Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Білоножко Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Білоножко Л. В. Комплекс функціональних характеристик образу Улюбленої у романі Тоні Моррісон "Улюблена" / Л. В. Білоножко // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Філол. науки. - 2005. - Т. 48. - С. 69-76. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Проаналізовано спектр функціональних характеристик образу Улюбленої в однойменному романі Тоні Моррісон. Висвітлено міфологічний, психоаналітичний, естетичний та художній аспекти природи цього образу, які в комплексі визначають його роль у представленні, реалізації та розв'язанні проблеми минулого в романі. Адже в "Улюбленій" поняття минулого універсалізується, виходить за межі історичного чи навіть екзистенційного розуміння, стаючи одиницею естетичного споглядання. Відіграючи роль структурного центру романного багатоголосся, Улюблена є відправною точкою численних конкретизацій у феноменологічному аналізі текстової тканини твору. Ключ. слова: Т. Моррісон, "Улюблена" Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(7СПО)-4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69184/Філол.н. Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Білоножко Л. В. Перекодування джазу як вияв інтермедіальності (на матеріалі романів Е. Л. Доктороу "Регтайм" і Т. Моррісон "Джаз") : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.01.05 / Л. В. Білоножко; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2016. - 20 c. - укp.Висвітлено проблеми взаємодії мистецтв, зокрема перекодування регтайму і джазу в романах американських письменників Е.Л. Доктороу "Регтайм" і Т. Моррісон "Джаз". Охарактеризовано основні форми імплікації джазового мистецтва відповідно до концепцій літературно-музичної інтермедіальності С. П. Шера, В. Вольфа та А. Гіра, а також розкрито їх художньо-естетичний зміст. Сформульовано узагальнюючу типологічну схему рівнів перекодування джазу за досліджуваними романами. У процесі вивчення й характеристиці явищ літературно-музичної інтермедіальності велику увагу приділено детальному текстуальному аналізу. Активно використано музикознавчу термінологію у поєднанні з методом ейдетичної редукції для виокремлення форм музикалізації. Важливу роль також відіграє інтерпретація зазначених елементів музикалізації художніх творів з точки зору особливостей поетики та її ролі у розкритті ідейно-художнього змісту окремого мотиву, образу чи роману в цілому. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ318.53
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА420617 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|