Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (30)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Бочко О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18

      
Категорія:    
1.

Жерко Н. В. 
Сравнительная оценка степени загрязнения мидий и донных осадков акваторий Карадагских и Севастопольских бухт хлорорганическими соединениями / Н. В. Жерко, Л. В. Малахова, О. Ю. Бочко // Экология моря. - 2002. - Вып. 61. - С. 81-84. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Представлены данные многолетних наблюдений по загрязнению Карадагских и Севастопольских бухт (Черное море) полихлорированными бифенилами и хлорорганическими пестицидами. Дана сравнительная оценка степени загрязненности этих районов за период с 1981 - 1991 гг.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е0*827.51(922.8)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж66348 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Солдатов А. А. 
Биохимические эффекты полихлорированных бифенилов на организм черноморского моллюска IMytilus galloprovincialisD Lam. / А. А. Солдатов, О. Ю. Бочко, И. В. Головина, С. А. Щербань, О. Ю. Вялова // Мор. екол. журн. - 2005. - Спец. вип. 1. - С. 105-112. - Библиогр.: 33 назв. - рус.


Ключ. слова: полихлорированные бифенилы, Mytilus galloprovincialis, малатдегидрогеназа, лактатдегидрогеназа, РНК, ДНК, каротиноиды
Індекс рубрикатора НБУВ: Е621.16*66*72-642:Г2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24491 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Бочко О. Ю. 
Маркетингове забезпечення функціонування сільськогосподарських підприємств : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / О. Ю. Бочко; Львів. нац. аграр. ун-т. - Л., 2009. - 20 c. - укp.

Розроблено теоретико-методологічні засади маркетингового забезпечення функціонування сільськогосподарських підприємств і наведено практичні рекомендації щодо удосконалення оптимального планування й управління маркетинговою діяльністю з метою підвищення ефективності процесу реалізації продукції й одержання прибутку для виробників маркетингових послуг, задоволення вимог і потреб споживачів. Уточнено зміст поняття "маркетинг" як соціально-економічної категорії, визначено основні функції маркетингової діяльності й особливості агромаркетингу за сучасних умов, розглянуто чинники його формування. Запропоновано визначення поняття агромаркетингу. Виділено етапи проведення дослідження маркетингового забезпечення функціонування сільськогосподарських підприємств, проведено оцінювання рівня розвитку їх маркетингової діяльності. Проаналізовано актуальні проблеми агромаркетингу та запропоновано шляхи їх вирішення. Обгрунтовано необхідність планування маркетингового забезпечення функціонування сільськогосподарських підприємств. Запропоновано модель створення корпорацій сільськогосподарських підприємств з оптової торгівлі на міжрегіональному рівні та модель збільшення реалізації продукції сільськогосподарських підприємств на регіональному рівні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362748 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бочко О. І. 
Еколого-економічні засади управління земельними відносинами : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.06 / О. І. Бочко; НАН України, ДУ "Ін-т економіки природокористування та сталого розв. НАН України". - К., 2011. - 20 c. - укp.

Розроблено теоретико-методологічні засади управління земельними відносинами, розкрито основні аспекти власності на землю, досліджено методологічне забезпечення еколого-економічного управління. Виявлено сучасні тенденції управління земельними відносинами на Закарпатті області, наведено загальну характеристику природно-ресурсного потенціалу регіону, проведено оцінювання ефективності використання земель, досліджено організацію системи охорони земель та управління земельними відносинами. Обгрунтовано шляхи удосконалення еколого-економічного управління земельними відносинами за рахунок поглибленя концептуальних засад, розроблено організаційно-економічні заходи щодо покращання стану земельних ресурсів. Виявлено пріоритетні напрями інноваційно-інвестиційного забезпечення механізму еколого-економічного управління земельними відносинами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-51-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА385441 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бочко О. Ю. 
Основи планування діяльності підприємств невиробничої сфери : навч. посіб. / О. Ю. Бочко, В. Ф. Проскура; Мукачів. держ. ун-т. - К. : Кондор, 2012. - 217 c. - Бібліогр.: с. 205-217. - укp.

Висвітлено особливості системи планування діяльності підприємств невиробничої сфери за умов сучасної ринкової економіки. Описано методологію системи планування, особливості планування персоналу підприємства, продуктивності праці та фонду оплати праці, інвестиційної діяльності. Акцентовано на питаннях маркетингового планування діяльності підприємства невиробничої сфери, фінансового планування, планування матеріально-технічного забезпечення, стратегії розвитку підприємства. Подано детальну інформацію про планування підприємств різних галузей невиробничої сфери, зокрема, готельного бізнесу, громадського харчування, страхових підприємств, а також планування діяльності у банківській сфері.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.13 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА757726 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Бочко О. І. 
Механізми фінансування еколого-економічного стану земельних ресурсів / О. І. Бочко // Актуал. проблеми економіки. - 2011. - № 5. - С. 170-174. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Обгрунтовано пропозиції щодо раціонального розподілу фінансових коштів з метою оптимального еколого-економічного стану земельних ресурсів. Доведено необхідність створення місцевого екофонду, визначено шляхи надходжень і видатків у ньому.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.532.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бочко О. Ю. 
Розвиток ринку праці Закарпатської області в умовах кризової ситуації / О. Ю. Бочко // Актуал. проблеми економіки. - 2010. - № 2. - С. 180-185. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розкрито основні поняття ринку праці - попит і пропозицію робочої сили. Проаналізовано сучасний стан ринку праці Закарпатської області, визначено основні проблеми та запропоновано шляхи виходу з ситуації, що склалася.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ЗАК)240.523.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Босовський М. В. 
Навченість та компетентність студентів У контексті математичної підготовки / М. В. Босовський, О. П. Бочко // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 37. - С. 62-67. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто поняття навчальності, навченості та компетентності студентів у контексті математичної підготовки, встановлено зв'язок між навченістю та компетентністю студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р3-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Янковська Л. А. 
Банківський маркетинг : навч. посіб. для студентів напряму підгот. "Фінанси та кредит" / Л. А. Янковська, Ж. В. Семчук, О. Ю. Бочко, К. Б. Харук, Р. М. Скриньковський; Приват. ВНЗ "Львів. ун-т бізнесу та права". - Львів : Галицька видавнича спілка, 2016. - 222 c. - Бібліогр.: с. 209-222 - укp.

Висвітлено основні аспекти банківського маркетингу. Розглянуто особливості проведення маркетингових досліджень у банківській сфері. Розкрито необхідність застосування стратегічного маркетингу в діяльності комерційного банку. Приділено увагу питанню посилення інноваційної складової діяльності сучасної банківської установи за змінних умов сьогодення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА805141 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Бочко О. Ю. 
Зниження маркетингових ризиків у аграрних підприємствах / О. Ю. Бочко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2015. - № 819. - С. 24-28. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Досліджено маркетингові ризики аграрних підприємств. Обгрунтовано основні види ризиків у маркетинговій діяльності та надано характеристику кожному з них. Надано методику оцінювання та етапність визначення маркетингових ризиків за сучасних умов. Запропоновано групування маркетингових ризиків за напрямами: фінансові та управлінські. Виявлено ймовірність настання маркетингових ризиків аграрних підприємств. Обгрунтовано напрями зменшення маркетингових ризиків на аграрних підприємствах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-99-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Бочко О. Ю. 
Визначення рівня ефективності маркетингової діяльності на короткостроковий період / О. Ю. Бочко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2016. - № 846. - С. 21-24. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Обгрунтовано процес визначення ефективності маркетингової діяльності (МД), виявлено основні чинники, які впливають на її рівень. Запропоновано визначати ефективність маркетингу на основі бальних оцінок. Доведено, що МД характеризується не тільки співвідношенням витрачених і одержаних фінансових результатів, а й інших чинників маркетингового внутрішнього та зовнішнього середовищ, які можуть впливати на результат (наприклад, обсяги реалізації, прибуток, рентабельність тощо). В процесі дослідження запропоновано етапність здійснення та алгоритм оцінювання ефективної МД.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-07

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Бочко О. Ю. 
Вплив соціальних мереж на процес купівлі-продажу: орієнтація на економію часу, ресурсу / О. Ю. Бочко, Л. Я. Якимишин // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2018. - № 892. - С. 25-31. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Здійснено порівняльну характеристику соціальних та традиційних медіа. Обгрунтовано рівень використання соціальних мереж в межах яких здійснюється процес "купівля-продаж". Виявлено, що найбільшу питому вагу соціальних мереж в Україні посідають "Facebook" та "Твіттер", що становить більше ніж 80 % всіх соціальних мереж, якими користуються клієнти в процесі "купівля-продаж". Здійснено дослідження динаміки зміни запитів для "Facebook", "Твіттер", "Instagram", вказано на переваги використання соціальних мереж для просування товарів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)421ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Бочко О. Ю. 
Маркетингові інструменти формування регіональних ринків молочної продукції : монографія / О. Ю. Бочко; Національний університет водного господарства та природокористування. - Львів : ГАЛИЧ-ПРЕС, 2018. - 225 c. - Бібліогр.: с. 182-210 - укp. - англ.

Викладено методологічні засади маркетингових інструментів формування регіональних ринків молочної продукції. Внесено рекомендації щодо їх практичного застосування в межах ринків Західного регіону. Виокремлено мікро-, міді- та макросередовище, комплексне дослідження якого забезпечує структуру взаємозв'язку між виробниками, споживачами, товарами та потребами. Запроповано видозмінену концепцію та розроблено когнітивну модель кон'юнктури ринку молочної продукції. Обгрунтовано теоретико-методологічні засади використання маркетингових інструментів для формування регіональних ринків молочної продукції та розроблено практичні рекомендації для їх впровадження.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.511.5 + У9(4УКР)306.751.353-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА850753 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Маркетинг і логістика у становленні цифрової економіки України : монографія / О. Ю. Бочко, Н. М. Васильців, Т. В. Ганущак, Т. В. Гоголь, О. В. Дейнега, І. О. Дейнега, В. І. Дубницький, А. О. Заглинський, Л. В. Заглинська, К. С. Калинець, О. П. Карпій, О. С. Кіндзюр, В. К. Кіндрат, В. А. Когут, Н. С. Косар, О. П. Косенко, Є. В. Крикавський, Н. Є. Кузьо, І. А. Либак, М. О. Лишенко, Ю. Б. Миронов, Г. Миськів, Н. П. Павлюк, І. І. Пасінович, П. Г. Перерва, І. Петецький, В. Р. Писарькова, О. Р. Савченко, О. Р. Сватюк, В. В. Храпкіна, О. Є. Шандрівська; ред.: Є. В. Крикавський, О. В. Дейнега; Національний університет "Львівська політехніка", Рівненський державний гуманітарний університет. - Рівне : О. Зень, 2022. - 309 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Подано характеристику окремих напрямів, які розкривають теоретико-методологічні та прикладні аспекти адаптування інструментів маркетингу та логістики в процес забезпечення розвитку цифрової економіки. Запропоновано практичні рекомендації щодо формування механізмів управління маркетинговими та логістичними засобами, впровадження яких дозволяє якісно трансформувати структуру цифрової економіки України на засадах сталого розвитку суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 + У010.242.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА856195 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Бочко О. Ю. 
Деконструкція регіональних ринків молочної продукції на засадах концепцій маркетингу : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.05 / О. Ю. Бочко; Луцький національний технічний університет. - Луцьк, 2018. - 37 c. - укp.

Розкрито концептуальні основи деконструкції регіональних ринків молочної продукції. Удосконалено структурну модель інституційної інфраструктури деконструкції регіонального ринку молочної продукції. Розкрито зміст детермінант, що визначають напрям і стадії деконструкції ринків молочної продукції в регіонах України на засадах маркетингу. Запропоновано алгоритм деконструкції регіональних ринків молочної продукції. Встановлено фактори впливу на кон'юнктуру регіонального ринку молочної продукції. Узагальнено методологічні засади та систематизовано методику дослідження деконструкції регіонального ринку молочної продукції. Проведено аналіз та оцінку регіонального ринку молочної продукції; проаналізовано та надано оцінку інтернет ринку в межах національного і регіонального вимірів. Обгрунтовано результативність маркетингу у процесі деконструкції регіональних ринків молочної продукції. Запропоновано процес формування механізму деконструкції регіональних ринків молочної продукції, удосконалено ланцюг цінності обслуговування клієнта; побудовано когнітивну модель розвитку кон’юнктури регіонального ринку молочної продукції. Удосконалено підхід до оцінювання ефективності регіонального маркетингу на ринку молочної продукції, ідентифіковано стратегії розвитку регіонального ринку молочної продукції з використанням процесів моделювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.511.5 + У9(4УКР)306.751.353-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА437355 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
16.

Бочко О. Ю. 
Дослідження розвитку сільських територій Закарпатської області в умовах Євроінтеграційних процесів / О. Ю. Бочко // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2022. - № 7. - С. 17-22. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Мета роботи - обгрунтування результатів дослідження розвитку сільських територій Закарпатської області в умовах євроінтеграційних процесів. У процесі дослідження використано: загальнонаукові та спеціальні методи наукового пізнання; монографічні - для опрацювання фахових публікацій із зазначеної проблематики; логічний - для аналізу договорів співробітництва територіальних громад; статистичний і порівняльний - для аналітичних розрахунків сільських районів Закарпатської області за 2021 р.; системного підходу - для внесення пропозицій щодо розвитку сільських територій. Досліджено сільські території Закарпатської області за 2021 р. Обгрунтовано, що серед 9-ти укладених громадами Закарпатської області договорів співробітництва поширеними напрямами співробітництва є: спільні проекти та делегування повноважень у сферах надання соціальних, комунальних і туристичних послуг, покращання муніципального менеджменту в сфері архітектури.


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР-4ЗАК)60-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Маркетинг. Світовий досвід та український вимір : підручник / А. О. Старостіна, К. Адамі, О. А. Біловодська, О. Ю. Бочко, В. А. Бугров, І. М. Буднікевич, О. М. Дьоміна, Я. В. Дербеньова, А. О. Длігач, В. В. Журило, А. І. Ігнатюк, С. М. Ілляшенко, Н. С. Ілляшенко, С. М. Ілляшенко, О. Л. Каніщенко, Д. П. Коваленко, Н. Ю. Кочкіна, В. А. Кравченко, О. В. Кравченко, Є. В. Крикавський, О. В. Мандич, В. Є. Момот, Т. В. Нагачевська, Л. В. Пащук, П. Г. Перерва, О. Ю. Пригара, Є. В. Ромат, Н. В. Руденко, М. В. Ситницький, О. С. Суворов, О. С. Тєлєтов, Т. М. Циганкова, Ю. С. Шипуліна, К. В. Чичуліна, Л. О. Ярош-Дмитренко; ред.: А. О. Старостіна. - Вид. 2-ге, допов. та перероб. - Київ : Ліра-К, 2024. - 483 c. - Бібліогр.: с. 478-483 - укp.

Підручник об’єднав наукові школи з маркетингу 10 українських університетів та 31 науковця, а також представників консалтингових компаній, які є членами ГО «Об’єднання маркетологів України». Унікальність видання визначається тим, що фундаментальний курс маркетингу розкривається через призму сучасних законо¬мірностей розвитку світової економіки, особливостей міжнародного бізнес-сере- довища, специфіки економічного розвитку України. В підручнику вперше розкри¬вається модель та етапи становлення теорії і практики маркетингу в Україні, які ввібрали .прогресивний світовий досвід та мають свою унікальну специфіку. Разом з цим підручник включає всі матеріали, що відповідають типовим робочим про¬грамам з маркетингу, що викладаються в провідних університетах світу та Укра¬їни. В підручнику розглядаються актуальні напрямки розвитку теорії і практики маркетингу, нові сучасні авторські концепції: інноваційний маркетинг, маркетин¬гові ризики, диджитал інструменти в маркетингу, концепція рефлексівного марке¬тингу, методика структурованого табличного аналізу бізнес-середовища (СТАБС- аналіз), використання штучного інтелекту в маркетингу тощо. Особливістю видання є те, що завдання до розділів, які відображають сучасні інтерактивні технології навчання розміщені на сайті ГО «Об’єднання Маркетологів України», що дозволяє їх оперативно оновлювати та пристосовувати до змін бізнес- середовища, яке турбулентно змінюється.


Індекс рубрикатора НБУВ: У521.11 я73-1 + У9(4УКР)211.1 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС71573 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Організаційно-економічний механізм експортно-логістичного потенціалу зернопродуктового підкомплексу України : монографія / С. С. Гринкевич, Є. В. Крикавський, О. Ю. Бочко, Іван Іванович Зрайло; ред.: С. С. Гринкевич; "Львівська політехніка", національний університет. - Львів : ГАЛИЧ-ПРЕС, 2023. - 199 c. - Бібліогр.: с. 172-196 - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)843.512

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА871843 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського