1. |
Бритвєнко С. В. Інструменти маркетингу в масложировій галузі / С. В. Бритвєнко // Вісн. Бердян. ун-ту менеджменту і бізнесу. - 2015. - № 1. - С. 30-31. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Проаналізовано маркетингові інструменти, характерні для харчової промисловості України, на основі яких проведено кількісне дослідження рівня сприйняття маркетингових заходів методом Needs and Gaps Analysis. Проведено класифікацію основних елементів маркетингового комплексу з виокремленням атрибутів, що підлягають дослідженню в масложировій галузі України. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.9-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73543 Пошук видання у каталогах НБУВ
|