Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (12)
Пошуковий запит: (<.>A=Бєлова Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17

      
Категорія:    
1.

Бєлова Т. Г. 
Застосування матричних моделей в маркетингових дослідженнях / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайнюченко // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2005. - № 16. - С. 180-182. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто різновиди матричних моделей, які можна застосовувати в маркетингових дослідженнях для досягнення підприємством запланованих цілей: визначення видів діяльності, маркетингових можливостей, становища на ринку, конкурентних переваг тощо. Рекомендовано стратегії, використання яких буде сприяти підвищенню ефективності підприємницької діяльності.


Ключ. слова: матричні моделі, маркетингові дослідження, матриця БКГ, матриця "Дженерал Електрік / Мак-Кінсі", матриця Shell / DPM, матриця розвитку товар / ринок
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1в611

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бєлова Т. Г. 
Використання маркетингових досліджень у практичній діяльності підприємств / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайнюченко // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2004. - № 15. - С. 114-116. - укp.

Наведено практичні рекомендації щодо використання маркетингових досліджень на підприємствах, зокрема для оцінки ступеня готовності підприємства до сприйняття маркетингової концепції у своїй діяльності, розробки прогнозів збуту продукції підприємства та визначення найпривабливіших ринкових сегментів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бєлова Т. Г. 
Визначення стратегічної оцінки підприємства / Т. Г. Бєлова // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2005. - № 17. - С. 168-171. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто методику стратегічного оцінювання підприємства, можливості застосування експертів для її здійснення. Викладено напрями її вдосконалення та умови використання на підприємствах харчової промисловості.


Ключ. слова: стратегічний маркетинг, стратегічне становище підприємства, маркетингова стратегія, корпоративна стратегія, стратегічний аналіз, експертні технології, стратегічна оцінка підприємства
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Крайнюченко О. Ф. 
Визначення привабливості зарубіжних ринків / О. Ф. Крайнюченко, Т. Г. Бєлова // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2006. - № 19, ч. 1. - С. 22-24. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто проблему вибору міжнародного ринку, який найбільш повно відповідає цілям зовнішньоекономічної діяльності фірми, та методичні підходи щодо оцінки привабливості зарубіжних ринків за сучасних умов функціонування українських суб'єктів міжнародного маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Скригун Н. П. 
Цінове позиціювання як інструмент формування цінності торгової марки / Н. П. Скригун, Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайнюченко // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2006. - № 18. - С. 116-119. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Сконцентровано увагу на дослідженні ролі ціни в системі формування цінності торгової марки, розглянуто сутність витратних і маркетингових підходів до ціноутворювання (ЦУ), їх переваги і недоліки та зв'язок із цілями ЦУ. Розкрито особливості систем нетто- та брутто-ЦУ. Визначено фактори, що впливають на вибір стратегії та тактики ЦУ.


Ключ. слова: ціна, ціноутворення, цінова політика, цінове позиціювання, попит, стратегія преміального ціноутворення
Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-861

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Бєлова Т. Г. 
Можливості використання SWOT-аналізу для розроблення стратегії підприємства / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайнюченко, Н. П. Скригун // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2007. - № 22. - С. 81-84. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні підходи до аналізу сильних і слабких сторін підприємства, загроз і можливостей для визначення свого становища на ринку, їх кількісну оцінку. Запропоновано рекомендації щодо практичного використання результатів SWOT-аналізу для формування стратегії підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.35 + У9(4УКР)290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бєлова Т. Г. 
Обгрунтування стратегічних орієнтирів діяльності підприємства / Т. Г. Бєлова, О. В. Безпалько // Харч. пром-сть. - 2008. - № 7. - С. 136-139. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні підходи щодо обрунтування стратегічних орієнтирів підприємства: бачення бізнесу, визначення місії та цілей, яких хоче досягти фірма в майбутньому. Надано порівняння місії іноземних і вітчизняних компаній. Визначено основні умови та правила формування місії організації, процесу розроблення цілей, який охоплює всі напрямки її діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29432 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Крайнюченко О. Ф. 
Теоретико-практичні засади дослідження та оцінення конкурентного середовища зарубіжних ринків / О. Ф. Крайнюченко, Т. Г. Бєлова // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2008. - № 27. - С. 60-63. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто основні проблеми вивчення та моніторингу міжнародного маркетингового середовища, зокрема конкурентної ситуації, у разі діяльності на зовнішніх ринках. Удосконалено теоретичні та методичні підходи щодо дослідження конкурентного середовища зарубіжного ринку з метою підвищення рівня обгрунтованості маркетингових рішень.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10,2-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Захарченко В. В. 
Ідентифікація ключових компетенцій підприємства / В. В. Захарченко, Т. Г. Бєлова // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2009. - № 31. - С. 21-24. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто значення нематеріальних активів у розвитку підприємства, зокрема ключових компетенцій. Надано теоретичні підходи щодо визначення та ідентифікації ключових компетенцій підприємства, методику їх оцінення. Визначено критерії формування показників для відбору ключових робітників компанії.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Бєлова Т. Г. 
Методичні підходи щодо формування концепції конкурентних переваг / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайнюченко // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2010. - № 33. - С. 127-129. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні підходи щодо формування концепції конкурентних переваг. Визначено елементи конкурентної переваги, її джерела, позиції, які забезпечують переваги. Наведено напрями пошуку стійкої конкурентної переваги, можливості її аналізу. Надано матрицю конкурентної переваги.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Бєлова Т. Г. 
Підходи до формування стратегії відносин / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайнюченко // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2009. - № 30. - С. 19-22. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні підходи щодо формування стратегії відносин. Надано характеристику маркетингу відносин. Визначено причини встановлення відносин, доведено необхідність співпраці між виробниками і споживачами, виробниками і постачальниками, окремими незалежними компаніями. Наведено обмеження щодо застосування маркетингу відносин.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Бєлова Т. Г. 
Особливості ціноутворення в різних конкурентних структурах / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайнюченко // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2011. - № 40. - С. 110-114. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто значення конкуренції у встановленні цін. Наведено теоретичні підходи щодо особливостей ціноутворення в різних конкурентних структурах, а саме за умов досконалої конкуренції, монополії, монополістичної конкуренції і олігополії. Визначено ступінь впливу фірми на встановлення цін на ринках різного типу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-861

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Крайнюченко О. Ф. 
Практичні аспекти застосування матриці Бостонської Консультативної групи / О. Ф. Крайнюченко, Т. Г. Бєлова, Т. В. Гаврилова // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2012. - № 45. - С. 150-154. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто особливості практичного застосування матриці бостон консалтинг груп (БКГ), її переваги та недоліки; проведено аналіз обгрунтованості результатів одержаних за адаптованою матрицею БКГ та, як наслідок, розроблено і запроваджено до застосування модифіковану матрицю БКГ як різновид класичного її варіанту; удосконалено методику оцінювання ступеню збалансованості товарного портфеля підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Бешта О. С. 
Наукові засади формування та використання економічного потенціалу : монографія / О. С. Бешта, Т. Г. Бєлова, Я. С. Богів, А. Б. Бойко, В. В. Борщевський; ред.: В. Я. Швець, В. М. Соловйов; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького, ДВНЗ "Нац. гірн. ун-т". - Черкаси, 2013. - 359 c. - укp.

Досліджено концептуальні засади щодо оцінювання економічного потенціалу, формування організаційної структури механізму підвищення економічного потенціалу, використання інформаційних і соціальних ресурсів під час розробки стратегії ефективного управління економічним потенціалом на рівні підприємств, регіонів, країн. Запропоновано новітні підходи щодо визначення шляхів підвищення використання економічного потенціалу на макро-, мезо- та мікрорівнях, регулювання сталого розвитку на основі активізації механізмів формування та використання економічного потенціалу, формування шляхів подолання кризового стану.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-571

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА780777 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Бєлова Т. 
Природа й люди України в уявленнях та художньому світі Максима Горького 1890 - 1910-х років / Т. Бєлова // Наук. вісн. Cхідноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2013. - № 3. - С. 9-13. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

На матеріалі оповідань "Висновок", "Покійник" та нарису "М. М. Коцюбинський" розглянуто одну з характерних особливостей світосприйняття і творчої індивідуальності Максима Горького - гуманіста, людини, що сповідує ідеї цілісності слов'янства, єдиної планетарної культури, самоцінність і красу людського життя як унікального явища у світі природи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4РОС)6-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Безпалько О. В. 
Методичні аспекти оцінки вартості знака для товарів і послуг як інтелектуального капіталу інноваційної економіки / О. В. Безпалько, Т. Г. Бєлова // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2018. - 24, № 1. - С. 66-73. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено економічну суть оцінки вартості знака для товарів і послуг як однієї з важливих процедур інноваційної економіки. Висвітлено уявлення про товарний знак як потужний чинник конкурентоспроможності підприємства. Визначено функціональне призначення та реальні можливості його використання: рекламування товару, гарантування якості товару та захист від недобросовісної конкуренції або підробок. Розглянуто цілі оцінки вартості товарного знака з урахуванням фінансової і маркетингової концепцій оцінки. З'ясовано, що проводять таку процедуру у разі оцінки нематеріальних активів підприємства в цілому з метою розпорядження правами на товарний знак та у випадках урегулювання конфліктних ситуації, які можуть бути пов'язанні з незаконним використання чужого товарного знака. Встановлено, що фінансова концепція є кількісною об'єктивною оцінкою вартості товарного знака, а маркетингова концепція оцінки спрямована на дослідження ефективності маркетингової стратегії та її інструментів щодо управління товарним знаком як брендом. Узагальнено і проаналізовано різні підходи та методи оцінки вартості товарного знака. З'ясовано, що представлені методи базуються на використанні інформації про додаткові доходи підприємства, що пов'язані з використанням товарного знака, про затрати на його розробку і просування товару під цим товарними знаком, про умови аналогічних угод, що відбуваються на ринку. Виокремлено спільні та відмінні характерні ознаки між різними методами оцінки вартості товарного знака, визначено межі і надано рекомендації щодо доречності їх застосування залежно від конкретних ситуацій. У межах дохідного підходу систематизовано та представлено методи оцінки товарних знаків: метод преміального прибутку, метод звільнення від роялті, економічний метод, метод на основі дисконтування майбутніх грошових потоків. Доведено, що реальна вартість товарного знака надасть змогу підприємству-власнику стежити за зміною рівня лояльності споживачів до нього, проводити аналіз здійснюваних у нього витрат, а сам розмір цінової надбавки слугуватиме індикатором ефективності функціонування торговельної марки на ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Підприємництво, торгівля та біржова діяльність : монографія / А. Д. Бергер, Т. Г. Бєлова, Ю. М. Гринюк, О. М. Данкеєва, О. Ф. Крайнюченко, О. І. Лабурцева, А. В. Никоненко, О. М. Пєтухова, В. О. Полтавцев, В. О. Стахурський, Н. М. Соломянюк, Л. В. Страшинська, С. В. Ткачук, С. М. Еш; ред.: Н. М. Соломянюк, Л. В. Страшинська; Національний університет харчових технологій. - Київ : ЛІДЕР, 2020. - 220 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Розкрито сучасні тренди у розвитку вітчизняного підприємництва, в тому числі з точки зору формування соціально-відповідального ведення бізнесу. Висвітлено питання розробки комунікаційних бренд-стратегій як інструменту підвищення конкурентоспроможності роздрібних торговельних мереж, а також застосування системного підходу до управління мерчандайзингом. Проаналізовано тенденції інтернет-маркетингу в діяльності підприємств харчової промисловості та визначено маркетингові засади організації рітейл-сервісу. Досліджено розвиток біржової діяльності в Україні, а також корупційні ризики в тендерній політиці підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-131.1 + У9(4УКР)421.30-212.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА848263 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського