Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Брандибура І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Брандибура І. Ю. 
Професійна підготовка бакалаврів гуманітарних наук з політології в університетах Англії та Уельсу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. Ю. Брандибура; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів, 2019. - 20 c. - укp.

Запропоновано вирішення наукового завдання щодо виявлення особливостей професійної підготовки бакалаврів гуманітарних наук з політології в умовах університетської освіти Англії та Уельсу (автономізація, інтернаціоналізація і персоналізації освітнього процесу; диверсифікація освітніх програм; міждисциплінарний характер освітніх програм; гнучкість змісту освітніх програм; прикладний характер освітніх програм; акцентуація на самостійній та науково-дослідній роботі в освітньому процесі; широке використання методів активного навчання та інформаційно-комунікаційних технологій; забезпечення академічної мобільності здобувачів вищої освіти; інтегрованість системи професійної підготовки бакалаврів політології у міжнародний освітньо-науковий простір; забезпечення контролю якості вищої освіти). Висвітлено професійну підготовку бакалаврів гуманітарних наук з політології як науково-педагогічну проблему, в основу якої покладено теорії, концепції, принципи, підходи філософії, політології, соціології, педагогіки, психології, економіки. Досліджено організаційно-педагогічні засади професійної підготовки бакалаврів гуманітарних наук з політології в університетах Англії та Уельсу на основі розробленої структурної моделі, що охоплює нормативно-правовий, теоретико-методологічний, цільовий, стимулювально-мотиваційний, змістовий, операційний, контрольно- регулювальний та оцінно-результативний компоненти. На основі порівняльно-педагогічного аналізу виокремлено спільне та відмінне у досвіді Англії, Уельсу й України. Розроблено науково-методичні рекомендації щодо використання прогресивного досвіду Англії та Уельсу у системі університетської освіти України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф0 р30(4ВЕЛ) + Ч484(4ВЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА438907 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського