1. |
Брюховецька І. В. Каталітична термодисоціація beta-оксиетил-трет-бутилпероксиду у водному середовищі : Автореф. дис... канд. хім. наук : 02.00.04 / І. В. Брюховецька; Львів. держ. ун-т ім. І.Франка. - Л., 1999. - 17 c. - укp. - рус.Містяться результати досліджень каталітичної термодисоціації beta-оксиетил-трет-бутилпероксиду (beta-ОЕП) У водорозчинних ініціюючих системах. Встановлені кінетичні закономірності термолізу пероксидного ініціатора beta-ОЕП в присутності таких відновників як аскорбінова кислота, фруктоза, глюкоза та іони металів змінного ступеня окислення. Вперше досліджені особливості перебігу цієї реакції при взаємодії компонентів системи з поверхнями металів. Запропоновано схему відновлення beta-ОЕП іонами металів у нижчому ступені окислення в присутності аскорбінової кислоти. Розроблено полярографічну методику контролю за вмістом пероксиду в ініціюючій системі в процесі його розкладу. Проведені квантово-хімічні розрахунки електронно-просторової структури beta-ОЕП з оптимізацією геометрії, а також координати реакції гомолітичного розпаду пероксиду по -О-О- зв'язку. Експериментально підтверджено участь іонів металів змінного ступеня окислення в реакції розпаду beta-ОЕП. Вважається, що реакція фрагментації пероксиду протікає через стадію утворення комплексу з переносом заряду. Показано можливість застосування запропонованої ініціюючої системи, яка включає beta-ОЕП, аскорбінову кислоту при контакті з металевими поверхнями (залізо марки АРМКО, сталь 20, мідь), для синтезу полімерних плівок на основі метилового ефіру перфторвінілоксиперфторбутанової кислоти. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Г544.12
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА304160 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
2. |
Брюховецька І. В. Методика викладання хімії. Теоретичні основи. Модуль 1. Тексти лекцій для студентів спеціальності "Біологія. Хімія" / І. В. Брюховецька; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. - Дрогобич, 2010. - 282 c. - (Унів. б-ка). - Бібліогр.: 75 назв. - укp.Висвітлено питання загальної методики навчання хімії в загальноосвітніх начальних закладах, завдання шкільного курсу хімії. Проаналізовано особливості, методи, форми та засоби організації навчальної діяльності учнів з хімії, роль навчально-матеріальної бази в навчанні хімії. Визначено завдання і функції контролю навчальних досягнень учнів, його сучасні форми, види та методи. Розкрито особливості факультативних занять, значення позакласної роботи з хімії, зокрема, індивідуальної, групової та масової. Освещены вопросы общей методики обучения химии в общеобразовательных учебных заведениях, задачи школьного курса химии. Проанализированы особенности, методы, формы и средства организации учебной деятельности учеников по химии, роль учебно-материальной базы в обучении химии. Определены задачи и функции контроля учебных достижений учеников, его современные формы, виды и методы. Раскрыты особенности факультативных занятий, значение внеклассной работы по химии, в частности, индивидуальной, групповой и массовой. Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р21я73-2
Шифр НБУВ: В352719/1 Пошук видання у каталогах НБУВ
|