління, обгрунтовано зміст і технології розробки моделі адаптивного управління освітою в регіоні. Проаналізовано сучасні підходи до розуміння взаємодії як міждисциплінарної категорії. Надано сутнісну характеристику суб'єкт-суб'єктної взаємодії. Обгрунтовано механізми взаємодії суб'єктів управління професійно-технічною освітою (ПТО) та комунікативні способи управлінського впливу в ситуації суб'єкт-суб'єктної взаємодії на рівні керівників ПТНЗ. Висвітлено культурологічні засади управлінської діяльності директора ПТНЗ як підгрунтя ефективної взаємодії, наведено соціально-культурні та педагогічні умови, способи реалізації культурологічного підходу до неї як суб'єкта управління. Розглянуто науково-методичні аспекти підготовки до взаємодії суб'єктів управління ПТО. Обгрунтовано роль функціональної компетентності директора ПТНЗ у забезпеченні його ефективної взаємодії, запропоновано модель її розвитку. Систематизовано основні аспекти розвитку соціального партнерства як форми взаємодії суб'єктів управління ПТО і роботодавців та як умови ефективної підготовки кваліфікованих робітників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС54989 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Болгаріна В. С. 
Діалог науковців і практиків / В. С. Болгаріна // Проф.-техн. освіта. - 2011. - № 4. - С. 31-33. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Викладено деякі теоретичні підходи до експериментальної роботи. Висвітлено досвід співпраці науковців та практиків, зокрема лабораторії управління професійно-технічною освітою ІПТО НАПН України і Дніпродзержинського центру підготовки і перепідготовки робітничих кадрів з проблеми "Культурологічні засади управлінської діяльності керівника професійно-технічного навчального закладу". З'ясовано, що у діяльності курівників ПТНЗ переважає менеджерський аспект, пов'язаний з функціями планування, організації та контролю за вирішенням поточних завдань навчально-виховного процесу. Наголошено на недооцінці керівниками ПТНЗ можливостей культурологічного підходу до управління. Розглянуто заходи, організовані науковцями для переконання педагогів-практиків у необхідності надання освіті виразної культурологічної спрямованості. Через використання методів опитування розкрито ставлення учасників навчально-виховного процесу до базових цінностей особистості за показниками ізраїльського вченого Ш. Шварца.

Изложены некоторые теоретические подходы к экспериментальной работе. Освещен опыт сотрудничества ученых и практиков, в частности лаборатории управления профессионально-техническим образованием ИПТО НАПН Украины и Днепродзержинского центра подготовки ипереподготовки рабочих кадров по проблеме "Культурологические основы управленческой деятельности руководителя профессионально-технического учебного заведения". Выяснено, что в деятельности руководителей ПТУ преобладает менеджерский аспект, связанный с функциями планирования, организации и контроля за решением текущих задач учебно-воспитательного процесса. Отмечено недооценку руководителями ПТУ возможностей культурологического подхода к управлению. Рассмотрены мероприятия, организованные учеными для убеждения педагогов-практиков в необходимости предоставления образованию выразительной культурологической направленности. Путем использования методов опроса раскрыто отношение участников учебно-воспитательного процесса к базовым ценностям личности по показателям израильского ученого Ш. Шварца.

The article outlined some theoretical approaches to the experimental work revealed the experience of collaboration between scientists of the laboratory of management of vocational education OPTO NAPN of Ukraine with educational institutions, analyzed the results of the experiment


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.223.3 + Ч461.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Єльнікова Г. В. 
Управління розвитком професійно-технічної освіти в сучасних умовах: теорія і практика : монографія / Г. В. Єльнікова, В. І. Свистун, В. С. Болгаріна, В. А. Григор'єва, Л. Д. Кузьмінська; ред.: В. І. Свистун; НАПН України, Ін-т проф.-техн. освіти. - Київ : Поліграфсервіс, 2014. - 337 c. - Бібліогр.: с. 304-322 - укp.

Розкрито теоретичні основи та методологічні засади управління розвитком професійно-технічної освіти за умов ринкової економіки. Висвітлено світові та вітчизняні моделі управління розвитком освітніх систем. Викладено економічні аспекти управління. Подано розгорнуту характеристику умов і перспектив інституціоналізації соціального партнерства в управлінні розвитком професійно-технічної освіти. Досліджено розвиток організаційної культури професійно-технічних навчальних закладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4УКР) к

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА788101 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського