Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Білокобила Є$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Білокобила Є. Ю. 
Основи маркетингу : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Є. Ю. Білокобила, Л. Ю. Яцківський; Нац. трансп. ун-т. - К. : ІНФОРМАВТОДОР, 2006. - 347 c. - Бібліогр.: с. 347. - укp.

Викладено соціальні засади маркетингу, визначено його цілі та проаналізовано сучасні концепції впровадження на підприємстві. Розглянуто складові процесу управління маркетингом. Наведено характеристику маркетингового середовища та споживчих ринків. Встановлено ознаки сегментування ринку та запропоновано способи позиціювання товару. Розкрито сутність поняття "новий товар" і розроблено алгоритм планування його виробництва. Показано особливості маркетингової стратегії нового товару, розглянуто систему його збуту. Визначено задачі ціноутворення, наведено методи розповсюдження товару. Описано сучасні технології прямого маркетингу.

Освещены социальные основы маркетинга, определены его цели и проанализированы современные концепции внедрения на предприятии. Рассмотрены составляющие процесса управления маркетингом. Приведена характеристика маркетинговой среды и потребительских рынков. Установлены признаки сегментирования рынка и предложены способы позиционирования товара. Раскрыта сущность понятия "новый товар" и разработан алгоритм планирования его производства. Показаны особенности маркетинговой стратегии нового товара, рассмотрена система его сбыта. Определены задачи ценообразования, приведены методы распространения товара. Описаны современные технологии прямого маркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА676165 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського