Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Брехунець А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Брехунець А. І. 
Розвиток творчих здібностей учнів основної школи засобами графічних задач з креслення : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / А. І. Брехунець; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - К., 2011. - 18 c. - укp.

Обгрунтовано зміст та методику розвитку творчих здібностей учнів основної школи засобами графічних задач з креслення. Проаналізовано психолого-педагогічну літературу з проблеми розвитку творчих здібностей учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Визначено структуру технічних здібностей, основними компонентами якої є мисленнєвий (інтелектуальний), графічний (виконання та читання умовних графічних зображень) і сенсомоторний. З'ясовано, що її системотвірним фактором є технічне мислення. Розроблено систему графічних задач з креслення з урахуванням специфіки залучення учнів загальноосвітніх шкіл до їх розв'язування на основі уявного перетворення зображень. Обгрунтовано теоретичні основи розробки задач з креслення, спрямованих на розвиток творчих здібностей учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА384583 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Брехунець А. 
Підготовка учнів основної школи до самостійної роботи за підручниками з креслення / А. Брехунець // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-теор. зб. - 2011. - Вип. 22. - С. 16-19. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Визначено основні положення організації самостійної роботи учнів у процесі вивчення креслення. Проаналізовано специфіку самостійного використання підручників учнями під час розв’язування задач із креслення та роль підручників з креслення у розвитку творчих здібностей учнів основної школи.

Определены основные положения организации самостоятельной работы учащихся при изучении чертежа. Проанализирована специфика самостоятельного использования учебников учащимися при решении задач по черчению и роль учебников по черчению в развитии творческих способностей учеников основной школы.

The article identifies the key position of the organization of independent work of students in the study of drafting. The specificity of independent use of textbooks by students in solving problems by drawing is analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Брехунець А. 
Методика навчання школярів розв’язанню творчих графічних задач із креслення / А. Брехунець // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 24. - С. 33-36. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено методику навчання школярів розв’язання творчих графічних задач із креслення. Розглянуто приклади творчих задач, що розвивають загальну готовність учнів до проектної діяльності.

Освещена методика обучения школьников решению творческих графических задач на уроках черчения. Рассмотрены примеры творческих задач, развивающих общую готовность учащихся к проектной деятельности.

The methods of teaching students creative graphic solution of problems in drawing lessons are devoted.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Брехунець А. 
Визначення цілей вивчення курсу креслення як засіб творчого розвитку майбутніх учителів технологій / А. Брехунець // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 25. - С. 8-13. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто процес визначення цілей вивчення курсу креслення як засіб творчого розвитку майбутніх учителів технологій; подано структуру освітніх цілей у ході навчання кресленню. Проаналізовано роль процесу взаємодії у визначенні цілей студента і викладача, яке виявляється в актуалізації студентом поставлених викладачем цілей і в розвитку здібностей самих студентів до цілепокладання. Надано перелік педагогічних здібностей майбутнього вчителя технологій, які формуються під час вивчення курсу креслення; запропоновано послідовність дій професійної діяльності викладача для цілеспрямованого управління процесом навчання.

Рассмотрен процесс определения целей изучения курса черчения как средство творческого развития будущих учителей технологий; представлена структура образовательных целей при обучении черчению. Проанализирована роль процесса взаимодействия целеполагания студента и преподавателя, которое проявляется в актуализации студентом поставленных преподавателем целей и в развитии способностей самих студентов к целеполаганию. Предложен перечень педагогических способностей будущого учителя технологий, которые формируются при изучении курса черчения; раскрыта последовательность действий преподавателя для целенаправленного управления процессом обучения.

The article deals with the process of defining the study purposes in drawing as a means of creative development of future teachers of technologies. The author analyses the role of purpose-setting process in the interaction of the student and teacher, which is manifested in the actualization by a student for teacher setting purposes and abilities of the students in the purpose-setting.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ж11р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сидоренко В. 
Сутність поняття проектної культури / В. Сидоренко, А. Брехунець // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди". - 2013. - Вип. 28. - С. 270-278. - Бібліогр.: 9 назв - укp.

Розкрито сутність проектної культури як важливої складової сучасного освітнього процесу. Показано, що проектна культура сприяє формуванню ставлення людини до навколишнього світу, визначає рівень розвитку перетворювальної діяльності людини, що дозволяє їй ефективно брати участь у сучасних технологічних процесах на основі гармонійної взаємодії з природою, суспільством і навколишнім середовищем.

Раскрыта суть проектной культуры как важной составной современного образовательного процесса. Показано, что проектная культура способствует формированию отношения человека к окружающему миру, определяет уровень развития преобразовательной деятельности человека, что способствует ему эффективно принимать участие в современных технологических процессах на основе гармонического взаимодействия с природой, обществом и окружающей средой.

The article determines the core of the concept of design culture as the important part of the modern educational process. The article shows that the design culture promotes to determine person’s attitude to the surrounding, the article determines the development level of the human convertational activity, which allows human to take part in modern technological processes, with high efficiency based on harmonious cooperation with nature, society and environment.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Брехунець А. 
Психолого-педагогічні основи формування графічних понять на уроках креслення / А. Брехунець // Гуманітар. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Григорія Сковороди" : наук.-теор. зб. - 2014. - Вип. 33. - С. 23-32. - Бібліогр.: 10 назв - укp.

Зауважено, що шкільний предмет "Креслення" – один із тих, які важко засвоюються учнями. Одна з причин - в ньому багато специфічних понять і термінів, засвоєння яких вимагає добре розвиненого абстрактного та понятійного мислення. На сьогодні не визначена продуктивна методична система формування понять шкільного предмета "Креслення" в учнів VIII - IX класів, яка повинна сприяти покращанню якості їх графічної підготовки, підвищенню успішності, загальному розвитку та забезпеченню наступності в подальшому навчанні. Вчені неоднаково розглядають процес формування понять, але всі вони пов’язують його з активним процесом мислення, практичною і розумовою діяльністю особи. Наголошено, що важливою умовою успішного засвоєння понять є організація пізнавальної діяльності учнів, за якої формування понять відбувається в процесі їх практичного застосування до відповідного матеріалу. Це вимагає планомірного керівництва з боку вчителя розвитком дій учнів на основі врахування їхніх психологічних особливостей на різних етапах засвоєння, що сприяє формуванню понять, які глибоко розкривають відповідну частину дійсності навколишнього світу. У традиційно сформованій методиці навчання креслення формування графічних понять виступає як результат аналітико-синтетичної діяльності нервової системи учня. Показано, що шлях формування поняття в основному має такий вигляд: предмети і пов’язані з ним відчуття → сприйняття → уявлення → поняття → слово, при цьому необхідно враховувати, наскільки відомі і зрозумілі учневі певного віку ті ознаки, які розкривають зміст введеного поняття. Більшість вчених вказують на головний шлях формування понять – навчання, в процесі якого основну роль відіграє зміст навчання та орієнтовна основа дій з предметами, які входять до складу понять.

Школьный предмет "Черчение" – один из тех, которые трудно усваиваются учащимися. Одна из причин - в нем много специфических понятий и терминов, усвоение которых требует хорошо развитого абстрактного и понятийного мышления. В настоящее время не определена продуктивная методическая система формирования понятий школьного предмета "Черчение" в учащихся VIII - IX классов, которая должна способствовать улучшению качества их графической подготовки, повышению успеваемости, общему развитию и обеспечению преемственности в дальнейшем обучении. Ученые неодинаково рассматривают процесс формирования понятий, но все они связывают его с активным процессом мышления, практической и умственной деятельностью человека. Отмечено, что важным условием успешного усвоения понятий является организация познавательной деятельности учащихся, при которой формирование понятий происходит в процессе их практического применения соответствующего материала. Это требует планомерного руководства со стороны учителя развитием действий учащихся на основе учета их психологических особенностей на разных этапах усвоения, что ведет к формированию понятий, которые глубоко раскрывают соответствующую часть действительности окружающего мира. В традиционно сложившейся методике обучения черчению формирования графических понятий выступает как результат аналитико-синтетической деятельности нервной системы ученика. Показано, что путь формирования понятия в основном имеет такой вид: предметы и связанные с ним ощущения → восприятие → представление → понятие → слово, при этом необходимо учитывать, насколько известны и понятны ученику данного возраста те признаки, раскрывающие содержание вводимого понятия.

The school subjects «Drawings» is one of those hard subjects, which are hardly assimilated by the students. One of the reasons is that there are a lot of specific concepts and terms in this subject. And realizing of these terms requires students to have the well-developed abstract and conceptual thinking. Nowadays the productive methodical system of the formation of concepts at school subject «Drawings» for students of the 8-th and 9-th year study is not defined. But this system should enhance the quality of graphic trainings, increasing the performance, and ensure the overall development and providing continuity of the further education. Scientists do not consider the process of forming concepts in the same way, but they associated it with the active process of thinking, practical and intellectual activities of the individual.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського