Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Бялик О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Бялик О. М. 
Модифікування сплаву АК4,5Кд лігатурою AlTi0,6C0,1 / О. М. Бялик, Л. В. Голуб, Г. Ю. Гзовський // Металознавство та оброб. металів. - 1999. - № 4. - С. 58-63. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

За допомогою комп'ютерного термічного аналізу досліджено вплив модифікуючої лігатури AlTi0,6C0,1 на процеси, що проходять в докристалізаційний період, процес зародження та росту твердої фази, технологічні властивості (схильності до утворення гарячих та холодних тріщин), структуру в литому та термообробленому стані та механічні властивості сплаву АК4,5Кд. Розглянуто механізм даного впливу і можливості його реалізації для отримання виливків у металічних формах.


Індекс рубрикатора НБУВ: К233.108

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14768 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бялик О. М. 
Порівняльне дослідження структури алюмінієвого сплаву і композиційного матеріалу на його основі / О. М. Бялик, Л. В. Голуб, С. С. Затуловський, А. В. Косинська // Металознавство та оброб. металів. - 2004. - № 3. - С. 38-44. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: К233.104 + К391.91-18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14768 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Коберник О. М. 
Інноваційні технології навчання та виховання : навч. посіб. / О. М. Коберник, О. В. Бялик. - Умань, 2010. - 209 c. - укp.

Розкрито сутність та етапи впровадження інноваційних педагогічних технологій (ПТ) у професійній діяльності. Висвітлено вітчизняний та закордонний досвід інноваційної діяльності, описано сучасні системи та технології навчання й виховання. Викладено науково-теоретичні підходи вітчизняних педагогів до розробки нових ПТ за умов класно-урочної системи. Увагу приділено проектній технології, інтерактивним технологіям навчання, інноваційним технологіям особистісно орієнтованого виховного процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА734814 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бялик О. Й. 
Оптимізація діагностики та лікування інфекційного загострення хронічного обструктивного захворювання легень : автореф. дис...канд. мед. наук : 14.01.27 / О. Й. Бялик; Держ. установа "Нац. ін-т фтизіатрії і пульмонології ім. Ф.Г.Яновського АМН України". - К., 2009. - 15 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р412.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367260 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бялик О. 
Суспільно-історичні передумови статевого виховання учнівської молоді / О. Бялик // Молодь і ринок. - 2015. - № 5. - С. 117-123. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розкрито передумови розвитку статевого виховання учнів, що вплинули на становлення сучасної системи статевого виховання молоді. Виокремлено психолого-педагогічні умови ефективного формування гендерних принципів у школярів.

Рассмотрены предпосылки развития гендерного воспитания учащихся, что повлияло на становление современной системы воспитания молодежи. Разработаны психолого-педагогические условия эффективного формирования гендерных принципов школьников.

In the article the preconditions for the development of sex education students that influenced the establishment of a modern system of sex education for young people were revealed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.358

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Бялик О. В. 
Сучасні тенденції статевого виховання учнівської молоді в країнах Євросоюзу : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.07 / О. В. Бялик; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця, 2017. - 38 c. - укp.

Обгрунтовано сучасні тенденції статевого виховання учнівської молоді в країнах Євросоюзу, визначено шляхи використання зарубіжного досвіду в системі статевого виховання учнівської молоді України за сучасних умов. Розкрито суспільно-історичні передумови та визначено періоди становлення та розвитку системи статевого виховання. Узагальнено концепції та сучасні моделі статевого виховання учнів країн Євросоюзу. Проаналізовано мету та завдання, виділено провідні принципи статевого виховання учнівської молоді в закладах освіти досліджуваних країн. Виокремлено характерні ознаки стандартизації сексуальної освіти в Європі. З'ясовано особливості відображення змісту статевого виховання у шкільних програмах; форми організації, методи і засоби здійснення статевого виховання в закладах освіти країн Євросоюзу; особливості здійснення статевого виховання в досліджуваних країнах; проаналізовано статеве виховання учнів у позакласній та позашкільній діяльності; з'ясовано особливості статевого виховання молодого покоління в сім'ї; охарактеризовано біполярні позиції виховних впливів громади, релігії та ЗМІ в питаннях статевого виховання зростаючої особистості й окреслено можливості використання позитивного науково-практичного досвіду країн Євросоюзу в системі статевого виховання учнівської молоді України. Удосконалено й розширено наукові уявлення про сутнісні характеристики базових понять "статеве виховання", "статева освіта", "сексуальна освіта", "стать", "сексуальність". Набули подальшого розвитку мета, теоретичні підходи та принципи статевого виховання учнів у закладах освіти країн Євросоюзу. До широкого наукового обігу введено нові документи з проблеми статевого виховання учнівської молоді країн Євросоюзу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.358

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА430491 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бялик О. Є. 
Соціофонетичний аспект мовлення британських поп-музикантів (інструментально-фонетичне дослідження) : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / О. Є. Бялик; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечниковаа. - Одеса, 2017. - 19 c. - укp.

Проаналізовано соціофонетичні особливості мовлення представників британської поп-культури з урахуванням їх вікової та тендерної належності. Детально розглянуто соціальну стратифікацію мовлення, соціально-особистісні й соціопрофесійні особливості просодії, кваліфіковано поняття "мовна особистість" та "імідж", схарактеризовано особливості дискурсу інтерв'ю як об'єкта соціофонетичного дослідження. Завдяки застосуванню комплексної методики, що містить аудиторський і комп’ютерний аналіз мелодичних, темпоральних та динамічних характеристик, детально описано просодичні особливості мовлення кожної із вікових і тендерних груп представників британської поп-культури. Певний репертуар інтонаційних шкал, термінальних тонів, темпу мовлення, паузації й динамічних компонентів складає неповторний просодичний малюнок, притаманний кожній із досліджуваних груп музикантів. Така комбінація просодичних групових параметрів є іміджевою характеристикою мовця. Перспектива подальшого дослідження - вивчення регіональних відмінностей в просодичному репертуарі поп-музикантів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА432322 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Бялик О. 
Освітні інновації у вищій школі : навч. посіб. / О. Бялик, І. Дзюбенко; Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. - Умань : Сочінський М. М., 2021. - 218 c. - Бібліогр. в кінці тем, с. 218 - укp.

У навчальному посібнику розкриваються загальні основи інноваційної освітньої діяльності, розглядається заклад вищої освіти як педагогічна система, вітчизняний та зарубіжний досвід інноваційної освітньої діяльності та дасться характеристика інноваційних освітніх технологій у вищій школі. ЗАГАЛЬНІ ОСНОВИ ІННОВАЦІЙНОЇ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 6 Тема 1. Загальні основи інноваційної освітньої діяльності. Технологічний підхід в освіті 6 Тема 2. Заклад вищої освіти як педагогічна система 36 Тема 3. Науково-теоретичні підходи вітчизняних педагогів до розробки освітніх інновацій 62 Тема 4. Зарубіжний досвід інноваційної освітньої діяльності 76 / РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ У ВИЩІЙ ШКОЛІ 98 Тема 5. Сучасні системи навчання у вищій школі 98 Тема 6. Інноваційні освітні технології у закладі вищої освіти 105 Тема 7. Інноваційні технології навчання як дослідження 177 Тема 8. Сучасні інформаційно-комунікативні технології в освітньому процесі закладу вищої освіти 186 Тема 9. Технологія формування творчої особистості у вищій школі 193 Тема 10. Технології життєвого проектування і самореалізації особистості у вищій школі 211 РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА 218 З ПЕРЕДМОВА Визнання європейської інтеграції стратегічним зовнішньополітичним пріоритетом України, підписання Угоди України з ЄС про асоціацію, прийняття нового Закону України «Про вищу освіту», розробка Концепції розвитку вищої освіти на період 2015-2025 роки висувають нові актуальні завдання перед вищою школою на шляху до європейського і світового освітнього простору для забезпечення інноваційного поступу країни, потреб суспільства, ринку праці у кваліфікованих фахівцях. На порядку денному головною проблемою стає підготовка фахівців нової якості, здатних творчо мислити, швидко орієнтуватися в сучасному інформаційному просторі, приймати нестандартні рішення, вчитися і розвиватися впродовж усього життя. Інтеграція України у світове співтовариство актуалізує проблему готовності суспільства й особистості до змін у всіх сферах життєдіяльності: соціальній, економічній, науковій, політичній, техніко-технологічній. Пріоритетним завданням вищої професійної освіти стає розвиток у майбутнього фахівця таких якостей і здібностей, які дозволили б йому успішно адаптуватися до швидкозмінних конкурентних умов, з готовністю сприймати й реалізовувати інновації, створювати якісно новий освітній простір. Тому характерною тенденцією сучасної освіти є інноваційність, яка визначає її відкритість до нового, випереджувальний характер відносно інших галузей людської діяльності. Сучасна соціально-економічна ситуація, що склалася в нашій країні, потребує сутнісних змін у всіх сферах суспільного життя, в тому числі й в освіті, де виділено одне з ключових завдань - стимулювання та розвиток інноваційних процесів. Інновації в освіті пов’язані із загальними процесами у суспільстві, глобальними проблемами, інтеграцією знань і форм соціального буття. Відтак, характерною ознакою сучасної педагогіки постає інноваційність - здатність до оновлення, відкритість новому. Розвиток системи вищої та середньої освіти вимагає від педагогічної науки й практики вивчення і впровадження сучасних технологій та нових методів навчання дітей та молоді. Інновації в педагогіці пов’язані із загальними процесами у суспільстві, глобалізаційними та інтеграційними процесами. Інноваційна діяльність в Україні передбачена Законом України «Про пріоритетні напрями інноваційної діяльності в Україн», Державною програмою прогнозування науково- технологічного та інноваційного розвитку. Інновації в освіті є закономірним явищем, динамічним за характером і розвивальним за результатами, їх запровадження дозволяє вирішити суперечності між традиційною системою і потребами в якісно новій освіті. Сутнісною ознакою інновації є її здатність впливати на загальний рівень професійної діяльності педагога, розширювати інноваційне поле освітнього середовища у закладі освіти, регіоні. Як системне утворення інновація характеризується інтегральними якостями: інноваційний процес, інноваційна діяльність, інноваційний потенціал, інноваційне середовище. Одним із стратегічних напрямів розвитку національної системи освіти є широке впровадження інформаційних та інноваційних технологій в освітній процес. Інновації в освіті - актуальне питання в усі часи, воно пов’язане з використанням нових методів і технологій у системі освіти. Основним завданням наукової та інноваційної діяльності ЗВО є здобуття знань шляхом проведення наукових досліджень і розробок та їх спрямування на створення і впровадження нових конкурентоспроможних технологій, забезпечення інноваційного розвитку суспільства та підготовки фахівців інноваційного типу. У навчальному посібнику розкриваються загальні поняття інноваційної освітньої діяльності й дано характеристику освітнім інноваціям у вищій школі. Рекомендується для студентів, аспірантів та викладачів закладів вищої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.2 я73-1 + Ч311,01 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА852705 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського