Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Боярищева Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Боярищева Т. В. 
Граничний аналіз розподілів сум випадкових величин : Автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук / Т. В. Боярищева; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2006. - 16 c. - укp.

Одержано оцінки швидкості збіжності функцій розподілів сум незалежних різно розподілених випадкових величин до нормального закону розподілу за допомогою максимальних псевдомоментів доданків. Одержано оцінки швидкості збіжності, що виражаються через усереднені псевдомоменти. Наведено оцінки збіжності в локальній граничній теоремі для густини, що виражаються через псевдомоменти певного виду. Одержано оцінки близькості функцій розподілу двох сум на випадок, якщо характеристична функція однієї з них задовольняє певній умові. Показано можливість використання одержаних даних для оцінки збіжності до стійкого закону розподілу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В171.4,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА347873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Боярищева Т. 
Засоби активізації навчальної діяльності майбутніх вчителів математики під час вивчення математичного аналізу / Т. Боярищева, О. Погоріляк, О. Синявська, А. Тегза, М. Герич // Фіз.-мат. освіта. - 2022. - 37, № 5. - С. 7-16. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Першочерговим завданням системи вищої освіти є підготовка висококваліфікованих фахівців у різних галузях науки та виробництва. При цьому сама система освіти змушена організовувати свою діяльність в екстремальних умовах. Різкий перехід до дистанційного навчання насамперед позбавив викладачів і здобувачів освіти живого спілкування, що спричинило послаблення пізнавальної активності. Наслідком цього, своєю чергою, стало те, що знання, здобуті неохоче, є нечіткими та поверхневими. Тому виявлення та дослідження засобів, які б стимулювали пізнавальну діяльність здобувача, є одним із першочергових завдань системи освіти. Натомість перехід до дистанційного навчання змусив викладачів широко використовувати засоби комп'ютерного навчання, зокрема, різноманітні програми та застосунки, які мають необмежений спектр можливостей при вивченні математики. Практична значущість цих засобів надзвичайно велика. Поряд із їх застосуванням згідно безпосереднього призначення, вони також спонукають до практичного застосування здобутих теоретичних знань; стимулюють засвоєння нових форм і методів навчання, що є особливо важливим для майбутнього вчителя. Одночасно з цим необхідно дотримуватись балансу в питанні використання даних засобів. Адже вони не здатні самостійно сформувати цілісну систему знань у студента й є лише допоміжним, хоч і дуже ефективним інструментом. Дослідження та порівняння можливостей деяких із цих програм поряд із традиційними методами навчання складає предмет дослідження. У процесі дослідження використано теоретичні (аналіз навчально-методичної літератури, порівняльний аналіз можливостей середовища GeoGebra та пакета Maxima) та практичні методи дослідження (дослідження ефективності різних класичних способів розв'язування задач, розгляд функціональних можливостей сервісів GeoGebra та Maxima для ефективного засвоєння матеріалу в процесі вивчення математичного аналізу). Запропоновано для активізації пізнавальної діяльності здобувача під час вивчення математичного аналізу поєднувати класичні засоби разом із сучасними комп'ютерними, зокрема використання пакетів GeoGebra та Maxima. Реалізацію такого підходу показано на конкретних прикладах. Наведено приклади розв'язування задач у системі динамічної математики GeoGebra та пакета Maxima. Встановлено, що активізація пізнавальної діяльності здобувачів вищої освіти досягається, зокрема, за рахунок підвищення рівня навчальної мотивації, який спостерігається за максимально можливого наближення процесу навчання до індивідуальних прагнень і можливостей здобувачів. Допомагає активізувати пізнавальну діяльність у процесі вивчення математичного аналізу використання різних засобів навчання. Крім класичних, які можуть бути урізноманітненні різними способами розв'язання однієї і тієї ж самої задачі, сучасні програмні засоби GeoGebra та Maxima сприяють кращому розумінню та формування навичок самостійного вивчення програмового матеріалу. З використанням GeoGebra та Maxima створюється зручне середовище для організації та підтримки навчально-пізнавальної діяльності, зокрема й навчальних досліджень.



Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського