Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (14)
Пошуковий запит: (<.>A=Біленький О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

      
Категорія:    
1.

Шубін О. О. 
Інфраструктура товарного ринку: непродовольчі товари : підручник / О. О. Шубін, О. М. Азарян, В. Л. Агбаш, К. А. Астапова, О. Ю. Біленький; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - К. : Знання, 2009. - 703 c. - Бібліогр.: с. 681-702. - укp.

Охарактеризовано сучасний стан ринків основних груп непродовольчих товарів - господарчих, культурно-побутових і товарів легкої промисловості. Вперше проаналізовано особливості функціонування ринків металопродукції, нафтохімічних, фармацевтичних і будівельних матеріалів, визначено основні тенденції розвитку світового та вітчизняного ринків непродовольчих товарів, а також окремих цільових сегментів ринку послуг. Встановлено співвідношення структури виробництва та споживання товарів вітчизняного та зарубіжного походження. Досліджено розвиток асортименту непродовольчих товарів і забезпечення його структурно-економічної збалансованості. Розглянуто діяльність виробничих і торговельних підприємств у сфері забезпечення якості та конкурентоспроможності товарів і послуг. Наведено матеріали про ринки хімічних, побутових, радіоелектронних, швейних, текстильних, металогосподарчих, парфумерно-косметичних, ювелірних товарів і товарів із пластичних мас, мийних засобів, меблів, взуття, титану й електротоварів, лакофарбових матеріалів.

Охарактеризовано современное состояние рынков основных групп непродовольственных товаров - хозяйственных, культурно-бытовых и товаров легкой промышленности. Впервые проанализированы особенности функционирования рынков металлопродукции, нефтехимических, фармацевтических и строительных материалов, определены основные тенденции развития мирового и отечественного рынков непродвольственных товаров, а также отдельных целевых сегментов рынка услуг. Установлено соотношение структуры производства и потребления отечественных и зарубежных товаров. Исследовано развитие ассортимента непродовольственных товаров и обеспечение его структурно-экономической сбалансированности. Рассмотрена деятельность производственных и торговых предприятий в сфере обеспечения качества и конкурентоспособности товаров и услуг. Изложены материалы о рынках химических, бытовых, радиоэлектронных, швейных, текстильных, металлохозяйственных, парфюмерно-косметических, ювелирных товаров и товаров из пластических масс, моющих средств, мебели, обуви, титана и электротоваров, лакокрасочных материалов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.52-312 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА711569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Біленький О. Ю. 
Стратегічне управління збутом на підприємстві : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / О. Ю. Біленький; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2005. - 18 c. - укp.

Розроблено стратегію збуту нафтохімічного підприємства, а також систему оцінки її ефективності. Досліджено понятійно-категоріальний апарат збутової діяльності у межах розвитку теорії розподілу. Розкрито суть понять "збут", "продаж", "розподіл", "логістика" та сформульовано авторське визначення стратегії збуту. Удосконалено ієрархію взаємодії елементів цієї стратегії, яка базується на комплексі 8 "С", а також модель її формування з урахуванням впливу макромаркетингового середовища. Проаналізовано маркетингове середовище та фірмову структуру вітчизняного та зарубіжного ринків і встановлено фактори, які впливають на систему управління збутом, а також особливості, проблеми та перспективи їх збуту. Розроблено зовнішньоекономічну стратегію збуту для підприємств вітчизняного ринку, яка передбачає покрокове її здійснення. Запропоновано систему показників для оцінки ефективності даної стратегії підприємства ринку товарів нафтохімії, яка базується на комплексі 8 "С", а також інформаційну систему забезпечення збутової стратегії такого підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.652.52-592-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА340272 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Біленький О. Ю. 
Інфраструктура товарного ринку : навч. посіб. / О. Ю. Біленький, О. Б. Казакова; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк : Ноулідж, Донец. від-ня, 2010. - 225 c. - Бібліогр.: 46 назв. - укp.

Розкрито сутність і зміст товарного ринку (ТР), його інфраструктури. Описано функції елементів інфраструктури та їх особливості за економічних умов, форми та методи регулювання ТР, співробітництва у сфері товарного обігу. Проаналізовано організацію посередницької діяльності на ТР, зокрема, виробничу і транспортно-експедиційну, торгово-посередницьку діяльність, роль комерційно-посередницьких організацій та торговельних підприємств у розвитку інфраструктури ТР, особливості діяльності маркетингових посередників, макроорганізацію оптової та роздрібної торгівлі. Увагу приділено фінансовим та контролюючим організаціям в інфраструктурі ТР, організаціям щодо надання послуг та інформаційним організаціям.

Раскрыты сущность и содержание товарного рынка (ТР), его инфраструктуры. Описаны функции элементов инфраструктуры и их особенности в экономических условиях, формы и методы регулирования ТР, сотрудничества в сфере товарного оборота. Проанализированы организация посреднической деятельности на ТР, в частности, производственная и транспортно-экспедиционная, торгово-посредническая деятельность, роль коммерческо-посреднических организаций и торговых предприятий в развитии инфраструктуры ТР, особенности деятельности маркетинговых посредников, макроорганизация оптовой и розничной торговли. Внимание уделено финансовым и контролирующим организациям в инфраструктуре ТР, организациям по предоставлению услуг и информационным организациям.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-31я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА732754 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Біленький О. Ю. 
Комбікормова галузь: тенденції та перспективи розвитку : монографія / О. Ю. Біленький; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк : ДонНУЕТ, 2011. - 532 c. - Бібліогр.: с. 425-444. - укp.

Розглянуто теоретико-методичні основи формування стратегії розвитку комбікормової галузі (КГ), визначено щільний зв'язок стратегій розвитку підприємств і галузі в цілому. Встановлено вплив невизначеності середовища на розвиток галузі, обгрунтовано основні чинники моделювання ринку комбікормів. Проведено ретроспективний аналіз розвитку комбікормового виробництва в Україні, розроблено його організаційно-економічний механізм. Досліджено передумови та перспективи КГ. Проаналізовано привабливість регіонів щодо формування сировинної бази комбікормового виробництва. Узагальнено зарубіжний досвід розвитку комбікормової промисловості. Розроблено методичний підхід до проведення конкурентного аналізу суб'єктів КГ. Структуровано процеси управління ринком комбікормів, конкретизовано маркетингові процеси в системі управління підприємствами цієї галузі. Розроблено концептуальну модель управління розвитком КГ, з'ясовано складові моделювання процесів екстремального управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.982

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА748416 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Саблук П. Т. 
Регіональна інтеграція / П. Т. Саблук, В. І. Власов, О. Ю. Біленький. - К. : Ін-т аграр. економіки, 2010. - 365 c. - укp.

Розглянуто питання регіональної інтеграції країн у торгово-економічні блоки за умов глобалізації економіки та торгівлі. Висвітлено історію формування об'єднань, особливості соціально-економічного розвитку країн та експортно-імпортної діяльності. Проаналізовано розвиток торгівлі основними товарами аграрного виробництва і переробної промисловості: ЄС у Європі, СНД - в Євразії, МЕРКОСУР у Південній Америці та НАФТА у Північній Америці.


Індекс рубрикатора НБУВ: У580.3 + У580-65 + У584.30-65 + Ф4(0),4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА734553 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Азарян О. М. 
Роздрібна торгівля: розвиток та інновації : монографія / О. М. Азарян, Б. Халлір, Е. М. Локтєв, Л. Г. Саркісян, О. Ю. Біленький; ред.: О. М. Азарян; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк : ДонНУЕТ, 2012. - 387 c. - Бібліогр.: с. 368-380. - укp.

Розглянуто теорію організації роздрібної торгівлі, висвітлено її досвід у зарубіжних країнах. Проаналізовано особливості розвитку ритейла (retailing - роздрібна торгівля) в Україні, розвиток вітчизняних торговельних марок. Досліджено еволюцію та розвиток форматів роздрібної торговельної мережі. Увагу приділено питанням, що стосуються формування та реалізації маркетингової стратегії розвитку роздрібного мережевого підприємства. Показано, що український ринок ритейла представлено продуктовими та не продуктовими торговими мережами, а найактивніше розвивається сегмент продуктового ритейла. Запропоновано розташування магазинів у вузлах з розбивкою території на рівносторонні шестикутники, в результаті чого одержано раціональну "стільникову" систему обслуговування торговельної місцевості. Побудовано комплекс економіко-математичних моделей, що дозволяють розрахувати площі, завантаження й асортимент товарів для запропонованих магазинів. Надано відомості про технологічні інновації для роздрібних мереж.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.120-55 + У9(4УКР)421.20-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА754876 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Біленький О. Ю. 
Аграрне виробництво в умовах глобалізації : монографія / О. Ю. Біленький. - К. : ННЦ "І-т аграр. політики", 2012. - 474 c. - укp.

Висвітлено історію генезису поняття "інтеграція", особливості різних рівнів інтеграції та процеси формування, діяльності та розвитку основних торговельно-економічних об'єднань усіх континентів планети регіонального та міжрегіонального характеру. Наведено оцінку зміни соціально-економічних показників окремих країн та об'єднань, насамперед, сільського господарства, після 2000 р. Увагу приділено новим формальним угрупованням, що за оцінкою спеціалістів можуть стати новою рушійною силою світової економіки та розвитку їх аграрної сфери - "БРІК", "Next Eleven", "ВІСТА". Надано оцінку розвитку сільського господарства та торгівлі аграрною продукцією окремих континентів світу - Африки, Азії, Америки, Європи. Охарактеризовано розвиток сільського господарства та торгівлі аграрною продукцією провідних об'єднань світу: ЄС, НАФТА, МЕРКОСУР і СНД, подано екскурс в історію формування аграрного виробництва на прикладі України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У532.0-82 + У542.151 + У9(4УКР)320-82 + У9(4УКР)421.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА754739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Маркетингова товарна політика : підручник / Н. О. Криковцева, Л. Г. Саркісян, О. Ю. Біленький, Н. В. Кортєльова; ред.: Н. О. Криковцева. - К. : Знання, 2012. - 183 c. - Бібліогр.: с. 180-183. - укp.

Висвітлено загальні основи маркетингової товарної політики, теоретичні та практичні аспекти формування та реалізації її складових. Розкрито особливості маркетингової концепції товару, його життєвого циклу, економічну сутність конкурентоспроможності товару з урахуванням світового та вітчизняного досвіду. Увагу приділено питанням сприйняття продукту та торгової марки. Розглянуто загальні концепції планування маркетингу, акцентовано на особливостях планування нової продукції, сутності та елементах маркетингової стратегії підприємства. Викладено питання розробки концепції нового продукту в маркетинговій діяльності підприємства. Подано детальну інформацію щодо екологічних рішень в маркетинговій товарній політиці, розкрито поняття екологічно чистого товару. Подано характеристику основних складових інструментів екологічного маркетингу та їх використання в трансформаційному середовищі, окреслено перспективи екомаркування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73-1 + У9(4УКР)290-211.1 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА757344 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Азарян О. М. 
Система маркетингу у сфері фізичної культури, спорту та відпочинку : монографія / О. М. Азарян, О. Ю. Біленький, О. А. Іщенко, І. Ю. Мартинов, О. Б. Казакова; ред.: О. М. Азарян ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк : ДонНУЕТ, 2012. - 223 c. - Бібліогр.: с. 214-218 - укp.

Досліджено розвиток ринкових відносин у сфері фізичної культури, спорту та відпочинку. Проведено аналіз і прогнозну оцінку тенденцій розвитку фізичної культури та спорту в Україні та зарубіжних країнах. Розкрито принципи та методи формування ефективно діючої системи управління розвитком даних основних напрямів. Проведено оцінювання рівня конкурентоспроможності підприємств. Запропоновано вибір комплексу маркетингових інструментів для підвищення конкурентоспроможності підприємств. Розглянуто використання маркетингових методів в управлінні спортивними організаціями.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч51 + Ч51 к94

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА755083 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Азарян О. М. 
Туристичний потенціал великого міста: організаційно-економічні аспекти : монографія / О. М. Азарян, О. Ю. Біленький, П. О. Заремба; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2012. - 189 c. - Бібліогр.: с. 169-178 - укp.

Визначено місце та роль туризму як однієї з галузей сфери послуг в економіці великого міста. Розглянуто особливості та сформульовано принципи розвитку підприємництва в туристичному бізнесі великого міста з маркетингових орієнтирів функціонування туристичних підприємницьких структур (ТПС). Досліджено сутність великого міста як туристичної системи, обгрунтовано економічну природу та сформульовано вимоги до великого міста як туристичної дестинації. Розроблено систему моніторингу формування й ефективного використання потенціалу ТПС великого міста з урахуванням інвестиційних викликів. Запропоновано модель функціонування ТПС у системі економіки великого міста. Розроблено методику алгоритмізації оцінки потенціал зростання підприємницьких структур з урахуванням інвестиційних викликів, запропоновано оптимізаційну модель оптимального розміщення ТПС у системі великого міста.


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)22 + У049(4УКР)684.413.58

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА766143 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Азарян О. М. 
Споживчий ринок України: маркетингові дослідження : монографія / О. М. Азарян, О. В. Барілова, І. Х. Баширов, О. В. Бєлякова, О. Ю. Біленький; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк : ДонНУЕТ, 2012. - 535 c. - Бібліогр.: с. 514-535 - укp.

Розглянуто теоретичні засади та практику розвитку споживчого ринку за сучасних економічних умов з урахуванням наслідків світової економічної кризи. Проведено моніторинг стану та тенденцій розвитку ринку, виконано його розподіл за окремими сегментами, зважаючи на особливості пропонованої продукції. Діагностовано основні підходи до реалізації інноваційного розвитку в системі управління підприємствами із застосуванням маркетингового інструментарію. Досліджено концептуальні засади сегментації, позиціювання, брендингу, параметри ринку послуг, а також основи холістичного маркетингу підприємств в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА772538 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Азарян О. М. 
Баланс інноваційних і інвестиційних рішень у системі розвитку підприємств / О. М. Азарян, О. Ю. Біленький // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2013. - Вип. 3. - С. 144-149. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Виявлено проблеми та проаналізовано перспективи їх стратегічного інноваційного розвитку на основі результатів аналізу, оцінювання та прогнозування балансу інноваційних та інвестиційних рішень в економічних системах. Розглянуто підходи до моделювання сценаріїв перспективного інноваційного розвитку промислових підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-55 + У9(4УКР)290-56

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Біленький О. Ю. 
Організаційно-економічний механізм стратегічного розвитку комбікормової промисловості : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.03 / О. Ю. Біленький; МОНМС України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2012. - 40 c. - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні основи організанійно-економічного механізму функціонування комбікормової галузі, поглиблено поняття стратегічного розвитку, а також стратегічної мобільності та теоретичні засади теорії управління галуззю. Обгрунтовано концептуальну модель управління розвитком комбікормової галузі. Визначено теopeтико-методичні основи формування організаційно-економічного механізму стратегії розвитку. Запропоновано науково-методичний підхід до імітаційної комплексної моделі конкурентного аналізу підприємств галузі. Розроблено науково-методичннй підхід до визначення привабливості регіонів країни. Розвинуто модель організації управління підприємствами комбікормової промисловості за принципом ланцюгової реакції. Розроблено модель процесу екстремального управління в комбікормовій промисловості й обгрунтовано математичну модель антикризової маркетингової стратегії на основі системи маркетингової інформації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.982

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА388418 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Азарян О. М. 
Машинобудівний комплекс України: стратегічні аспекти розвитку й відносницький підхід / О. М. Азарян, О. Ю. Біленький // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2014. - Вип. 3. - С. 4-10. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Висвітлено проблемні аспекти розвитку машинобудівного комплексу України, обгрунтовано необхідність стратегічного підходу й урахування факторів когнітивних можливостей людини у прийнятті управлінських рішень щодо формування та виконання поставлених завдань. Здійснено ретроспективний аналіз розвитку машинобудівного комплексу, виявлено особливості та підходи до стратегічного розвитку машинобудівного комплексу країни.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського