Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Варшамова Д$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Варшамова Д. Р. 
Особливості формування пізнавально-пошукової діяльності у старших дошкільників зі зниженим слухом / Д. Р. Варшамова // Дефектологія. - 2012. - № 2. - С. 34-38. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто проблему формування пізнавально-пошукової діяльності дітей зі зниженим слухом. Наведено основні теоретичні засади експериментальної методики, спрямованої на формування пізнавально-пошукової діяльності дітей зі зниженим слухом старшого дошкільного віку. Визначено низку організаційно-методичних принципів, що сприяють найбільш ефективній реалізації експериментальної методики. Наведено результати здійсненої експериментальної роботи. Зроблено висновок про те, що використання експериментальної методики у процесі навчання дає змогу скоригувати рівень розвитку пізнавально-пошукової діяльності дошкільників зі зниженим слухом, сприяє розвиткові здатності до активного відтворення знань та їх використанню під час засвоєння нового матеріалу, сприяє ефективному розвитку мислення та мовлення, дає можливість сформувати позитивне ставлення до активної пізнавальної діяльності.

Рассмотрена проблема формирования познавательно-поисковой деятельности детей со сниженным слухом. Представлены теоретические основы экспериментальной методики, направленной на формирование познавательно-поисковой деятельности детей со сниженным слухом старшего дошкольного возраста. Определен ряд организационно-методических принципов, способствующих наиболее эффективной реализации экспериментальной методики. Приведены результаты проведенной экспериментальной работы. Сделан вывод о том, что использование экспериментальной методики в процессе обучения дает возможность скорректировать уровень развития познавательно-поисковой деятельности дошкольников со сниженным слухом, содействует развитию способности к активному воспроизведению знаний и их использованию во время усвоения нового материала, содействует эффективному развитию мышления и речи, дает возможность сформировать положительное отношение к активной познавательной деятельности.

The problem of the formation of the cognitive-search activity of children with hearing loss. The main theoretical approaches of the experimental procedure aimed towards cognitive-search activity for children with hearing-impaired preschool age. Identified a number of organizational and methodological principles that contribute to the most efficient implementation of the experimental procedure. The results of the experimental work. It is concluded that the use of experimental methods in the learning process provides the opportunity to adjust the level of development of cognitive-search activity of preschool children with hearing loss, promotes the ability to play an active and use of knowledge in learning new material, promotes the effective development of thought and speech, gives opportunity to create a positive attitude towards active cognitive activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.241

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Варшамова Д. Р. 
Особливості розвитку пізнавально-пошукової діяльності дошкільників зі зниженим слухом / Д. Р. Варшамова // Дефектологія. - 2012. - № 1. - С. 28-31. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Наведено основні результати констатувального експерименту, спрямованого на вивчення особливостей і рівня пізнавально-пошукової діяльності дітей з вадами слуху старшого дошкільного віку. Визначено завдання експерименту, методи дослідження та заходи, спрямовані на допомогу, які включають спостереження за дітьми, визначення рівнів розвитку дітей, бесіди з вихователями. Надано характеристику рівнів розвитку пізнавально-пошукової діяльності, що були визначені в результаті проведеного дослідження. Обгрунтовано, що одержані дані свідчать про необхідність створення спеціальної методики, основними принципами якої має бути навчання дітей з вадами слуху нових способів і прийомів отримання знань за допомогою надання максимально можливої самостійності в діяльності та формування активної пізнавальної позиції дитини у процесі здобування знань.

Приведены основные результаты констатирующего эксперимента, направленного на изучение особенностей и уровня познавательно-поисковой деятельности детей со сниженным слухом старшего дошкольного возраста. Определены задачи эксперимента, методы исследования и мероприятия, направленные на помощь, включающие наблюдения за детьми, определение уровней развития детей, беседы с воспитателями. Данa характеристика уровней развития познавательно-поисковой деятельности, которые были определены в результате проведенного исследования. Обосновано, что полученные данные свидетельствуют о необходимости создания специальной методики, основными принципами которой должно быть обучение детей со сниженным слухом новых способов и приемов получения знаний посредством предоставления максимально возможной самостоятельности в деятельности и формировании активной познавательной позиции ребенка в процессе получения знаний.

Shows the main results of an experiment aimed at studying the characteristics and level of cognitive and exploratory activity of children with hearing loss preschool age. The tasks of the experiment, methods and activities designed to help, including the observation of children, the definition of developmental levels of children, interviews with teachers. This characteristic levels of cognitive-search activities, which have been identified as a result of the study. It is proved that the findings suggest the need for special techniques, the basic principles which should be teaching children with hearing loss new ways and methods of acquiring knowledge through the provision of maximum autonomy in the activities and the formation of the active positionof the child in the cognitive process of acquiring knowledge.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.91 + Ч432.241

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського