Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (6)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Бугерко Я$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Бугерко Я. М. 
Психологічна динаміка розгортання рефлексивних процесів у модульно-розвивальному освітньому циклі : автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Я. М. Бугерко; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2009. - 20 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально вивчено психологічні особливості функціонування рефлексивних процесів у школярів за умов модульно-розвивального освітнього циклу. Висвітлено наукові теорії щодо суті рефлексії як інтегрально-синергійного явища психіки. Розглянуто основні особливості базових компонентів психіки, зокрема, здатності, процесу, стану, властивості. Теоретично визначено й експериментально виявлено особливості рефлексивної діяльності учнів на різних періодах інноваційного модульно-розвивального освітнього циклу. Висвітлено циклічну домінантність функціонування інтелектуальної, особистісної, смислової рефлексій. Виявлено динаміку нарощування й ускладнення рефлексивних процесів у загальній структурі навчального модуля, починаючи від інформаційно-пізнавального та завершуючи духовно-креативним періодом інноваційного навчання. На підставі одержаних експериментальних результатів показано наявність кількісних і якісних відмінностей у розвитку рефлексивності школярів віком 13 - 18-ти років інноваційної та традиційної форм навчання, що зумовлено особливостями організації навчального процесу, а саме: цілями, змістом, формами, технологіями, методами та засобами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.113-3 + Ю984.030.2-3 + Ч421.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364964 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бугерко Я. М. 
Рефлексивні механізми формування суб'єктного простору особистості / Я. М. Бугерко // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2013. - 18, Вип. 22, ч. 1. - С. 59-66. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано формування особистості під кутом зору її суб'єктних властивостей. Розглянуто рефлексію як специфічний регулятивний центр психодуховної реальності людини. Показано, що рефлексивна організація внутрішнього світу людини відбувається за допомогою процесів інтеграції та диференціації меж смислової сфери особистості. Виділено умови рефлексивно-співтворчого освітнього простору, які забезпечують індивідуально-вчинкове поле самовизначення особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бугерко Я. 
Психологічні концентри дослідження рефлексії як інтегрально-синергійної властивості психіки / Я. Бугерко // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-теор. зб. - 2011. - Вип. 22. - С. 281-285. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто рефлексію як складне багатоаспектне явище, що виявляється як феномен мисленнєвої діяльності людини та як специфічне утворення в структурі особистості. Розкрито категоріальну сутність рефлексії як специфічної психічної реальності, котра синтезує в собі основні риси базових компонентів психіки, насамперед таких, як здатність – процес – стан – властивість.

Рассмотрена рефлексия как сложное многоаспектное явление, которое проявляется как феномен мыслительной деятельности человека и как специфическое образование в структуре личности. Раскрыта категориальная сущность рефлексии как специфической психической реальности, которая синтезирует в себе основные черты базовых компонентов психики, в первую очередь таких, как способность - процесс - состояние - свойство.

The reflection as a difficult multiple – aspect phenomenon which becomes apparent as a phenomenon of human mental activity and as a specific formation in the structure of personality is examined. The categorical essence of reflection as a specific psychic reality, which synthesizes the main features of basic components of psychic setup, first of all, such as ability – process – state – property is revealed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю932.1 + Ю935.13-223

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бугерко Я. М. 
Генезис рефлексивних уявлень у філософській проблематиці / Я. М. Бугерко // Гуманіт. науки. - 2010. - № 1. - С. 108-116. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Рассмотрен феномен рефлексии как одно из важнейших свойств сознания и мышления человека. Проведён анализ философских исследований данной проблемы, продемонстрирована роль рефлексии как главного фактора и механизма развития деятельности человека. Рассмотрены философские учения с точки зрения рефлексивной экспликации способности человека постичь сущность своего бытия.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю212.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Методологія і психологія гуманітарного пізнання : колект. монографія / А. В. Фурман, О. Фурман, С. Шандрук, А. А. Фурман, О. Хайрулін, І. Ревасевич, Я. Бугерко, О. Шаюк, А. Гірняк, Г. Гірняк. - Тернопіль : ТНЕУ, 2019. - 997 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Розглянуто з міждисциплінарних позицій системно висвітлені актуальні питання програмного розвитку та рефлексивного конструювання методології і психології гуманітарного пізнання. У першому інтелектуальному вимірі тривалих пошуків здійснено посферне обгрунтування методології як науки про форми, методи, засоби й інструменти компетентної миследіяльності та професійного методологування і як вчинкового задіяння найпродуктивнішого свідомісного каналу постановки і розв’язання різноманітних проблем, а саме архітектоніки парадигмальних досліджень, ресурсів циклічно-вчинкового підходу, онтологічного базису і гносеологічних горизонтів психологічного осягнення дійсності, способів узмістовлення теорії розвитку професійних творчих здібностей, засобів ціннісно-орієнтаційного збагачення вчинкової буттєвості особистості, у другому - реалізовано похідні наукові проекти методологічно досконалого упрозорення дослідницьких зразків найскладніших психологічних упредметнень: ігрового моделювання життєдіяльності суб’єкта за умови невизначеності, стратегій взаємодоповнення особистісної адаптованості та економічної поведінки людини у межах психокультури, рефлексії як здатності, стану, процесу, властивості й водночас особистісної рефлективності, покомпонентної структурно-функціональної організованості персональної толерантності, модульно-розвивального навчального комплексу як інструменту освітньої взаємодії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 В2 + Ю251.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА838317 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського